abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 31 augustus 2008 @ 09:57:56 #151
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_61260507
Hup Vicky Hup Vicky!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  zondag 31 augustus 2008 @ 10:14:00 #152
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_61260596
Goedzo Vicky! En succes!
(En alle anderen natuurlijk ook )
I'm so glamourous I piss glitter!
  zondag 31 augustus 2008 @ 11:37:59 #153
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_61261591
Haha, Vicky, dacht even dat het 2 andere streepjes waren! Veel succes iig! En Poppejans, fijne vakantie
Kan iemand me even helpen, ik wil mijn pm box aanzetten, maar weet niet hoe
  zondag 31 augustus 2008 @ 11:41:20 #154
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_61261643
Hm... volgens mij is het al gelukt! ff Checken xxkarinxx
  zondag 31 augustus 2008 @ 11:44:01 #155
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_61261690
Hier nog geen nieuws onder de zon, zit zo ongeveer rond mijn vruchtbare dagen als ik een 'normale' cyclus zou hebben, maar aangezien het vorige rondje 50 dagen heeft geduurd, weet ik dat niet zeker. Ik hoop maar dat het deze ronde gewoon 30 dagen zijn, want 50 zijn er zoooo veel!!!
  zondag 31 augustus 2008 @ 21:16:55 #156
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_61275177
Vicky, ga ervoor meid!
Mijn vruchtbare periode breekt nu ook aan, we gaan gelijk op.

Poppejans,wat een opluchting! En vast veeeeeel plezier en succes toegewenst op vakantie

2e streeeeeeeepjes, waar zijn jullie?????
.... met gevoel voor drama....
pi_61276910
Vicky goed zo de klusdagen zijn gearriveerd!
Mama van Isa en Ties
pi_61277109
Nou Vicky, hopelijk kom je dan gauw weer aan met 2 streepjes....maar dan op een zwangerschapstest!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  maandag 1 september 2008 @ 10:00:34 #159
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_61285216
Vicky veel plezier op vakantie....

Hier zaterdag ongi geworden, dus na het stoppen van mijn pil heeft de eerste cyclus 34 dgn geduurd.... op naar de ovutesten...

succes iedereen
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  maandag 1 september 2008 @ 10:25:16 #160
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_61285696
Poppejans wat super dat je eindelijk ongesteld geworden bent!!

Vicky have fun met klussen alvast! Hopelijk word deze keer beloond!
Again, alvast heel veel plezier tijdens je MAAND (=jaloers) vakantie, wie weet doe het wonderen he, even lekker vrij en gedachten verzetten!
  maandag 1 september 2008 @ 10:25:54 #161
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_61285710
hihi leuk dat er toch een aantal gelijk opgaan

Ikzelf zit nu dus ook in de vruchtbare dagen... gister was het tweede ovu-streepje nog niet zo donker als zou moeten, dus verwacht vandaag wel positief
Er wordt flink geklust (niet eenmalig deze keer)

Vicky en Kersjes ook heel veel succes deze dagen !!!
No more games, no more drama...
pi_61287712
Veel succesvol geklus dames!

* Georgette_Kloonie gaat zo toch maar een sensitive-testje kopen
(en proberen 2 streepjes te plassen maar vooralsnog maak ik mezelf wijs dat ik last heb van mijn darmen). Iemand zei me vandaag nee heb je en ja kun je krijgen. Ik vond dat wel wijs genoeg om ervoor op pad te gaan alhoewel ik met mezelf had afgesproken de 7e pas te gaan testen. Tot later!
De 2e keer doet vast niet zeer
  maandag 1 september 2008 @ 12:01:28 #163
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61287876
Oeh, wat spannend G_K!
Ik zat vanmorgen ook nog aan je te denken, of je niet al zou gaan testen.
Ik duim voor je!
pi_61288697
Spannend al die klonen! Ik heb er 1 al wel door denk ik, even nadenken over de 2e

Veel succes allemaal met wachten/klussen
pi_61291316
Hmm Kloonie, spannend zeg! duimduimduim

Jammer Takkembah, toch niet meteen raak....
maar goed, nieuwe ronde nieuwe kansen he
Succes!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_61292396
Helaas geen 2e streepje vandaag. Misschien is het echt nog te vroeg daarvoor. Ik wacht dus nog maar een paar daagjes rustig af.
  maandag 1 september 2008 @ 16:02:10 #167
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_61294364
ik wens alsnog twee dikke streepjes voor je, Georgette_Kloonie!!!

tja, xxxkarinxxx helaas pindakaas, maar hoop dat ik nu al ontpild ben, ik was echt obsessed
informatie halen, testen doen, allerlei scenario's bedenken, aahgrrrr...

als een idioot was ik er 24/7 mee bezig; nu kunnen we een maandje oefenen , alhoewel ik verwacht dat het volgende maand weer zo gaat
Alexa en Seth zijn lief
  maandag 1 september 2008 @ 17:01:28 #168
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_61296033
Jammer G_K.... op naar de volgende ronde?
pi_61297712
quote:
Op maandag 1 september 2008 17:01 schreef mikoxx het volgende:
Jammer G_K.... op naar de volgende ronde?
Nou, als je het niet erg vindt wacht ik deze ronde nog effe af want ik heb een beetje aan de vroege kant getest.
pi_61313729
GK, weet je al meer?

Gister had ik een duidelijkere ovu.test dan eergister en vanmorgen was ie weer minder duidelijk. Gister dus ws. mijn ei gehad. Ik had gisteravond op de bank ook ineens heel er pijn in mijn buik.. Nou ja we zien het wel.. 2 weken afwachten maar weer. Misschien iets minder lang omdat ik de 11e naar de gyn moet.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_61316119
Eerlijk gezegt is het er hier nog niet van gekomen (lees mijn vriend alleen maaar goede nacht kunnen zeggen)
De verbouwing en in de kamer naast je ouders liggen. Is allemaal niet gunstig.

Maar goed, ooit komt het ervan

De verbouwing is aan zijn eind aan het komen. Ik zelf denk nog 2 weken en dan weer lekker naar ons eigen huis toe.. En weer intiem kunnen zijn met mijn lieve vriend
pi_61316973
Hier moet ik vandaag (of eigenlijk gister) ongesteld worden. Normaal meteen al vroeg in de ochtend maar nu nog niks te zien. Morgen als er nog niks is maar een testje proberen
  dinsdag 2 september 2008 @ 11:47:58 #173
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_61317208
Woohooo spannend hoor Mysterygirl81

* duim duim duim duim
Alexa en Seth zijn lief
  dinsdag 2 september 2008 @ 11:50:19 #174
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_61317262
Mysterygirl, hopelijk heb je genoeg afleiding vandaag. Ik zou gek worden van de spanning!

Ymme, dat lijken me idd niet bepaald gunstige omstandigheden... Maar die zullen vanzelf wel weer komen hoor!
Hier was manlief gisteravond weg en pas om half 1 weer thuis. Toen wilde ik alleen nog maar slapen, zonde!
  dinsdag 2 september 2008 @ 12:23:33 #175
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_61317968
Ymme nou kan me voorstellen dat je blij bent als je weer wat privacy hebt met je vriend

Mysterygrirl ik duim voor je hoor

Kersjes, wat jammer zeg!! Jij zit nu toch ook in je vruchtbare dagen

Ik zal net als Vicky nu af moeten wachten, volgens mij heb ik vanmorgen mijn eisprong gehad. Gistermiddag was de ovu-test positief
pi_61318933
Spannend Mysteriegirl!!

nou ik heb een springend ei hoor .. heb de hele ochtend al buikpijn.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_61322585
Hier gaat ronde 386 in. Bah. K*tzooi
pi_61322723
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 11:38 schreef Mysterygirl81 het volgende:
Hier moet ik vandaag (of eigenlijk gister) ongesteld worden. Normaal meteen al vroeg in de ochtend maar nu nog niks te zien. Morgen als er nog niks is maar een testje proberen

Ik zou er gelijk een testje tegen aan gooien.

Again

Hier niets nieuws behalve die vage klachten die ik herken van mijn vorige zwangerschap. Ik wacht nog 3 dagen tot ik weer ga testen.
pi_61323828
Again
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_61323908
Again
  dinsdag 2 september 2008 @ 16:48:44 #181
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_61324145
Ahh nee! Againnie het zit je niet mee he, vind het echt heel heel heel erg klote voor jullie :*
  dinsdag 2 september 2008 @ 17:13:52 #182
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_61324766
pfff... jammer Again!
pi_61326652
Jeetje Again, wat een kl*tezooi zeg! Sterkte joh.
  dinsdag 2 september 2008 @ 19:07:53 #184
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61327298
Again... Oh meid...
  Moderator dinsdag 2 september 2008 @ 19:08:04 #185
5428 crew  miss_sly
pi_61327304
Again, wat rot ik hoop telkens zo dat ik hier eindelijk goed nieuws van jou lees.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_61328305
he bah Again, wat K!

Dikke
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_61328541
Again...
Wat een rotnieuws, ik gun het je zo...
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_61329250
Again het is niet eerlijk, elke keer weer die hoop en dan weer zo'n domper.

Oe, spannend Mysterygirl. Klink goed

Hier heb ik sinds gister ineens verhoogde temperatuur (een licht positieve ) Het loopt precies zoals je niet verwacht dat het loopt, met lang bloedverlies, buikpijnen en heel late temp. verhoging). Erg vaag dus. Ik zit nu inmiddels op dag 28 dus die verhoging komt op dag 27 wel heel laat. Ik geloof ook nog niet echt dat het een eisprong is geweest, maar als hij nog een paar dagen hoog blijft ga ik toch bloed laten prikken op dag 5 en dag 8 van de verhoging.

Over 2 weken weer terug naar de gyn en dus eerst afwachten of ik kan bloedprikken en dan hopen op positieve of in ieder geval duidelijke uitslagen. Ik blijf positief, ooit zal ik zwanger zijn
  dinsdag 2 september 2008 @ 21:32:46 #189
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_61331753
natuurlijk happy, je wordt een x zwanger! Zolang je daar van overtuigd blijft is er zeker hoop!
Mysteriegirl, spannend bij jou zeg!

Ik zit nu zo rond dag 20. Nog even afwachten dus. Had de vorige x een cyclus van 50 dagen, ben dus wel benieuwd hoe t deze keer gaat lopen. Ik vind wel dat iedere maand weer lang duurt hoor... pff! Van mij mag het nu wel! haha, maar dat vinden we hier geloof ik allemaal!!
pi_61338903
ik snap niets meer van die ovulatietesten. die van vanmorgen was weer donkerder dan die van gisteren en zondag. die van maandag was ook donkerder dan gister en zondag.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_61339059
Vicky, ik vond het ook altijd ondingen. Maar mij is verteld dat je niet moet kijken naar de teststreep zelf, maar naar een vergelijking met de controlestreep van die test. Je urine kan door bijv. eten en drinken anders van samenstelling zijn en daardoor kan je streep donkerder zijn, maar dan zijn meestal beide strepen donkerder.

Gewoon flink klussen deze dagen, dan moet je zeker goed zitten (grapje hoor, ik weet wat voor onzekerheid dat met zich mee kan brengen)

Hier trouwens nog steeds verhoogde temp. voor de 3e dag op rij maar mijn ongi lijkt zich ook al aan te dienen dus dat geeft weer niet te veel hoop vaagheid alom blijft, maar als temp. hoog blijft ga ik vrijdag wel bloed laten prikken, daarin kunnen ze allicht dingen zien.
  woensdag 3 september 2008 @ 10:47:51 #192
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_61341984
Hé Vicky wat raar zeg!!!.. Dat heb ik nooit gehad, maar nu heb ik op advies ook altijd de test aan het eind van de middag/begin avond gedaan. Omdat ik juist hoorde dat ochtendurine niet goed is bij ovulatietesten. Ow ja en veel drinken heeft ook invloed natuurlijk. Maar neem aan dat je de tests ook steeds op hetzelfde tijdstip hebt gedaan. Temperatuur je ook? Dat is wel een handige combinatie met ovulatietesten.

Maar in principe is de truc inderdaad dat de streep net zo donker als de controle-streep moet zijn, de omliggende dagen is er zeker ook een tweede streepje te zien, maar die is dan lichter dan de controle-streep. En daarbij is het mogelijk 2 dagen een LH-piek meten. Dus je kunt nog steeds in je vruchtbare tijd zitten. Succes meid

@ Again: wat balen weer...

[ Bericht 6% gewijzigd door Angel-Eyez op 03-09-2008 10:54:20 ]
  woensdag 3 september 2008 @ 16:14:06 #193
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_61350046
toch nog wel spannend happy!
pi_61359277
Again, wat jammer
Hopelijk zal al het wachten nou snel eens beloond gaan worden voor je!

Vicky, ik heb zelf geen ervaring met ovulatietesten. Klinkt alss een behoorlijk gedoe in ieder geval.

Happy, wat dubbel weer. Let's hope for the best!
pi_61359709
Oh Again, jij bent inderdaad al een tijd aan het wachten zeg.. wat rot! Maar laat de moed niet zakken he, hopelijk plas je snel een tweede streepje

Happy, wat vaag zeg. Hopelijk gauw duidelijkheid.

Morgen nog een slaapdienstje op mn werk en daarna heerlijk vakantie, zondag vertrekken we
Ik ga hard mn best doen om straks mn baby Havana te kunnen noemen
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_61367502
quote:
Op woensdag 3 september 2008 21:42 schreef Poppejans het volgende:
Oh Again, jij bent inderdaad al een tijd aan het wachten zeg.. wat rot! Maar laat de moed niet zakken he, hopelijk plas je snel een tweede streepje

Happy, wat vaag zeg. Hopelijk gauw duidelijkheid.

Morgen nog een slaapdienstje op mn werk en daarna heerlijk vakantie, zondag vertrekken we
Ik ga hard mn best doen om straks mn baby Havana te kunnen noemen
alvast eenhele fijne vakanti en ik hoop dat je zwanger terugkomt

vanmorgen een hele lichte ovulatietest, dus eisprong is geweest.. nu wachten we maar weer af...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_61368581
Hier toch nog redelijk op tijd weer ongesteld geworden. Jammer maar op naar de volgende ronde!!
pi_61369833
Vicky, het wachten is dus weer aangebroken, ik duim heel hard!! Ik hoop dat als ik dan terug van vakantie kom, dat ik hier heel goed nieuws lees!

Jammer mysterygirl
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_61370741
Balen, Again...

Tijdje niet geweest, ben 'gewoon' weer ongesteld geworden vorige week, dus weer een nieuwe ronde. Vind het toch steeds moeilijker worden, elke keer die teleurstelling. Ben echt een dag down.
Maar nu weer vol goede moed!

Happy, wat een gedoe met zo'n gekke cyclus tussendoor. Ben benieuwd naar je uitslagen straks. Gaan jullie ook samenlevingstest doen? Of hoor je dat dan.

Even over temperaturen: ik doe het nu meestal vanaf dag 15 (eisprong bijna altijd op dag 18), zodat ik weet wanneer ie weer geweest is. Enne, gewoon onder de tong (werkt prima, gaat toch om het zien van de stijging).

Dag!
pi_61370767
Vicky, ik had dat ook met die ovu testen, hij was heel donker, en een paar dagen later weer. Mijn eisprong heb ik toen gevoeld na de tweede keer.
Ik ga iig weer voor je duimen meis
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')