Gaat niet meer goedkomen vandaag, denk ik!quote:Op maandag 18 augustus 2008 12:08 schreef Mich92 het volgende:
[..]
Nu is t weer even droog, maar grijs.
Kloteweer inderdaad, helpt ook nietquote:Op maandag 18 augustus 2008 12:10 schreef Vamps het volgende:
[..]
Gaat niet meer goedkomen vandaag, denk ik!
Op werk hier even mooie muziek aangezet en ik ben meteen weer helemaal opgevrolijkt.quote:Op maandag 18 augustus 2008 12:25 schreef Thrackan het volgende:
[..]
Kloteweer inderdaad, helpt ook niet
Ik ook bijna 1tjequote:Op maandag 18 augustus 2008 20:40 schreef Beach het volgende:
Heel kut,
Twee mensen die me na staan weggejaagd
Dat heb ik ook wel eensquote:Op maandag 18 augustus 2008 22:24 schreef Apotheose het volgende:
eigenlijk kan het veeeeeeeel beter. Net positief nieuws en dan is er weer wat anders wat me dwars gaat zitten. Nee erg fijn allemaal!!! Mag ik verdomme nou ook es lekker gelukkig zijn?
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:55 schreef Dark_Angelus het volgende:
JARRRRRRRRRIGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG
Zo voel ik me, zoveel mensen die liedjes voor me gingen zingen zo lief
feliquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:55 schreef Dark_Angelus het volgende:
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:55 schreef Dark_Angelus het volgende:
Gelijk testenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:21 schreef Beach het volgende:
Heel kut.
Ik begin me te realiseren dat ik weleens een soa heb kunnen gehad van mn ex![]()
Anderhalve maand geleden voor het laatst seks zonder condoom.
En pissen begint steeds meer pijn te doen
jep. Ben bang dat er nog vele zullen komen hieroquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |