abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 25 augustus 2008 @ 10:00:59 #76
37885 BlackSheep
Supermellowman
pi_61104118
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 13:03 schreef disjfa het volgende:

Hier zaten we te spelen verder
Kreeg jij ook de neiging om die little big planet poppetjes die ze hadden neergezet van die paaltjes af te strippen?

Er misten er een paar, dus volgens mij hebben sommige mensen ze gewoon meegejat.

Echt een geweldig spel. Kheb me voornamelijk bezig gehouden met het spelen van de 2 demo levels.
De eerste was een klein level waar je zo lang mogelijk moest overleven terwijl een dodelijke mist je achterna zat. De tweede was een level wat meer samenwerking vereiste, met de baas die brandende tonnen gooit. Beide zijn al in eerdere trailers getoond geloof ik?

Editor ook even geprobeerd, maar met zijn 4'en was dat redelijk chaotisch. Het zag er wel erg inventief uit iig!

Goodies vielen wel tegen bij LBP, heb alleen een keycord kunnen scoren

Dan waren de lego batman sleutelhanger en de spore slime creature creator toch leuker.
Conquering myself until I see another hurdle approaching. Say you can, say you will!
  maandag 25 augustus 2008 @ 14:16:34 #77
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_61110191

Meerkat level! Toffe muziek & soundeffects!
He didn't set up the rhyme with meaningless words.
As you predicted or assumed everything was calculated
Every word had purpose just not always on the surface.
But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
pi_61110440
Zijn mensen trouwens al bezig met hun level-voorbereidingen?
Twitter: KoosyNL
Mail: koosynl@fok.nl
pi_61116237
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 14:29 schreef KoosyNL het volgende:
Zijn mensen trouwens al bezig met hun level-voorbereidingen?
Maar natuurlijk, in de bovenkamer zijn de level-voorbereidingen in vergevorderde staat
pi_61142794
Voorbereidingen

En dan uiteindelijk teleurgesteld zijn omdat je bepaalde dingen niet kan uitvoeren omdat die er niet inzitten

"You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"
pi_61143235
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 16:52 schreef Scarface2004 het volgende:
Voorbereidingen

En dan uiteindelijk teleurgesteld zijn omdat je bepaalde dingen niet kan uitvoeren omdat die er niet inzitten

[ afbeelding ]
Euh, ken jij LittleBigPlanet? ALLES KAN!
pi_61143360
quote:
Copyright in LittleBigPlanet uitgelegd

Met LittleBigPlanet kan je onder andere eigen levels maken. Maar hoe hou je de controle erover? Media Molecule's Alex Evans legt dat voor ons uit.

Copyright, luidt het systeem. Overigens niet het copyright waar je elkaar voor de rechter daagt. Op ieder product dat je namelijk maakt kan je aangegeven dat het van jou is. Iemand die een speciaal item heeft verkregen kan dat bepaalde item of level weliswaar aanpassen, maar die veranderingen kunnen niet meer worden doorverstuurd. Op die manier houdt de originele maker alle eer. Levels waar geen copyright op zit kunnen uiteraard wel worden aangepast en doorverstuurd.

Verder zullen mensen kunnen bepalen wie er wel en wie niet in hun levels kan komen. Onder andere door de moeilijkheidsgraad aan te passen of sleutels weg te geven.
pi_61143417
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 09:44 schreef Sackboy het volgende:

[..]

Verzendt Gamestop tegenwoordig ook naar Europa? Want vroeger deden ze dat nooit.

EDIT: Ik zie het al, $20 verzendkosten, lijkt me niet echt aantrekkelijk..
NOOIT wat Gamestop bestellen. Los van de goede service die ze leveren, de kans is dat je belasting moet betalen is gewoon te groot. Is me inmiddels al 3 keer overkomen.

Ik bestel het spel wel bij VGP. 43 euro incl. baby.
pi_61143495
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 17:08 schreef KoosyNL het volgende:
[..]
Euh, ken jij LittleBigPlanet? ALLES KAN!
Idd. Je kan suffe puzzleleveltjes bouwen Dingetjes draaien of dingetjes vast zetten met vele skins. Maar dat is het ook dan Woot wat alles
Speaking is not communicating.
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
pi_61144195
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 17:17 schreef disjfa het volgende:

[..]

Idd. Je kan suffe puzzleleveltjes bouwen Dingetjes draaien of dingetjes vast zetten met vele skins. Maar dat is het ook dan Woot wat alles
Jij bent die SB ava niet eens waardig
pi_61144678
quote:

[..]

Ik dacht dat de vrolijkheid van LBP imuum was tegen trolls... Disjfa, ga buiten spelen
pi_61144699
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 17:12 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

LittleBigPlanet is Youtube, MySpace en een bazaar in één

Maar wel erg cool hoor dat systeem!
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 18:40:32 #88
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_61145464
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 18:09 schreef KoosyNL het volgende:

[..]

LittleBigPlanet is Youtube, MySpace en een bazaar in één

Maar wel erg cool hoor dat systeem!
Ja. Betalen voor levels is leuk.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_61145648
Leuk 'compliment' ook

Youtube zit vol met racisten (erger dan XBL)
MySpace barst van de EmoFags
"You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"
pi_61145705
quote:

[..]

Oftewel, 10x beter dan welke fps op de console dan ook
pi_61145723
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 18:40 schreef BMH het volgende:

[..]

Ja. Betalen voor levels is leuk.
Waar staat dat je moet betalen voor levels?
pi_61146813
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 17:14 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

NOOIT wat Gamestop bestellen. Los van de goede service die ze leveren, de kans is dat je belasting moet betalen is gewoon te groot. Is me inmiddels al 3 keer overkomen.

Ik bestel het spel wel bij VGP. 43 euro incl. baby.
PM me VGP even

Edit: Als je hem dus daarvandaan hebt, wordt je dan ook als US gezien? Wil nog wel met mn vrienden kunnen spelen die een Nederlands account hebben natuurlijk

[ Bericht 17% gewijzigd door Mindstate op 26-08-2008 22:37:02 ]
pi_61202770
Eurogamer Games Convention Awards
quote:
Best Multiplayer: LittleBigPlanet

There was no contest for this one. LittleBigPlanet is a 2D platform game with physics, but it's also a grand experiment in creativity. With all the tools the developers used for the single-player game at your disposal you can create Mario clones, Rube Goldberg-style contraptions, complex dioramas and virtually anything else. Or just play with what everyone else has created. You can play with up to three friends, both online and off, but what gives LBP the edge in this category is the huge potential for sharing content with others.
quote:
Best New IP: LittleBigPlanet

Media Molecule's first game is so strong and striking it's hardly surprising to see Sackboy being promoted as the face of PS3. He seemed to be popping up on every advertising billboard in Leipzig, and even graced one side of an entire tower block. Sony's pretty confident LittleBigPlanet will live up to the hype it's creating, and it's hard to blame them.
pi_61203624
<---- nieuwe avatar

LBP
pi_61211629
Amerikaans boxart
http://kotaku.com/5043343(...)et-box-art-americans

Ik vind deze veel cooler dan de europese
pi_61218803
Same here.
pi_61239966
pi_61240018
Zie [PS3] LittleBigPlanet #2: Game of the Century

[ Bericht 74% gewijzigd door Misan op 30-08-2008 09:52:38 ]
pi_61240273
Kwaliteitspost | Kwaliteitspost
&nbsp;
Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).
pi_61240344
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 09:41 schreef Sackboy het volgende:

[..]

Spuit 11

nog een beetje alcohol in mijn bloed zitten van gisteren gok ik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')