haha neequote:
Goed ideequote:Op maandag 18 augustus 2008 10:54 schreef Moozzie het volgende:
Volgende keer een trilfunctie in je nek zetten
haha ben nog vrijgezelquote:
ze woont in de buurtquote:Op maandag 18 augustus 2008 11:00 schreef wikwakka2 het volgende:
Dat zou veel kans van slagen hebben als zij in Groningen zou wonen en jij in bijvoorbeeld zuid holland
quote:Op maandag 18 augustus 2008 11:03 schreef blingbling11 het volgende:
bekijk het van de positieve kant, je hebt wel 10 minuten haar kont in je nek gehad
Dat zul jij wel niet meemakenquote:Op maandag 18 augustus 2008 11:03 schreef crazy987 het volgende:
[..]
ze woont in de buurt
want had al gevraagt of ze vaker kwam
was niks mis mee hoorquote:Op maandag 18 augustus 2008 11:03 schreef blingbling11 het volgende:
bekijk het van de positieve kant, je hebt wel 10 minuten haar kont in je nek gehad
valt wel meequote:
had gevraagt aan de andere die meewaren om foto's te makenquote:
Require proof ? ^^quote:Op maandag 18 augustus 2008 11:10 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Hij zit nog in de ontkenningsfase
quote:Op maandag 18 augustus 2008 10:49 schreef crazy987 het volgende:
(...)Zij dus ja gezecht.
Naja, zo gezecht zo gedaan(...)
Gezecht en 18 zijnquote:
Ik ging er al van uit dat TS het niet kan compenseren, derhalve is het wel een probleem.quote:Op maandag 18 augustus 2008 11:11 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Ik ook, maar als man kan dat gewoon.
Niet met z'n Groot Nationaal Dictee trofee in ieder geval nee.quote:Op maandag 18 augustus 2008 11:14 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Ik ging er al van uit dat TS het niet kan compenseren
Als ze nodig moest had ie dat ookquote:Op maandag 18 augustus 2008 11:24 schreef Fersure het volgende:
Als ze je leuk vond, had je heus wel een natte nek.
nee was gewoon behulpzaam.quote:Op maandag 18 augustus 2008 11:21 schreef afcajos het volgende:
Is dit iets met een generatiekloof ofzo? Een meisje versieren door te vragen of je haar op mag tillen!
Jij vraagt altijd de MSN van mensen als je behulpzaam bent geweest?quote:Op maandag 18 augustus 2008 11:28 schreef crazy987 het volgende:
[..]
nee was gewoon behulpzaam.
En ik weet dat men nederlands niet zo subliem is ^^
m`n engels is beter
Ernst bobbie en de rest gok ik zomaarquote:Op maandag 18 augustus 2008 11:31 schreef Cracka-ass het volgende:
En nog wat TS, wat doe je in godsnaam in de efteling bij zo'n concert. Wie was er? Jannis? Gerard Joling? Jim?
quote:Op maandag 18 augustus 2008 11:34 schreef daftme het volgende:
Dan ben je eindelijk in het vetste pretpark van Nederland (!!!), ga je meisjes optillen. Dat je daarvoor hebt betaald zeg, en ook nog eens geen telefoon nummer of e-mail weten te bemachtigen. Wat een zuur leven zure nek heb jij zeg.
Dan had ie ook een bruine rugquote:Op maandag 18 augustus 2008 11:26 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Als ze nodig moest had ie dat ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |