Volgens mij zijn er aardig wat vrouwen hier blondquote:Op zondag 17 augustus 2008 16:17 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Voor zover ik weet ben jij de enige blonde meid hier.. was er een ander..had het net zo goed daar over kunnen gaanniks persoonlijks hoor
Jij denkt gelijk aan modderworstelpraktijkenquote:Op zondag 17 augustus 2008 16:20 schreef Piles het volgende:BITCHFIGHT!!!!
![]()
Sorry, liet me even gaan
Niet in deze SC toch?quote:Op zondag 17 augustus 2008 16:20 schreef Bravebart het volgende:
Volgens mij zijn er aardig wat vrouwen hier blondAlleen noemen de donkerblonde mensen hun haarkleur tegenwoordig 'bruin'
Modderquote:Op zondag 17 augustus 2008 16:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jij denkt gelijk aan modderworstelpraktijken![]()
Geen yoghurt?quote:
Ik heb nu echt nergens problemen mee hoorquote:Op zondag 17 augustus 2008 16:20 schreef Piles het volgende:BITCHFIGHT!!!!
![]()
Sorry, liet me even gaan
Ach, iedereen is een stereotype voor mensen die je niet kennen. Zeker hierquote:Op zondag 17 augustus 2008 16:25 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik heb nu echt nergens problemen mee hoorIk bevestigde alleen dat mensen mij inderdaad het stereotiepe domme blondje vinden.
Klonten? ik weet niet wat voor yoghurt jij kooptquote:Op zondag 17 augustus 2008 16:25 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, joh, ook best
Maar dan wel zonder klonten
quote:Op zondag 17 augustus 2008 16:26 schreef Cuegirllie het volgende:
Klonten? ik weet niet wat voor yoghurt jij koopt
Veel suikerquote:Suiker zou evt voor kleine klontjes kunnen zorgen
Op fok of ook in het dagelijks leven?quote:Op zondag 17 augustus 2008 16:25 schreef Yesse het volgende:
Ik heb nu echt nergens problemen mee hoorIk bevestigde alleen dat mensen mij inderdaad het stereotiepe domme blondje vinden.
Dat zeker ja.. een verkeerd beeld is eenvoudig te creeerenquote:Op zondag 17 augustus 2008 16:26 schreef Piles het volgende:
Ach, iedereen is een stereotype voor mensen die je niet kennen. Zeker hier
quote:
Ohjawel hoorquote:Op zondag 17 augustus 2008 16:21 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Niet in deze SC toch?
Je hebt wel gelijk ja! dat viel mij laatst ook op. maar dat niet alleen bij vrouwen, ook bij mannen (of in iedergeval vrouwen die blonde mannen bruin noemen)
Jij bent blond, lijkt blond en zal ook wel blond blijven tot je grijs wordtquote:Op zondag 17 augustus 2008 16:30 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ohjawel hoorSowieso Jipje
En Leinonlein, Milou_ en Cali zouden ook best donkerblond kunnen zijn
Ik ben ook donkerblond al likt het daar totaal niet op. Zijn maar weinig mensen met blond haar, die ook echt als blond gekwalificeerd worden denk ik
Is cali donkerblond? hmm dacht echt bruin.. Maar zo goed kijk ik daar niet naar hehe..quote:Op zondag 17 augustus 2008 16:30 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ohjawel hoorSowieso Jipje
En Leinonlein, Milou_ en Cali zouden ook best donkerblond kunnen zijn
Ik ben ook donkerblond al likt het daar totaal niet op. Zijn maar weinig mensen met blond haar, die ook echt als blond gekwalificeerd worden denk ik
quote:Op zondag 17 augustus 2008 16:32 schreef Yesse het volgende:
[..]
Jij bent blond, lijkt blond en zal ook wel blond blijven tot je grijs wordt
Ik weet het niet zeker, maar volgens mij denk je snel dat iemand bruin is, terwijl het toch echt donkerblond isquote:Op zondag 17 augustus 2008 16:33 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Is cali donkerblond? hmm dacht echt bruin.. Maar zo goed kijk ik daar niet naar hehe..
Ik was die langequote:Op zondag 17 augustus 2008 16:35 schreef Piles het volgende:
Ik zou echt niet weten welke haarkleur iedereen hier heeft, als ik iets niet kan onthouden is het wel uiterlijke kenmerken
Same here.. als de persoon voor me staat zie ik heel veel dingen niet eensquote:Op zondag 17 augustus 2008 16:35 schreef Piles het volgende:
Ik zou echt niet weten welke haarkleur iedereen hier heeft, als ik iets niet kan onthouden is het wel uiterlijke kenmerken
Mooie schoenen had jij!quote:
zat laatst bij de kapper.. om te verven, krijg zo'n kleurstaal te zienquote:Op zondag 17 augustus 2008 16:37 schreef Yesse het volgende:
Je ziet het verschil ook bijna niet:
Ik herken mensen nooitquote:Op zondag 17 augustus 2008 16:38 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Same here.. als de persoon voor me staat zie ik heel veel dingen niet eens![]()
![]()
Ik was die met die nieuwe schoenenquote:Op zondag 17 augustus 2008 16:40 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ok.. Nu haal je hem door de war met G.
G had geen mooie schoenenquote:Op zondag 17 augustus 2008 16:40 schreef Yesse het volgende:
[..]
http://fotoboek.fok.nl/showpicture.php?location=http://i.fok.nl/userpics//153967/118275010_5_2MZz.jpgquote:Op zondag 17 augustus 2008 16:42 schreef Yesse het volgende:
[..]
Volgens mij ben je meer middenblond....
Nietquote:Op zondag 17 augustus 2008 16:40 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik herken ze wel, maar weet niet nooit waarvan.quote:Op zondag 17 augustus 2008 16:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik herken mensen nooit![]()
Best lastig af en toe
Vooral die keer dat ik je zag in de bios was je echt middenblond hoor. Maar je hebt ook nog blond, licht blond en platina blond hequote:Op zondag 17 augustus 2008 16:43 schreef mash_ het volgende:
[..]
http://fotoboek.fok.nl/showpicture.php?location=http://i.fok.nl/userpics//153967/118275010_5_2MZz.jpg
Kijk dat van me broer is echt blondDan ben ik toch echt donkderblond hoor
Ik zie het mijn moeder niet doen hoorquote:Op zondag 17 augustus 2008 14:35 schreef Bravebart het volgende:Iedereen met een strakke buik kan dit
het is afhankelijk van hoeveel zooi je toen in je haar hebt gesmeerdquote:Op zondag 17 augustus 2008 16:43 schreef mash_ het volgende:
[..]
http://fotoboek.fok.nl/showpicture.php?location=http://i.fok.nl/userpics//153967/118275010_5_2MZz.jpg
Kijk dat van me broer is echt blondDan ben ik toch echt donkderblond hoor
Nee ok, maar jouw moeder heeft er ook de heupen niet voorquote:Op zondag 17 augustus 2008 16:45 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik zie het mijn moeder niet doen hoor. Ook al had ze een strakke buik
.
Preciesquote:Op zondag 17 augustus 2008 16:48 schreef Cuegirllie het volgende:
Donkerblond/blond/wit.. dat vind ik genoeg categorieen voor blond
Volgens mij zei ik eind vorig topic al, dat de discussie voorbij was verklaardquote:Op zondag 17 augustus 2008 16:51 schreef Piles het volgende:
Gaat het nou nog steeds over haarkleuren
Wat ziet dat er smerig uitquote:Op zondag 17 augustus 2008 16:54 schreef Houniet het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb zoeeen honger en laat ik nou net dit plaatje tegenkomen in de shop.
Hier de magnetron in.. over van gisterquote:
I know.. maar broodjes kunnen er ook lekker uit zienquote:Op zondag 17 augustus 2008 16:56 schreef Piles het volgende:
En het is gewoon een broodje Cue, ik vind het er best lekker uit zien
Kan je die scharen en haren allemaal wel doorslikken danquote:
quote:Op zondag 17 augustus 2008 17:01 schreef Houniet het volgende:
[..]
Kan je die scharen en haren allemaal wel doorslikken dan?
Ik zit bij mn oudersquote:
Mja, care enzoquote:
quote:AMSTERDAM - De ouders van Katy Perry zijn helemaal niet trots op het succes dat hun dochter boekt met het nummer 'I kissed a girl'. "Ik haat het liedje", laat moeder Mary Hudson weten in The Daily Mail. "Het promoot homoseksualiteit en de boodschap is beschamend en afschuwwekkend."
Lees verder...
Jij luistert ook geen radio enzoquote:Op zondag 17 augustus 2008 18:22 schreef Cuegirllie het volgende:
Heb dat nummer nog maar 1x gehoord ofzo
Op het werk meestal welquote:Op zondag 17 augustus 2008 18:23 schreef Piles het volgende:
[..]
Jij luistert ook geen radio enzo
Maar daar ging mn post niet om
Hier is het goed, tevens ook goed weekend gehad!quote:Op zondag 17 augustus 2008 18:25 schreef The_Dean het volgende:
Wat een weekend
Hier alles prima
Heerlijk om er even tussenuit
Hoe gaat het hier?
Vakantiequote:Op zondag 17 augustus 2008 18:25 schreef The_Dean het volgende:
Hoe gaat het hier?
quote:Op zondag 17 augustus 2008 18:25 schreef Cuegirllie het volgende:
Op het werk meestal wel
maar afgelopen dagen hebben we eigengemaakte foute muziek jaren 90 cd's opgezet.
Nee, niks over verteld nog. Ging zoals verwacht, ze hoorden me wel aan maar luisterden niet. Dus niks opgeschoten.quote:Op zondag 17 augustus 2008 18:29 schreef Piles het volgende:
[..]
Hoe is het thuis eigenlijk afgelopen?
Of heb je dat al verteld en heb ik het gemist?
Volgende week dinsdag mag ik weer, mn laatste weekje, en dan weer studerenquote:Op zondag 17 augustus 2008 18:34 schreef Houniet het volgende:
Hoelang heb je vakantie Piles?
quote:Op zondag 17 augustus 2008 18:36 schreef The_Dean het volgende:
Nee, niks over verteld nog. Ging zoals verwacht, ze hoorden me wel aan maar luisterden niet. Dus niks opgeschoten.
quote:
Maarja wel kut.quote:Op zondag 17 augustus 2008 18:43 schreef The_Dean het volgende:
Mja, luister ik ook niet meer naar hen, goeie deal dacht ik zo.
Als ze willen dat jij naar hen luistert zijn ze er mss ook klaar voor om naar jou te luisterenquote:Op zondag 17 augustus 2008 18:43 schreef The_Dean het volgende:
Mja, luister ik ook niet meer naar hen, goeie deal dacht ik zo.
en dan op jezelf?quote:
Heb je al een huisje dan? Of verwacht je zo snel iets te vinden?quote:Op zondag 17 augustus 2008 18:59 schreef The_Dean het volgende:
Dat is wel de bedoeling. Liever vandaag dan morgen
Bruin dus jahquote:Op zondag 17 augustus 2008 16:33 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Is cali donkerblond? hmm dacht echt bruin.. Maar zo goed kijk ik daar niet naar hehe..
quote:
tenminste dat vind ik en de meeste mensen om mij heenquote:
Spannendquote:Op zondag 17 augustus 2008 19:05 schreef The_Dean het volgende:
Sta hier en daar al mooi lang ingeschreven. En een die appartementen heeft waar je tijdelijk in kan. Wel wat duurder, maar wel snel beshikbaar. Hoor woensdag of ik kans maak op een.
Dus je bent nooit blond geweest?quote:
Was toen ik 4 was blond. Maar volgens mij is het nu toch echt bruin....quote:Op zondag 17 augustus 2008 19:34 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dus je bent nooit blond geweest?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |