Ja, die leidt wat af.quote:Op zondag 17 augustus 2008 21:12 schreef Wup het volgende:
nu die ring nog. Ik zit er constant naar te kijken.
Ja je merkt dat hij er zijn handen aan vol heeft. Als ze alle kanten opschiet houdt hij vooral af, gaat beter als ze rustig is.quote:Op zondag 17 augustus 2008 21:20 schreef MeneerTim het volgende:
Bas Heine zou gewoon eens moeten ingrijpen. "HOU EENS OP MET KAKELEN MENS!" Ze is best leuk maar ik word er een beetje draaierig van.
quote:Op zondag 17 augustus 2008 21:18 schreef Manono het volgende:
Oorbellen, kettingen, ring, haar en dan zo'n persoonlijkheid, die heeft wat meer soberheid nodig.
It's a bit busy on the eye.
Ik denk een gestyleerdere korte coupe, alle frutsels af en knalrode lippenstift.
idd!quote:Op zondag 17 augustus 2008 21:29 schreef bloodymary het volgende:
Hallo, ze is 75. Voor die leeftijd vertelt ze echt heel helder hoor.
Nah. Ja, toch? Veel beter vind ik.quote:
Ja hallo, net alsof we ons iets aantrekken van Heleen van Rooyen.quote:Op zondag 17 augustus 2008 21:31 schreef Wup het volgende:
stout is een fout woord dankzij Heleen van Royen, ander woord gebruiken Bas.
quote:Op zondag 17 augustus 2008 21:48 schreef zodiakk het volgende:
Strijdbaar is een goed woord, Manono. Interessante fragmenten. Zijzelf is, hoewel busy on the eye, ook interessant. Ik begreep meteen waarom men haar 'calamity' noemt. Ze lijkt me een persoon die zich het leed van anderen vreselijk aantrekt en zichzelf er net teveel in mee laat sleuren. Zo'n kwetsbare, defensieve vrouw zonder "composure". Je ziet meteen haar binnenste.
quote:Op zondag 17 augustus 2008 22:17 schreef Loohcs het volgende:
Ik vind dat "iets hebben met mensen die buiten de lijntjes lopen" vaak toch een beetje lastig. Net alsof het een prestatie is om bv. transseksueel te zijn...en de mensen die 'gewoon' zijn daar heeft ze dan minder mee puur omdat die wel gelukkig zijn met 't lijf waarin ze zijn geboren?
Ik kan het nog goed herinneren. Later in de uitzending werden de damstenen van dat dambord die van borstplaat waren opgegeten door Jannes - als ik het me goed herinner.quote:Op zondag 17 augustus 2008 20:36 schreef golfer het volgende:
Legendarisch interview van Mies met Van der Wal.
De meeste 75-jarigen die ik ken zijn minstens zo helder hoor ... neem nou een golfer...quote:Op zondag 17 augustus 2008 21:29 schreef bloodymary het volgende:
En bedankt weer, maatje.quote:Op zondag 17 augustus 2008 22:43 schreef Doc het volgende:
De meeste 75-jarigen die ik ken zijn minstens zo helder hoor ... neem nou een golfer...
Gefeliciteerd dan nogquote:Op zondag 17 augustus 2008 21:39 schreef Reya het volgende:
Ik heb me ter ere van mijn verjaardag aan allerlei lekkernijen begaan, dus ik val nu binnen.
quote:Op zondag 17 augustus 2008 22:43 schreef Doc het volgende:
[..]
De meeste 75-jarigen die ik ken zijn minstens zo helder hoor ... neem nou een golfer...
Ik moet doen met de herhaling zaterdag.quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:28 schreef golfer het volgende:
Lijkt mij bij voorbaat al een interessante avond te worden.
Hoe laat wordt het herhaald ?quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:32 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik moet doen met de herhaling zaterdag.
Zeker omdat hij links niet binnen het halfuur had afgeschoten?quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:50 schreef RonaldRegen het volgende:
Oninteressant academisch gewauwel van een salonsocioloog. Valt me tot nu toe erg tegen.
Dat lullende varkenquote:Op zondag 24 augustus 2008 20:55 schreef Sunnythesun het volgende:
Het is niet zijn keuzefilm hoor..
Maar wel mijn alltime favorite!(naast Babe
)
Hij wordt goed gewaardeerdquote:Zomergasten keuzefilm: Cats of Mirikitani
Amerikaanse (USA) filmdocumentaire uit 2006 van Linda Hattendorf.
Nee, dit heeft niks met politiek te maken. Het gaat me erom dat hij maar wat zit te ouwehoeren vanuit z'n enge dichtgetikte academische sociologische blikveld. Wat weet zo'n kerel nou echt.quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:58 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Zeker omdat hij links niet binnen het halfuur had afgeschoten?
Ja sorry, Babe en Shawshank zijn de enige films waar ik echt iedere keer als ik ze zie moet janken op het eind..quote:
wat is dan dichtgetikt?quote:Op zondag 24 augustus 2008 21:00 schreef RonaldRegen het volgende:
[..]
Nee, dit heeft niks met politiek te maken. Het gaat me erom dat hij maar wat zit te ouwehoeren vanuit z'n enge dichtgetikte academische sociologische blikveld. Wat weet zo'n kerel nou echt.
Goed gewaardeerd door liefhebbers van docu's. Ik denk niet dat iedere Jaap met popcorn op zijn schoot er noodzaakelijk hetzelfde over zal denken.quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:58 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Dat lullende varken![]()
Ik heb het verkeerd verstaan, je hebt gelijk, het is deze
[..]
Hij wordt goed gewaardeerd
Gelukkig zijn jouw bijdrages tot nu toe een stuk inhoudelijker en diepgaander en weet jij het veel beter onder woorden te brengen. Want jij weet het allemaal wel echt.quote:Op zondag 24 augustus 2008 21:00 schreef RonaldRegen het volgende:
Het gaat me erom dat hij maar wat zit te ouwehoeren vanuit z'n enge dichtgetikte academische sociologische blikveld. Wat weet zo'n kerel nou echt.
De laatste vijf minuten houdt hij zich inderdaad aardig in.quote:Op zondag 24 augustus 2008 21:05 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo moeilijk is het toch niet wat hij zegt?? Ik kan het met mijn PABO-opleiding zelfs volgen, en je weet hoe men over die opleiding denkt tegenwoordig
Ja maar we zijn hier niet aan het rekenen he!quote:Op zondag 24 augustus 2008 21:05 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo moeilijk is het toch niet wat hij zegt?? Ik kan het met mijn PABO-opleiding zelfs volgen, en je weet hoe men over die opleiding denkt tegenwoordig
Daarom snap ik het ook nog steedsquote:Op zondag 24 augustus 2008 21:08 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Ja maar we zijn hier niet aan het rekenen he!
ja echtquote:Op zondag 17 augustus 2008 21:29 schreef bloodymary het volgende:
Sure. En die kan pas bereikt worden als al het lichaamsvreemde gajes verstoten wordt.quote:Op zondag 24 augustus 2008 21:12 schreef One_of_the_few het volgende:
Dus er is wel een utopie waar we naar toe willen werken
Net dacht ie na eerder de fout in gegaan te zijn, toch 'shawshank' te kunnen uitspreken. Niet dusquote:Op zondag 24 augustus 2008 21:18 schreef Aoristus het volgende:
Wat een hinderlijke presentator. Hou gewoon eens je bek en laat de gast zijn verhaal vertellen
Het is gewoon heel storend dat hij het verhaal de hele tijd onderbreekt. De gast wil het helemaal niet over emoties hebben, hij wil een stuk vertellen hoe de Nederlander tegen een identiteitsverhaal aan kijkt.quote:Op zondag 24 augustus 2008 21:21 schreef BozoNightmare het volgende:
[..]
Net dacht ie na eerder de fout in gegaan te zijn, toch 'shawshank' te kunnen uitspreken. Niet dusProbeer het gewoon niet, mongool.
Ik hoop het maar. De presentator hoeft het niet te snappen, hij moet alleen de tijd in de gaten houdenquote:Op zondag 24 augustus 2008 21:21 schreef RonaldRegen het volgende:
Die presentator is duidelijk te licht. Omhoog gevallen schrijvertje.
Wel mooi om te zien hoe Schinkel loskwam toen hij (op een negatieve manier) geprikkeld werd door die Heijne. Het wordt nu interessanter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |