2 sisters is alweer een tijdje uit op dvd, volgens mij ook nooit in de bios geweest hier.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:06 schreef zeemonster het volgende:
Die is er al een poosje toch ? ik bedoel hij draait al even niet meer in de bios? Ik ben overigens al die andere trailers aan het bekijken via je link
bah zeg, dat weet ik nog, dat jong was de zoon van mijn verhuurder destijdsquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:20 schreef Jill-RMC het volgende:
Schilderswijk heDaar doen ze dat zo in een tram.
In Scheveningen gooien we mensen tenminste nog van een dakje af.
Maar idd erg triest weer. Ben dan wel nieuwsgierig naar de reden van de 'vete'.
is ie niet al te downloaden??quote:Op woensdag 20 augustus 2008 09:37 schreef Elegy het volgende:
Hai![]()
Ga jij ook mee met zeemonster en mij als Mirrors uitkomt?
Alleen de CAM versie, dus dat is geen kwaliteit voor zo'n filmquote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:21 schreef becky27 het volgende:
is ie niet al te downloaden??
Gedownloade films kijk ik alleen op mijn pc en liever zie ik zulke films op een groot schermquote:
issie eng??quote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:34 schreef Elegy het volgende:
[..]
Gedownloade films kijk ik alleen op mijn pc en liever zie ik zulke films op een groot scherm
Ga gezellig met ons mee! Kunnen we jou helemaal fijnknijpen
En woei! Ik heb nog een week vrijgekregen! Drie weken nu in totaal!
Op de vorige pagina staat de "red band" trailer (red band betekent dat ie niet gecensureerd is) en ik vindt het best creepy. Sowieso hou ik niet zo van spiegels, je weet nooit wie er terugkijkt...quote:
NERD!quote:
Nee, een echte nerd zou gezegd hebben dat hij de film allang had via een top-level releasegroupquote:
Ehm, een watquote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:32 schreef Elegy het volgende:
[..]
Nee, een echte nerd zou gezegd hebben dat hij de film allang had via een top-level releasegroup![]()
is FTD dat ook??quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:32 schreef Elegy het volgende:
[..]
Nee, een echte nerd zou gezegd hebben dat hij de film allang had via een top-level releasegroup![]()
Nee, maar dat mag ookquote:
Jij bent zeker, heel zeker een nerdquote:
Ah okeequote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:36 schreef becky27 het volgende:
[..]
daar komen al onze films vandaan, ga dadelijk of Strangers of Vacancy kijken
Ja, ik geef toe, ik ben een nerdquote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:42 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Jij bent zeker, heel zeker een nerd.
Ik heb er echt geen seconde om gelachen.
Embrace your inner Nerdquote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:47 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ja, ik geef toe, ik ben een nerdIk heb echt blauw gelegen namelijk
![]()
quote:
Ik heb net het een en ander over de rol waar ik voor gecast wordt, gehoord. En de verhaallijn ... nee, geloofwaardig wordt het nietquote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:55 schreef zeemonster het volgende:
Bas Muijs is de gymleraar van mijn broertje geweest en een vriend van een exvriendje van mij .
Ik vind hem in voetbal vrouwen alleen zo een overdreven rol spelen. Hoop dat de Haagse regio soap dan wat realistischer wordt.
Uhuhquote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:17 schreef Jill-RMC het volgende:
Was het niet iets van dat die Bas Muijs een dubbelrol speelt. Een of andere haagse sjonnie en als wassenaarfiguur, die heel uiteraard heel veel op elkaar lijken en wat voor "hilarische" situaties zorgt.
Ik voel de grappen nu al aankomen....
Lolcatquote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:35 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Embrace your inner Nerd![]()
Maar idd dat was best wel droog. Die kat ook...briljant.
Valt nog mee dat er geen 'Silence! I'll kill you' tussen zat![]()
Bossche Bol van Boheemen erbij? Daar kom ik toch langs als ik 'm kom langsbrengen...quote:
helaas, lust geen chocoladequote:Op donderdag 21 augustus 2008 08:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bossche Bol van Boheemen erbij? Daar kom ik toch langs als ik 'm kom langsbrengen...
Biertje dan maar?quote:
Die opmerking staat volgens mij wel heel hoog in de top 10 van: Uitspraken die je niet snel zal horen van een vrouw!quote:
ik weet het, en soms baal ik er van hoor, wil mezelf ook wel eens te buiten doen aan een reep chocolade. Maar ben geen zoetekauw dus met drop e.d. maak je mij ook niet blij iig.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die opmerking staat volgens mij wel heel hoog in de top 10 van: Uitspraken die je niet snel zal horen van een vrouw!
Bittergarnituurtje bij je koffie dan maar?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:23 schreef becky27 het volgende:
ik weet het, en soms baal ik er van hoor, wil mezelf ook wel eens te buiten doen aan een reep chocolade. Maar ben geen zoetekauw dus met drop e.d. maak je mij ook niet blij iig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |