Ja, die leidt wat af.quote:Op zondag 17 augustus 2008 21:12 schreef Wup het volgende:
nu die ring nog. Ik zit er constant naar te kijken.
Ja je merkt dat hij er zijn handen aan vol heeft. Als ze alle kanten opschiet houdt hij vooral af, gaat beter als ze rustig is.quote:Op zondag 17 augustus 2008 21:20 schreef MeneerTim het volgende:
Bas Heine zou gewoon eens moeten ingrijpen. "HOU EENS OP MET KAKELEN MENS!" Ze is best leuk maar ik word er een beetje draaierig van.
quote:Op zondag 17 augustus 2008 21:18 schreef Manono het volgende:
Oorbellen, kettingen, ring, haar en dan zo'n persoonlijkheid, die heeft wat meer soberheid nodig.
It's a bit busy on the eye.
Ik denk een gestyleerdere korte coupe, alle frutsels af en knalrode lippenstift.
idd!quote:Op zondag 17 augustus 2008 21:29 schreef bloodymary het volgende:
Hallo, ze is 75. Voor die leeftijd vertelt ze echt heel helder hoor.
Nah. Ja, toch? Veel beter vind ik.quote:
Ja hallo, net alsof we ons iets aantrekken van Heleen van Rooyen.quote:Op zondag 17 augustus 2008 21:31 schreef Wup het volgende:
stout is een fout woord dankzij Heleen van Royen, ander woord gebruiken Bas.
quote:Op zondag 17 augustus 2008 21:48 schreef zodiakk het volgende:
Strijdbaar is een goed woord, Manono. Interessante fragmenten. Zijzelf is, hoewel busy on the eye, ook interessant. Ik begreep meteen waarom men haar 'calamity' noemt. Ze lijkt me een persoon die zich het leed van anderen vreselijk aantrekt en zichzelf er net teveel in mee laat sleuren. Zo'n kwetsbare, defensieve vrouw zonder "composure". Je ziet meteen haar binnenste.
quote:Op zondag 17 augustus 2008 22:17 schreef Loohcs het volgende:
Ik vind dat "iets hebben met mensen die buiten de lijntjes lopen" vaak toch een beetje lastig. Net alsof het een prestatie is om bv. transseksueel te zijn...en de mensen die 'gewoon' zijn daar heeft ze dan minder mee puur omdat die wel gelukkig zijn met 't lijf waarin ze zijn geboren?
Ik kan het nog goed herinneren. Later in de uitzending werden de damstenen van dat dambord die van borstplaat waren opgegeten door Jannes - als ik het me goed herinner.quote:Op zondag 17 augustus 2008 20:36 schreef golfer het volgende:
Legendarisch interview van Mies met Van der Wal.
De meeste 75-jarigen die ik ken zijn minstens zo helder hoor ... neem nou een golfer...quote:Op zondag 17 augustus 2008 21:29 schreef bloodymary het volgende:
Hallo, ze is 75. Voor die leeftijd vertelt ze echt heel helder hoor.
En bedankt weer, maatje.quote:Op zondag 17 augustus 2008 22:43 schreef Doc het volgende:
De meeste 75-jarigen die ik ken zijn minstens zo helder hoor ... neem nou een golfer...
Gefeliciteerd dan nogquote:Op zondag 17 augustus 2008 21:39 schreef Reya het volgende:
Ik heb me ter ere van mijn verjaardag aan allerlei lekkernijen begaan, dus ik val nu binnen.
quote:Op zondag 17 augustus 2008 22:43 schreef Doc het volgende:
[..]
De meeste 75-jarigen die ik ken zijn minstens zo helder hoor ... neem nou een golfer...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |