2 sisters is alweer een tijdje uit op dvd, volgens mij ook nooit in de bios geweest hier.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:06 schreef zeemonster het volgende:
Die is er al een poosje toch ? ik bedoel hij draait al even niet meer in de bios? Ik ben overigens al die andere trailers aan het bekijken via je link
bah zeg, dat weet ik nog, dat jong was de zoon van mijn verhuurder destijdsquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:20 schreef Jill-RMC het volgende:
Schilderswijk heDaar doen ze dat zo in een tram.
In Scheveningen gooien we mensen tenminste nog van een dakje af.
Maar idd erg triest weer. Ben dan wel nieuwsgierig naar de reden van de 'vete'.
is ie niet al te downloaden??quote:Op woensdag 20 augustus 2008 09:37 schreef Elegy het volgende:
Hai![]()
Ga jij ook mee met zeemonster en mij als Mirrors uitkomt?
Alleen de CAM versie, dus dat is geen kwaliteit voor zo'n filmquote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:21 schreef becky27 het volgende:
is ie niet al te downloaden??
Gedownloade films kijk ik alleen op mijn pc en liever zie ik zulke films op een groot schermquote:
issie eng??quote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:34 schreef Elegy het volgende:
[..]
Gedownloade films kijk ik alleen op mijn pc en liever zie ik zulke films op een groot scherm
Ga gezellig met ons mee! Kunnen we jou helemaal fijnknijpen
En woei! Ik heb nog een week vrijgekregen! Drie weken nu in totaal!
Op de vorige pagina staat de "red band" trailer (red band betekent dat ie niet gecensureerd is) en ik vindt het best creepy. Sowieso hou ik niet zo van spiegels, je weet nooit wie er terugkijkt...quote:
NERD!quote:
Nee, een echte nerd zou gezegd hebben dat hij de film allang had via een top-level releasegroupquote:
Ehm, een watquote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:32 schreef Elegy het volgende:
[..]
Nee, een echte nerd zou gezegd hebben dat hij de film allang had via een top-level releasegroup![]()
is FTD dat ook??quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:32 schreef Elegy het volgende:
[..]
Nee, een echte nerd zou gezegd hebben dat hij de film allang had via een top-level releasegroup![]()
Nee, maar dat mag ookquote:
Jij bent zeker, heel zeker een nerdquote:
Ah okeequote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:36 schreef becky27 het volgende:
[..]
daar komen al onze films vandaan, ga dadelijk of Strangers of Vacancy kijken
Ja, ik geef toe, ik ben een nerdquote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:42 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Jij bent zeker, heel zeker een nerd.
Ik heb er echt geen seconde om gelachen.
Embrace your inner Nerdquote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:47 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ja, ik geef toe, ik ben een nerdIk heb echt blauw gelegen namelijk
![]()
quote:
Ik heb net het een en ander over de rol waar ik voor gecast wordt, gehoord. En de verhaallijn ... nee, geloofwaardig wordt het nietquote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:55 schreef zeemonster het volgende:
Bas Muijs is de gymleraar van mijn broertje geweest en een vriend van een exvriendje van mij .
Ik vind hem in voetbal vrouwen alleen zo een overdreven rol spelen. Hoop dat de Haagse regio soap dan wat realistischer wordt.
Uhuhquote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:17 schreef Jill-RMC het volgende:
Was het niet iets van dat die Bas Muijs een dubbelrol speelt. Een of andere haagse sjonnie en als wassenaarfiguur, die heel uiteraard heel veel op elkaar lijken en wat voor "hilarische" situaties zorgt.
Ik voel de grappen nu al aankomen....
Lolcatquote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:35 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Embrace your inner Nerd![]()
Maar idd dat was best wel droog. Die kat ook...briljant.
Valt nog mee dat er geen 'Silence! I'll kill you' tussen zat![]()
Bossche Bol van Boheemen erbij? Daar kom ik toch langs als ik 'm kom langsbrengen...quote:
helaas, lust geen chocoladequote:Op donderdag 21 augustus 2008 08:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bossche Bol van Boheemen erbij? Daar kom ik toch langs als ik 'm kom langsbrengen...
Biertje dan maar?quote:
Die opmerking staat volgens mij wel heel hoog in de top 10 van: Uitspraken die je niet snel zal horen van een vrouw!quote:
ik weet het, en soms baal ik er van hoor, wil mezelf ook wel eens te buiten doen aan een reep chocolade. Maar ben geen zoetekauw dus met drop e.d. maak je mij ook niet blij iig.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die opmerking staat volgens mij wel heel hoog in de top 10 van: Uitspraken die je niet snel zal horen van een vrouw!
Bittergarnituurtje bij je koffie dan maar?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:23 schreef becky27 het volgende:
ik weet het, en soms baal ik er van hoor, wil mezelf ook wel eens te buiten doen aan een reep chocolade. Maar ben geen zoetekauw dus met drop e.d. maak je mij ook niet blij iig.
Ach, het is na negen uur dus het kanquote:
kijk nu kunnen we praten!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bittergarnituurtje bij je koffie dan maar?
hhmmmpff, moet er nu nog even niet aan denken, zit al met tegenzin biologische koffie naar binnen te werken. Vanavond wel een wijnproeverij!!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:31 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ach, het is na negen uur dus het kan
Dan haal ik wel even bitterballe bij de Bierelier!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:45 schreef becky27 het volgende:
kijk nu kunnen we praten!
Doe je er ook vlammetjes bijquote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan haal ik wel even bitterballe bij de Bierelier!
quote:
Tijd voor een Becky Bitterballen Bijeenkomst?quote:
Ik zat meer aan die Bossche Bollen te denkenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:55 schreef AirwiN het volgende:
Tijd voor een Becky Bitterballen Bijeenkomst?
Dan maken we er een Becky Bossche Bollen en Bitterballen Bijeenkomst van...quote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:08 schreef Atreidez het volgende:
Ik zat meer aan die Bossche Bollen te denken
gall & gall proeflokaal aan de Frederik Hendrikstraat, lijkt mij ook erg leuk, en aangezien in France al redelijk wat champagne en wijnproeverijen heb gedaan en ik een cursus ga doen lijkt me dit weer een mooie opstekerquote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:25 schreef Charisma het volgende:
goede morgen ..
dat lijkt me nou gezellig , een wijnproeverij, Becky waar wordt die gehouden?
ik ben trouwens ook geen zoutekouw, ik eet altijd liever pittig en mijn vriendin maakt morgen aziatische mossselen voor ons , jammie
is er eigenlijk nog iets te doen in Den Haag in het weekend? iemand tips ?
Vleesquote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:25 schreef Charisma het volgende:
goede morgen ..
dat lijkt me nou gezellig , een wijnproeverij, Becky waar wordt die gehouden?
ik ben trouwens ook geen zoutekouw, ik eet altijd liever pittig en mijn vriendin maakt morgen aziatische mossselen voor ons , jammie
mee eens, wie heeft er een grote woonkamer c.q. tuin waar dat plaats kan vinden???quote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:02 schreef Elegy het volgende:
Ik voel een Den Haag onbeperkt spareribs eten meat (what's in a name!) aankomen, waarbij we vantevoren eerst de Gall&Gall plunderen
Feck, nu heb ik honger
Hoe groot is groot precies?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:46 schreef becky27 het volgende:
mee eens, wie heeft er een grote woonkamer c.q. tuin waar dat plaats kan vinden???
Dr is op het Norfolkterrein dit weekend een of andere stuntshow: motoren, auto's, monstertrucks, vuur etc.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:25 schreef Charisma het volgende:
ikquote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:46 schreef becky27 het volgende:
[..]
mee eens, wie heeft er een grote woonkamer c.q. tuin waar dat plaats kan vinden???
ooh gaaf , ik ga googelenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:48 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Dr is op het Norfolkterrein dit weekend een of andere stuntshow: motoren, auto's, monstertrucks, vuur etc.
20??? oeff..zo veel stoelen heb ik niet...quote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:01 schreef becky27 het volgende:
[..]
iets waar ongeveer 20 fokkers ongegeneerd spare ribs kunnen eten.....
Wanneer?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:01 schreef becky27 het volgende:
[..]
Het is niet dat ik niet zoveel FOK!kers in mijn huis wil hebben, maar dat past wel...quote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:01 schreef becky27 het volgende:
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:31 schreef Elegy het volgende:
Zoveel posters zijn er hier niet, ik denk dat je aan maximaal 10-15 mensen komt
Als alleen Becky overblijft dan vind ik het verder geen probleem...quote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:33 schreef admiraal_anaal het volgende:
Denk in de loop naar die meet dat het er zelfs max 5-8 worden
jammer joh, jij bent al bezet.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als alleen Becky overblijft dan vind ik het verder geen probleem...
ik ben oooooohooooooook bezèèèèèt,quote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:49 schreef Elegy het volgende:
[..]
jammer joh, jij bent al bezet.
[maniakale stem]
She's mine AAAALLLLL MMMMMIIIIIINNNNEEEEEEEEE!!! MUWAHAHAHAHAAAAAA!!!!!!
[/maniakale stem]
Voor mij ook niet gelukkig!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:13 schreef Atreidez het volgende:
Ah maakt niet uit Becky, voor nu wachten we gewoon geduldig af..
dat was in mei 2008 , kan je nagaan wat een jungle ik nu hebquote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:25 schreef zeemonster het volgende:
Oeh wat een mooie tuin heb je Charisma, wij hebben nu nog maar simpele tegels in onze tuin , maar we willen het wel ooit wanneer we er zin in hebben anders inrichten.
Hoe was het?!?!?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 17:54 schreef 2Mini het volgende:
En ik ben weer terug ui de grote appel.. weer in het groen gele bos..
http://www.descheveningschecourant.nl/quote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:52 schreef Charisma het volgende:
[..]
ooh gaaf , ik ga googelen
dats weer typisch Den Haag
niets over te vinden![]()
OMFGquote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:27 schreef Atreidez het volgende:
Ik heb net vlammetjes gekocht bij de supermarkt.. maar ik heb niet eens een frituurpan
Een paar sta-tafels in de tuin en dan passen die 20 er makkelijk in hoor.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:18 schreef Charisma het volgende:
wauw, ja dan gaan we het bij jou doen
dit is mijn tuin, ben beng dat 20 wat te veel wordt
[ afbeelding ]
het terras waar de grote tafel staat is nog wat ruimer, dat staat niet meer op de foto![]()
Vet natuurlijk!quote:
Stinken qua uitlaatgassen?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 02:25 schreef 2Mini het volgende:
[..]
Vet natuurlijk!
NYC is lekker druk.. stinkt er wel..
Maar ik moet zeggen, ik ben toch weer blij dat ik in Den Haag ben. Weer lekker naar me kroeg af en toe kan gaan
Truequote:Op vrijdag 22 augustus 2008 08:12 schreef Elegy het volgende:
[..]
Stinken qua uitlaatgassen?
Ik ben er nog nooit geweest, in de VS. Aan de ene kant lijkt het me een mooi land alleen zo jammer van die amerikanen.
Een beetje te vergelijken met Amsterdammers?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:00 schreef RATMEN het volgende:
[..]
True. Alleen zijn New Yorkers anders dan amerikanen
.
Ja, alleen dan vriendelijkquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:35 schreef Elegy het volgende:
[..]
Een beetje te vergelijken met Amsterdammers?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |