Ik heb sinds juni dit jaar de gixxer ook pas op volvermogen staan hoor.. Vanwege dezelfde redenquote:Op zondag 17 augustus 2008 13:22 schreef Geerd het volgende:
Enja ik heb 2 jaar 25kw gereden, risico om iemand naar de tering te rijden + technische controle op een dijkje etc was me iets te groot.
En je rijd dan gewoon zonder rijbewijs.
Wat is er eigenlijk met de div gebeurdquote:Op zondag 17 augustus 2008 13:22 schreef Geerd het volgende:
Enja ik heb 2 jaar 25kw gereden, risico om iemand naar de tering te rijden + technische controle op een dijkje etc was me iets te groot.
Ik had het ook netjes 2 jaar volgehoudenquote:Op zondag 17 augustus 2008 13:22 schreef Geerd het volgende:
Ik vermoed dat de kawa van bazziek langzamer is geworden nadat hij (evt) het 25kw setje heeft verwijderdquote:Op zondag 17 augustus 2008 13:57 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Jij misschien wel, maar je motor niet![]()
nog 14 dagen - dan mag je op de brommer van je pa dude..............quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
Als inruil bleef 2600 over, toen wou ik nog vragen of er nog wat afkon maar toen kreeg die nog nieuwe bandjes, blokken olie en filtersquote:Op zondag 17 augustus 2008 13:48 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Wat is er eigenlijk met de div gebeurdgoed kunnen verkopen of als inruil gebruikt?
Heb je de meet gezocht?quote:Op zondag 17 augustus 2008 18:09 schreef ikookhier het volgende:
Kon het niet vinden,Borrelnootjes heb ik onderweg op gegeten
Was een Kawasaki GSXr halenquote:Op zondag 17 augustus 2008 18:43 schreef Geerd het volgende:
[..]
Heb je de meet gezocht?![]()
Ja was lachen man, heb je de herrinering niet gekregen stond je zeker in Veenendaal bij mac?
quote:Op zondag 17 augustus 2008 18:53 schreef Cageon het volgende:
cageon & opm from st. ternoise!
mooi weer gehad, morgen knallen! later meer!
vertel vertel vertel . . . . . .quote:Op zondag 17 augustus 2008 18:53 schreef Cageon het volgende:
carequote:Op zondag 17 augustus 2008 18:53 schreef Cageon het volgende:
Deja vu. Maar dan wat vuiler.quote:
Nice ingeflitst ..quote:
Een gast op MF vraagt wanneer OPM weer terug is, en hoe dik die aangeboden vorkpoten zijn.quote:Op zondag 17 augustus 2008 18:53 schreef Cageon het volgende:
Ik ben benieuwd ouwequote:Op zondag 17 augustus 2008 18:53 schreef Cageon het volgende:
Gewoon plat gooien dat ding!quote:Op zondag 17 augustus 2008 20:24 schreef Den_Haag het volgende:gister nog stukkie gereden. De schaamrandjes worden steeds minder
Dat is de instellingquote:
Kijk je ook constant tegen aanquote:Op zondag 17 augustus 2008 22:01 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Deja vu. Maar dan wat vuiler.![]()
[ afbeelding ]
En die grote knippers.![]()
[..]
Nice ingeflitst ..
.. die plantjes.![]()
[..]
Een gast op MF vraagt wanneer OPM weer terug is, en hoe dik die aangeboden vorkpoten zijn.![]()
quote:Op zondag 17 augustus 2008 15:46 schreef bvvt het volgende:
[..]
nog 14 dagen - dan mag je op de brommer van je pa dude..............Verdien inderdaad geen kut maar aangezien ik nog thuis woon geef ik ook weinig uit en moet een nieuwe motor begin volgend jaar wel lukken gelukkig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 17 augustus 2008 23:58 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Verdien inderdaad geen kut maar aangezien ik nog thuis woon geef ik ook weinig uit en moet een nieuwe motor begin volgend jaar wel lukken gelukkig.
wij ookquote:
Ready to hit her butt?quote:Op maandag 18 augustus 2008 10:29 schreef WalkingDisaster het volgende:
Schaamteloze crosspost
Ik wil in de lente gaan motorrijden (dan ben ik 21) en een Kawa ZX9R kopen
Maar m'n moeder ligt zwaar overdwars![]()
![]()
Ja,zoals altijdquote:
Uiteraard, je bent verkoper of je bent verkoperquote:Op maandag 18 augustus 2008 12:06 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hij wil gewoon onderdelen verkopen.
Lijkenpikkers die dealers!quote:Op maandag 18 augustus 2008 12:16 schreef M3rcury het volgende:
Uiteraard, je bent verkoper of je bent verkoper
Blijf alsjeblieft weg bij die CB, het is een fokking hondaquote:Op maandag 18 augustus 2008 12:25 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Lijkenpikkers die dealers!![]()
![]()
Hopelijk binnenkort leaserijder en kan mijn koekblik budget aanspreken voor de motor.
Wat zal ik eens gaan kopen.![]()
![]()
De Grandpasso komt pas volgend jaar.![]()
Misschien toch maar de veilige keuzerust en regelmaat, een gepimpte CB1000R ABS.
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 18 augustus 2008 12:43 schreef Snelwagen het volgende:
Blijf alsjeblieft weg bij die CB, het is een fokking honda. Die maken geen sportief spul. Deze ziet er alleen appetijtelijk uit....
Beleving op alle onderdelen is idd vele malen hoger.quote:Die corsaro is echt 1000x beter hoor
Het zware leven van een ex'25 Kw rijder.quote:Op maandag 18 augustus 2008 12:54 schreef Geerd het volgende:
Tering spierpijn @ middenrif zal wel van de motor komen
quote:Op maandag 18 augustus 2008 12:06 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hij wil gewoon onderdelen verkopen.
quote:
Maar je hebt wel eerst haar portomonnee gerold?quote:Op maandag 18 augustus 2008 13:08 schreef Snelwagen het volgende:
Wholy shit, ligt er een vrouw hier voor het huis. Op straat gevallen. Dik bloeden aan dat hoofdMn pa had de ambulance al laten komen dus die is er al
![]()
quote:Op maandag 18 augustus 2008 12:16 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Uiteraard, je bent verkoper of je bent verkoper
Je moet ze ook niet te hard het huis uit gooienquote:Op maandag 18 augustus 2008 13:08 schreef Snelwagen het volgende:
Wholy shit, ligt er een vrouw hier voor het huis. Op straat gevallen. Dik bloeden aan dat hoofdMn pa had de ambulance al laten komen dus die is er al
Ja daar kan je nog druk mee wordenquote:Op maandag 18 augustus 2008 13:30 schreef _GdR_ het volgende:
ik ga mn brommer wit spuiten
leuk winter project
Helemaal in de mode.quote:Op maandag 18 augustus 2008 13:30 schreef _GdR_ het volgende:
ik ga mn brommer wit spuiten
leuk winter project![]()
quote:Op maandag 18 augustus 2008 13:47 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Helemaal in de mode.![]()
[ afbeelding ]
Maar wel parelmoer aub.
Wit is mij veel te veel poetswerkquote:Op maandag 18 augustus 2008 14:12 schreef _GdR_ het volgende:
heb van t weekend een witte R1 gezien en die was iets te bruut.
Maatje van me is autospuiter en gaat vandaag vragen wat de kosten zijn. wit is vetter dan zwart enzo.
Stekeblindquote:Op maandag 18 augustus 2008 14:20 schreef Worldbeater het volgende:
Zo werd ik irl een beetje flieft op de CB1000R.![]()
[ afbeelding ]Maar ws ben ik gewoon blind.
quote:
Hij is gewoon aan het puberenquote:Op maandag 18 augustus 2008 14:52 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Nick raadde het mij wel aan.![]()
Je hebt nog nooit een Honda gehad.
Misschien is dat dan wat.
Zit wat in.
Toch wel onderbouwing .. heb je al een Kawasaki gehad?quote:Op maandag 18 augustus 2008 14:56 schreef ikookhier het volgende:
Hij is gewoon aan het puberenhij weet niet wat i zegt
Goed man, BBQ kunnen we ook wel vergeten denksquote:Op maandag 18 augustus 2008 14:50 schreef Worldbeater het volgende:
@Rib-i. Morgen ga ik met het koekblik.
Stropdas en driedelig pak enzo.
Kan met die nattigheid ook amper omkleden.
quote:Op maandag 18 augustus 2008 15:01 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Toch wel onderbouwing .. heb je al een Kawasaki gehad?![]()
Gaafste blijft toch wel een Hayabusa.
Gezakt.
Wilde je net PM'en.quote:Op maandag 18 augustus 2008 15:01 schreef Rib-i het volgende:
Hola
Goed man, BBQ kunnen we ook wel vergeten denks
Vooraanstaand lid van de Ninja Turtle's en Biker Mice.quote:
een bakkie is altijd goedquote:Op maandag 18 augustus 2008 13:25 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Binnenkort maar eens een bakkie doen bij die dealer.![]()
![]()
Ik heb het verschrikkelijk druk gehadquote:
@Nickquote:
wtf.. dat is de r6 van een maatje van mijquote:Op maandag 18 augustus 2008 14:36 schreef _GdR_ het volgende:
heb mn oude demper ook weer besteld.
Bos superbike. ruigste 'demper' ooit!
Je herkende het aan de tent neem ik aanquote:Op maandag 18 augustus 2008 18:03 schreef M3rcury het volgende:
[..]
wtf.. dat is de r6 van een maatje van mij
quote:Op maandag 18 augustus 2008 19:34 schreef BazzieK het volgende:
Om maar even WB te steunen / de motor totaal voor em te verpesten (doorstrepen welke niet van toepassing is) Ga zelf wel serieus de CB1000R proefrijden aangezien het toch wel een van de kanshebbers als volgende motor is.
![]()
quote:Op maandag 18 augustus 2008 19:47 schreef Cageon het volgende:
boeiendere details, wederom na thuis komst
Gebrek aan grondspelingquote:Op maandag 18 augustus 2008 20:14 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Aan de andere kant heb je dan geen excuus meer om achteraan te rijden op dijkjes.![]()
![]()
Ja, dr rijden wel meer van die r6jes zo rond.quote:Op maandag 18 augustus 2008 18:48 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Je herkende het aan de tent neem ik aan
Precies, daarom reed ik nu ook constant achteraanquote:Op maandag 18 augustus 2008 20:25 schreef M3rcury het volgende:
[..]
nee een zxr 400 heeft lekker veel grondspeling wou je zeggen
Ik ben vet snel! Ik sta altijd onderaan de dijk te wachten (in het grasquote:Op maandag 18 augustus 2008 20:37 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Precies, daarom reed ik nu ook constant achteraan
Dat gaat niet zo snel hoorquote:Op maandag 18 augustus 2008 20:53 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Ik ben vet snel! Ik sta altijd onderaan de dijk te wachten (in het gras)
quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:58 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Dat gaat niet zo snel hoor
[/ervaringsdeskundige]
Ik hoop dat je 120 mocht?quote:Op maandag 18 augustus 2008 21:56 schreef Den_Haag het volgende:
Er zat vandaag fanmail in de post van het KLPD145km/h. met het koekblik. Bij Harderwijk. Volgens flitsservice stond er niks
Als je beetje brief opstelt moet het lukken, laat ze maar bewijzen dat jij het was.quote:Op maandag 18 augustus 2008 22:13 schreef Den_Haag het volgende:
idd. 99 euro. maar ik laat ze wel eerst werken voor het geld
idd, heb nog wat voorbeelden liggenquote:Op maandag 18 augustus 2008 22:20 schreef Geerd het volgende:
[..]
Als je beetje brief opstelt moet het lukken, laat ze maar bewijzen dat jij het was.
Op flitsservice.nl staan ook nog aantal dingen, waar je recht op hebt om naar te vragen.quote:Op maandag 18 augustus 2008 22:24 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
idd, heb nog wat voorbeelden liggen
Duhhhquote:Op maandag 18 augustus 2008 22:27 schreef Geerd het volgende:
[..]
Op flitsservice.nl staan ook nog aantal dingen, waar je recht op hebt om naar te vragen.
En niet eerst betalen hey!
Nee ok maar zijn nog steeds mensen die hem eerst betalenquote:Op maandag 18 augustus 2008 22:46 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Duhhhwas een van vaste mensen bij de tuftufclub
quote:
quote:Op maandag 18 augustus 2008 23:10 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nee ok maar zijn nog steeds mensen die hem eerst betalen
Alleen op het circuit, niet bij een dijkritje.quote:
*Geluk wenstquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 07:55 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Alleen op het circuit, niet bij een dijkritje.![]()
Wish me lucken Rib-i, geen PM retour, geen adres.
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:58 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Dat gaat niet zo snel hoor
[/ervaringsdeskundige]
Succes manquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 07:55 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Alleen op het circuit, niet bij een dijkritje.![]()
Wish me lucken Rib-i, geen PM retour, geen adres.
![]()
![]()
![]()
Dat jaquote:
Je zit met KK te rotzooienquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:26 schreef Worldbeater het volgende:
Net thuis.Eerst de auto afgetankt en gewassen, en onderweg wat gegeten, @place to be (
[/Rib-i] geshopt en bijna de complete dag geweest.
Over drie weken meer nieuws. Nu eerst kk.
![]()
Ga maar huilen dan.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:27 schreef ikookhier het volgende:
Je zit met KK te rotzooien![]()
![]()
Zijn er geen meet foto'sanders heb ik niks te loggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:46 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ga maar huilen dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gemiste kans en je weet het
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download![]()
Je bent gewoon geil!quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.W0ei ?![]()
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:51 schreef ikookhier het volgende:
Gemiste kans en je weet het
Heb me niet verveeld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:27 schreef M3rcury het volgende:
Je bent gewoon geil!Hoe snel je wordt opgenomen in de vermeldingen. Een warme motorfamilie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Hej
En weer terug duskorte preview van de niet echt veel gemaakte pics
Ná dagje circuit draaien
lekker getourd in de Eifelredelijk goed weer tot onze circuitdag
iets korter dan gepland maar was zeker OK
![]()
later meer![]()
![]()
Welcome backquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:55 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Hej
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ná dagje circuit draaien
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
later meer
kanjers!
![]()
![]()
![]()
Naisquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:55 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Hej
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ná dagje circuit draaien
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
later meer
![]()
Foto's maken moet je ook niet teveel tijd aan spenderen
Some say I urinate 98 RON petrol, and that I can smell corners.
KTM (Kronreif Trunkenpolz Mattighoven) Motorradbau Moser & Co
Stop
Blitse motor man!![]()
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:55 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Hej
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ná dagje circuit draaien
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
later meer
![]()
![]()
Nou maak je IOH aan het huilen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:07 schreef Snelwagen het volgende:
Foto's maken moet je ook niet teveel tijd aan spenderen
![]()
![]()
Nouja een mooie foto is wel relaxd natuurlijk, maar op een reis als dat heb je daar gewoon te weing tijd voor...quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:09 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nou maak je IOH aan het huilen.
Stop
Blitse motor man!![]()
Hoi! ziet er goed uitquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:55 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Hej
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ná dagje circuit draaien
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
later meer
Ik ben trouwens Merk-curry!
Remia ofzo
W0ei ?![]()
Ik heb Cageon alweer gezienquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:55 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Hej
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ná dagje circuit draaien
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
later meer. Stond er wel van te kijken want jullie zouden pas donderdag terugkomen
.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA![]()
verdomme zeg
niet zo gek dat ik nog iets schaamrand heb aan de voorkant
poep
flink in de regen (ochtend)
t rechte eind blijft zelfs tricky
eind sessie
rustig aan buitenom voorbij
toer modus ofzo
doet ie t of doet ie t nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu de OPM pics eruit vissen![]()
[ Bericht 79% gewijzigd door Cageon op 19-08-2008 23:36:19 ]Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.![]()
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:24 schreef Cageon het volgende:
verdomme zeg
[ afbeelding ]
idd lekker diep in de bochten lig je nietquote:Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
Stop
Blitse motor man!![]()
Cageonquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:23 schreef Houniet het volgende:
Ik heb Cageon alweer gezien. Stond er wel van te kijken want jullie zouden pas donderdag terugkomen
.
dat is die attention whore toch.
![]()
![]()
![]()
Gewoon harder rijdenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:24 schreef Cageon het volgende:
verdomme zeg
[ afbeelding ]
MIetje
W0ei ?![]()
thx voor de kickquote:
van de Boschen tochquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:14 schreef M3rcury het volgende:
Hoi! ziet er goed uit
Ik ben trouwens Merk-curry!
Remia ofzoaangenaam
vd laatste sessie wel degelijk plattere pics van mijn compadre![]()
![]()
zeker trickyquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:24 schreef Cageon het volgende:
flink in de regen (ochtend)
[ afbeelding ]
t rechte eind blijft zelfs tricky![]()
zwabberdezwabber
snel gevonden die pics![]()
![]()
me internet helpt niet mee... anders had ik die van jou ook allemaal gehadquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:39 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
zeker tricky![]()
zwabberdezwabber
snel gevonden die pics
Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.![]()
Vette pics ouwe!
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA![]()
Beetje lafjesquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Hejhoe bevallen die twaalfhonderds
![]()
Ik zwaai naar dieren.![]()
Yes that's me.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:26 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Cageondat is die attention whore toch.
![]()
![]()
![]()
Ben al chagerijnig van mijn hellingshoek.![]()
![]()
![]()
had meer van dit moeten zijn
T asfalt was er zelfs beter voor dan op deze foto.
des al niet te min ben ik vrij weinig tot niet gepasseert en eigenlijk alleen maar door gasten uit groep 1 in de middag sessie.
Daar kan ik nog niet echt mee zitten.
ff eentje dan
-edit- thx Cageon
lange rit vandaag gedaan![]()
m off
[ Bericht 11% gewijzigd door One_Punch_Mickey op 20-08-2008 00:07:19 ]![]()
![]()
Aan de kant
Compleet andere rijstijl dan ik
lekker hoor
Voor je kijken man gek
incognito
...
bye bye blade, hello bandito
Dan doe ik t wel voor je
![]()
Gave pics gasten
mooie bandjes ook
Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
thx en nu slapen ben kapot, maar zit nog vol adrenaline
Dat er mensen er ueberhaubt aan denken om zoiets te maken...quote:
Heute war Gestern noch Morgen....![]()
FOTO`s or it didn`t happen ....quote:Op maandag 18 augustus 2008 13:08 schreef Snelwagen het volgende:
En waar is die ??quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:00 schreef Geerd het volgende:
Vandaag deze route geredenheerlijke bochtjes, wel hoog toergehalte[/opm]
[ afbeelding ]
T moet niet gekker worden...:Pquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:27 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Je zit met KK te rotzooien![]()
![]()
Zijn er geen meet foto'sanders heb ik niks te loggen
Voorwiel in de lucht met optrekken, 200 km/u met pa achterop, even doortrekken tot 240 km/u.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Hejhoe bevallen die twaalfhonderds
![]()
Géééf die man ze Div terug.
Bandjes zijn gespaard door de omstandigheden. Anders hadden ze nieuwe moeten kopen.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 00:05 schreef ikookhier het volgende:Gave pics gasten
mooie bandjes ook
![]()
![]()
picsssquote:Op woensdag 20 augustus 2008 08:38 schreef Worldbeater het volgende:
Voorwiel in de lucht met optrekken, 200 km/u met pa achterop, even doortrekken tot 240 km/u.
Géééf die man ze Div terug.![]()
![]()
![]()
achter is totaal opquote:Bandjes zijn gespaard door de omstandigheden. Anders hadden ze nieuwe moeten kopen.![]()
![]()
Geerd is een maniac in de dopquote:Op woensdag 20 augustus 2008 08:38 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Voorwiel in de lucht met optrekken, 200 km/u met pa achterop, even doortrekken tot 240 km/u.
Géééf die man ze Div terug.![]()
![]()
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 07:24 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
dinsdag weer @Zvoort [ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Junky
zow en nu de rest dan maar
bepakt en wel ready to go![]()
tussenstop
1e dag overnachten in Nurburg, dat weekend waren er Le Mans races dus erg druk overal. Ik wist nog wel een plaatsje waar ws wel plek was(Motovakantie met El P. in 2005)
Slaapplaats voor de moto's![]()
Ons hotel in de verte
Op ons route kwamen deze wegafzetting tegendat weerhield ons erniet van onze route te volgen
Voorzichtig aan![]()
Want minimale speling![]()
Tijd voor een stop![]()
Killers mogen deruitmaar moesten wel ff afkoelen
Lekker douchen
..in ons 2e hotel![]()
kettinkjes uitgedroogd
drukbevolkte gebieden daro
![]()
En toen de circuitdag op Croix en Ternoisde hele ochtend regen
De planning was:
ochtend 2x30 min
middag 3x30 min
Het werd vanwege het weer:
ochtend iedereen die wil mag derop
middag 2x30min & na 1630u iedereen die wil mag derop
Ochtend was erg nat en bijna niemand ging de baan op, dus dat die toen open ging was logisch. 's Middags was de laatste sessie vrij rijden wel een beetje vreemd, alle langzame en snelle rijders door elkaar. Baan was ook vol bezetmaar eenmaal erop viel het reuze mee, er werd rekening met elkaar gehouden en we hebben toch nog aardig wat rondjes kunnen draaien
In de ochtend kwam de na een minuut of 10 de regen door mijn pak en ben ik gestopt, onze die hard plakte daar nog ff een 35 minuten aan vastresultaat:
2e middagsessie werd ik 5 min voor het eind losgeslingerd van mijn motor door een flinke highsiderff schrikken dus..laatste sessie (vrij rijden) toch weer lekker kunnen knallen met als resultaat:
B12:
TLR:
Laatste dagje, motoren staan klaar om te gaan:
Mooi plekje..
..voor wat pics
Tot slot![]()
![]()
![]()
Amen sir
en nu RARen -> moi![]()
![]()
TT1 klopt, de eerste circuitdag, 2de is wel TT2gelijk maar gaan mailen
Je bent wel een toffe gast, mag ik je aanraken?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:53 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Ik schaam me nergens voor hoor
[ afbeelding ]
Jij welquote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:01 schreef Cageon het volgende:
[..]
Je bent wel een toffe gast, mag ik je aanraken?
Jij hebt vet stoere foto's van je vakantie![]()
![]()
![]()
![]()
W0ei ?![]()
nee gelukkig niet, motor waggelde flink maar rechtop weten te houden uiteindelijk..ding sloeg wel af overigensquote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:58 schreef Roderick2085 het volgende:Verder geen schade overgehouden aan de highsider?
![]()
![]()
Jij hebt ook vet stoere foto's van je vakantiequote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:05 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
nee gelukkig niet, motor waggelde flink maar rechtop weten te houden uiteindelijk..ding sloeg wel af overigens
![]()
![]()
![]()
Ik vind het alleen zo raar dat jullie er steeds samen op staan. Zijn jullie samen op vakantie geweest ofzo![]()
W0ei ?![]()
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:08 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Ik vind het alleen zo raar dat jullie er steeds samen op staan. Zijn jullie samen op vakantie geweest ofzo![]()
Hoe kom je dr bij, tzijn toch geen ghey's
Stop
Blitse motor man!![]()
Ik ben DÉ attention whore bij uitstek, uiteraard heb(ben) ik(we) foto's!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:03 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Jij wel
Jij hebt vet stoere foto's van je vakantie![]()
![]()
![]()
![]()
zo kan ik t ook
of zo
Denk dat ik psychisch nog last heb gehad van de regen/natte circuit die ochtend. [/bad excuses]
Ik kan het ook hoorquote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:14 schreef Cageon het volgende:
[..]
Ik ben DÉ attention whore bij uitstek, uiteraard heb(ben) ik(we) foto's!
zo kan ik t ook [ afbeelding ]
of zo [ afbeelding ]
Denk dat ik psychisch nog last heb gehad van de regen/natte circuit die ochtend. [/bad excuses]
W0ei ?![]()
ik ken je niet lang genoeg om te weten of dit een biatch attack is of watquote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:08 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Jij hebt ook vet stoere foto's van je vakantie![]()
![]()
![]()
je 1e indruk is iig duidelijk![]()
![]()
thxquote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:12 schreef King-Kurt het volgende:
Mooie pics OPM ..^O^en jij bent..
![]()
![]()
Foto's zijn gewoon tof. Klaarquote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:17 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ik ken je niet lang genoeg om te weten of dit een biatch attack is of wat
je 1e indruk is iig duidelijk![]()
W0ei ?![]()
Je hebt dan ook een makkelijke fiets.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:16 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Ik kan het ook hoor
[ afbeelding ]
Tuurlijk het ligt nooit aan je zelf..quote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:25 schreef Cageon het volgende:
[..]
Je hebt dan ook een makkelijke fiets.
Je bent gewoon homo!W0ei ?![]()
fijne insinuaties weer zegquote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:10 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Hoe kom je dr bij, tzijn toch geen ghey's
Wat doet dat er nou weer toequote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:30 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Tuurlijk het ligt nooit aan je zelf..
Je bent gewoon homo!![]()
maar ik rijd wel lekker!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.![]()
Ik wil wel weten hoe jij rijdt hoorquote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:31 schreef Cageon het volgende:
[..]
Wat doet dat er nou weer toe![]()
maar ik rijd wel lekker!
W0ei ?![]()
King-Kurt ...Of KK om te typwerk wat te minderen...quote:
Een BMW tuffer....Heute war Gestern noch Morgen....![]()
KK = KoffieKoekje, dus niet zo bijdehand doen he KURT!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:33 schreef King-Kurt het volgende:
[..]
King-Kurt ...Of KK om te typwerk wat te minderen...
Een BMW tuffer....Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.![]()
Er word genoeg gemeet (in het oosten van het land that isquote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:33 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Ik wil wel weten hoe jij rijdt hoor)
Voor hoelang (in mijn geval) is nog maar de vraag.Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.![]()
Dan typ je maar wat meer..:Dquote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:35 schreef Cageon het volgende:
[..]
KK = KoffieKoekje, dus niet zo bijdehand doen he KURT!Heute war Gestern noch Morgen....![]()
Ga toch weg uit het oosten man. Daar wonen alleen maar van die maloten!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:37 schreef Cageon het volgende:
[..]
Er word genoeg gemeet (in het oosten van het land that is)
Voor hoelang (in mijn geval) is nog maar de vraag.
W0ei ?![]()
Prachtige wegen/dijkjes hier.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:44 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Ga toch weg uit het oosten man. Daar wonen alleen maar van die maloten!
quote:![]()
Maareh, jij bent wel van het meeten of dat niet
Nee, tempo ligt mij 9 van de 10 keer te laag.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:54 schreef Cageon het volgende:
[..]
![]()
Maareh, jij bent wel van het meeten of dat niet
W0ei ?![]()
Antwoord dat ik wel verwacht had.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:55 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Nee, tempo ligt mij 9 van de 10 keer te laag.
Vind het altidj wel gezellig om een beetje te babbelen. maar ritjes vind ik vaak niet zo leuk.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:56 schreef Cageon het volgende:
[..]
Antwoord dat ik wel verwacht had.
W0ei ?![]()
Mogguh
@ WB
Ik heb de lunch meegenomen naar het werk met de hete sausjes![]()
Goed voor mijn kuddo's
@OPM & Cageon
Jammer van het weer maar verder![]()
![]()
De toer ritjes bedoel je zekerquote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:06 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Vind het altidj wel gezellig om een beetje te babbelen. maar ritjes vind ik vaak niet zo leuk.Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.![]()
eigenlijk hebben we veel geluk gehad met het weer, geen enkel moment regen gehad, alleen jammer genoeg net tijdens de circuit ochtend.... dus wat mij betreft mogen we nog van geluk sprekenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:12 schreef Rib-i het volgende:
Mogguh
@ WB
Ik heb de lunch meegenomen naar het werk met de hete sausjes![]()
Goed voor mijn kuddo's
@OPM & Cageon
Jammer van het weer maar verderen wat ongeluk.
dat het dan net moet vallen.
Afhankelijk van de grote van de opkomst denk ik, persoonlijk nog geen grotere ritjes mee gemaakt door afwezigheid.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:14 schreef M3rcury het volgende:
[..]
ja, wou je zeggen dat het hier race ritjes waren?
De ritjes die we meestal maken (OPM/Geerd/Ik) zijn iig geen toer rtijes, al zeg ik het zelf.Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.![]()
toergehalte doen we niet aan al zeg ik het ook zelf [/me]quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:00 schreef Geerd het volgende:
Vandaag deze route geredenheerlijke bochtjes, wel hoog toergehalte[/opm]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Jullie hebben in ieder geval eerst het circuit behoudend kunnen verkennen door de regenvalquote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:14 schreef Cageon het volgende:
[..]
eigenlijk hebben we veel geluk gehad met het weer, geen enkel moment regen gehad, alleen jammer genoeg net tijdens de circuit ochtend.... dus wat mij betreft mogen we nog van geluk sprekenen wat ongeluk.
dat het dan net moet vallen.
![]()
![]()
Ik ookquote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:19 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
toergehalte doen we niet aan al zeg ik het ook zelf [/me]![]()
![]()
Precies en ik stapte met een grijns van de motor terwijl ik doorweekt was, vreemde ervaringquote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:19 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Jullie hebben in ieder geval eerst het circuit behoudend kunnen verkennen door de regenval
lekker constant kunnen rondrijden en zonder enig verkeer.
Ik zeg ook dat jullie daar niet aan doen, daarom kan ik het ook niet bijhoudenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:19 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
toergehalte doen we niet aan al zeg ik het ook zelf [/me]
![]()
![]()
Ik ben in mijn eentje de NAVO, het ministerie van Defensie en de rekenkamer. Voordat ik overga tot de aanschaf van nieuw apparatuur wat niet een gemeenschappelijk doel dient ga ik eerst de bondgenoten overtuigen van de meerwaarde en importantie van de aanschaf alvorens een budget ervoor samen te stellenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:23 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Hej manal een motor gekocht
In vergelijking met andere ritjes kan ik niet zeggen dat we toerrijders zijnquote:mjeh dat vind ws elke motorrijder van zichzelf![]()
![]()
met de besluitvorming van één van die instanties kan het jaren durenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:31 schreef Rib-i het volgende:
Ik ben in mijn eentje de NAVO, het ministerie van Defensie en de rekenkamer. Voordat ik overga tot de aanschaf van nieuw apparatuur wat niet een gemeenschappelijk doel dient ga ik eerst de bondgenoten overtuigen van de meerwaarde en importantie van de aanschaf alvorens een budget ervoor samen te stellenlaat staan 3
![]()
kopuh zonne TL kunnen we weer es echt rijden
ik zeg meeten is weetenquote:In vergelijking met andere ritjes kan ik niet zeggen dat we toerrijders zijn![]()
![]()
Dit weekend wordt de Suzuki weggebracht en misschien verkocht aan een paar Polen. De opbrengst gaat naar een goed doelquote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:55 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
met de besluitvorming van één van die instanties kan het jaren durenlaat staan 3
![]()
kopuh zonne TL kunnen we weer es echt rijden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed, wie op de blaren zit moet zijn billen branden...Heeft Cageon zijn zelfgecontrueerde laptimer nog kunnen testen of is het door de regen een zelfgemaakte electronische badeend gewordenquote:[..]
ik zeg meeten is weeten![]()
![]()
is nog steeds in ontwikkelfase en gvd nog steeds de spullen nog niet binnen die ik besteld heb, baal ik stevig van.
dit was ongeveer onze snelheid....
na 2:45 dus![]()
en ik moest flink wat harder werken om op tijd af te remmen kan ik je vertellen.
naar T1 en T2 en voor de laatste hairpin voor t rechte stuk ook.
[ Bericht 15% gewijzigd door Cageon op 20-08-2008 15:20:31 ]Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.![]()
Hebben jullie zelf geen filmpjes gemaaktquote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:15 schreef Cageon het volgende:
en ik moest flink wat harder werken om op tijd af te remmen kan ik je vertellen.
naar T1 en T2 en voor de laatste hairpin voor t rechte stuk ook.
Ik heb trouwens ook geen 4:17 om filmpjes op Youtube te bekijken![]()
![]()
Nee, zou niet weten hoequote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:22 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Hebben jullie zelf geen filmpjes gemaakt
Ik heb trouwens ook geen 4:17 om filmpjes op Youtube te bekijken
Vandaag een stuk of 10x geflitst
Moet morgen echt eens motoport bellen om mijn motor op te halenDing staat nog steeds kreupel in de schuur
![]()
![]()
quote:![]()
Zeg maar niet dat je geflitst hebt vandaag anders zou de rekening weleens hoger uit kunnen vallenquote:Moet morgen echt eens motoport bellen om mijn motor op te halenDing staat nog steeds kreupel in de schuur
![]()
![]()
aardig om terug te zienquote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:15 schreef Cageon het volgende:
naar T1 en T2 en voor de laatste hairpin voor t rechte stuk ook.krijg der alweer zin an
voor 75 euro op het nwe circuit bijv.![]()
![]()
![]()
kwil ook rijdenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 17:57 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
aardig om terug te zienkrijg der alweer zin an
voor 75 euro op het nwe circuit![]()
[ afbeelding ]
75euro welk nieuwe circuit![]()
![]()
ok, euhm, sjah eh... IK wil dit wel doen
75 is geen geld dacht ik zoquote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:01 schreef Cageon het volgende:
kwil ook rijden
75euro welk nieuwe circuit![]()
![]()
er staat nieuw, o zie het nu nieuw bij die organisatie
gaat om Clastres circuit, is wel weer een renkereind rijden
circuit van 2km lang kort
![]()
![]()
30 aug is nog plekquote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:01 schreef Cageon het volgende:
ok, euhm, sjah eh... IK wil dit wel doen![]()
![]()
ja inf ucking noord frankrijk, halve gek
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:09 schreef Cageon het volgende:
ja inf ucking noord frankrijk, halve gekhoezo ik was er eergister nog
![]()
![]()
ik ga niet weer met de motor zo ver rijden
Je lijkt -XX- wel.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:12 schreef Cageon het volgende:
ik ga niet weer met de motor zo ver rijden
Sowieso schrijf je zo.![]()
dit jaar niet meer neequote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:12 schreef Cageon het volgende:
ik ga niet weer met de motor zo ver rijdenmaar Croix en Clastres liggen zo dicht bij elkaar dat dat erg goed te combineren is
op Croix ga ik sowieso vaker rijden
![]()
![]()
![]()
ik wil dit jaar nog vaker rijdenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:45 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
dit jaar niet meer neemaar Croix en Clastres liggen zo dicht bij elkaar dat dat erg goed te combineren is
op Croix ga ik sowieso vaker rijden
![]()
PicsOPM Cageon
![]()
Meet rijsnelheid ->idioot snel![]()
Rib-i moet meer beffen![]()
Bazziek![]()
-XX- -8![]()
Ikookhier![]()
Vette pics OPM en Cageon.
thx ouwequote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:16 schreef Houniet het volgende:
Vette pics OPM en Cageon [ afbeelding ].
"Weer" zo ver rijdenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:04 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ehhh, wat is dat.![]()
Ik neem aan een blad?
Dat kun je niet zeggen denk ik
Vet hard geownd!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:22 schreef Cageon het volgende:
[..]
"Weer" zo ver rijden
Dat kun je niet zeggen denk ik![]()
Ik dacht echt dat je bedoelde met zoiets als, heb je de volkskrant al gelezen!OHHHHHHHHH
SHAME ON ME!
dat ging idd best rapquote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:11 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
hoezo ik was er eergister nog
Kwil weeeer weeer!!Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.![]()
waarquote:wanneer
![]()
Zvoort gaat em niet meer worden voor mij denk ik
![]()
Zolder/Assen ga ik mee
quote:goed blad
![]()
![]()
Wa un kutfoto's
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die initialen zijn dus al bezetquote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:33 schreef King-Kurt het volgende:
[..]
King-Kurt ...Of KK om te typwerk wat te minderen...
Een BMW tuffer....Kut is nog wel vrij
Dus... wat rij jij Kut?![]()
![]()
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:03 schreef Gawaine het volgende:
Wa un kutfoto's
najs ff downloadenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:03 schreef Gawaine het volgende:
Wa un kutfoto's
heb em al binnengehaaldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.thx weer
![]()
![]()
de ultieme zirkwiefietsquote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:41 schreef Cageon het volgende:
Circuit rijden op een huur motor (SV650)
Najs!!
wel prijzig, maargoed..
oja Zvoort ná dinsdag dus wordt em niet meer![]()
![]()
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:10 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
de ultieme zirkwiefiets
oja Zvoort ná dinsdag dus wordt em niet meer
OPM fullsize pics van croix allemaal met jou erop kost je 37,50.
Ga ik dus wel doen
cheap ass toch das nog minder dan 6 eurie per fotoMotorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.![]()
zeker cheapquote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:17 schreef Cageon het volgende:
OPM fullsize pics van croix allemaal met jou erop kost je 37,50.
Ga ik dus wel doen
cheap ass toch das nog minder dan 6 eurie per fotozeker ga ik ook doen
besteld
![]()
@: vind het niet waard geld uit te geven aan een circuit wat ik niet lekker rijden vind, ik ga het in Zolder of Assen steken
[ Bericht 5% gewijzigd door One_Punch_Mickey op 20-08-2008 20:32:49 ]![]()
Ben geflitst lulquote:Op woensdag 20 augustus 2008 17:36 schreef Rib-i het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Zeg maar niet dat je geflitst hebt vandaag anders zou de rekening weleens hoger uit kunnen vallenDenk je nou echt dat ik ga staan flitsen, heb eens wat vertrouwen in me
![]()
![]()
![]()
ja, maar dinsdag rijd je toch wel gewoonquote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:26 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
zeker cheapzeker ga ik ook doen
besteld
![]()
@: vind het niet waard geld uit te geven aan een circuit wat ik niet lekker rijden vind, ik ga het in Zolder of Assen steken
en in sept ofzo, wat was het?Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.![]()
dat zeg ik, afgezien van as dinsdag ga ik niet meer rijden op Zvoort..zonde van mijn geld. Op Zolder&Croix vermaak ik me meerquote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:55 schreef Cageon het volgende:
[..]
ja, maar dinsdag rijd je toch wel gewoon
en in sept ofzo, wat was het?of het moet heeel goed bevallen volgende week..
![]()
![]()
Omfgquote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:37 schreef BlackRhino het volgende:
OmfgBestaat die josti club nou nog steeds
Bestaat deze lurker ook nog steeds
![]()
![]()
10x is wel leip danquote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:48 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ben geflitst lulDenk je nou echt dat ik ga staan flitsen, heb eens wat vertrouwen in me
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hij wist nog niet dat die nieuwe electronische palen altijd flitsen.........quote:Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
Is het al vrijdag?![]()
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:03 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Die initialen zijn dus al bezetKut is nog wel vrij
Dus... wat rij jij Kut?
En dan hebben ze je nog niet verteld dat je niet te hard langs een flitser langs moet rijden????quote:
O nee, ze gaan er vanuit dat je dat behoort te weten........
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
Is het al vrijdag?![]()
Niet quoten was beter geweest.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:45 schreef koffiekoekje het volgende:
OmfgBestaat deze lurker ook nog steeds
Zo heb er weer een dagje op zitten.
Vanochtend kwart over acht weg, net terug.![]()
![]()
Zo'n motor had ik vroeger ookquote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:36 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Niet quoten was beter geweest.Zo heb er weer een dagje op zitten.
Vanochtend kwart over acht weg, net terug.![]()
NUNC AUT NUNQUAM![]()
Zou BazzieK weten dat je op een CB1000R ook gewoon de weg kwijt kunt raken?Misschien bij de aankoop toch maar over navigatie onderhandelen?
NUNC AUT NUNQUAM![]()
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:48 schreef TataK het volgende:
Sorry WB![]()
Was met een afgeladen koekblik onderweg.
Lekker droog wel.![]()
En regel gelijk twee navigatiesystemen ..voor die andere CB1000R.![]()
![]()
![]()
Volgens mij had Bazziek nog geen foto van zijn motor met pech in de Ardennen gepost.Op bijgaande foto staat hij voor de kerk in Grand Halleux. Het is 'the day after' terwijl we net zijn aangekomen om hem op de motortrailer te laden. Toch makkelijk zo'n ding
![]()
http://s166.photobucket.com/albums/u94/TataK01/?action=view¤t=ZXR400BazzieKmetpech.jpgNUNC AUT NUNQUAM![]()
Koop nou geen CBquote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:51 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Was met een afgeladen koekblik onderweg.
Lekker droog wel.![]()
En regel gelijk twee navigatiesystemen ..voor die andere CB1000R.![]()
Er is veel mooi spul te krijgen....
In een test van motormagazine tussen de CB, Superduke en speedtriple. Kwam de Speedtriple als winnaar me kort daarachter de superduke dacht ik, enige wat ik zekerweet is dat de CB echt enorm veel punten minder had....
De superduke was de beste maar verliest veel punten door zn prijs d8 ikSome say I urinate 98 RON petrol, and that I can smell corners.
Stop
Blitse motor man!![]()
Nee ik w8 even, voorlopig nog even op de crème de la crème onder de naked tweepitters.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:12 schreef Snelwagen het volgende:
Koop nou geen CBEr is veel mooi spul te krijgen....
In een test van motormagazine tussen de CB, Superduke en speedtriple. Kwam de Speedtriple als winnaar me kort daarachter de superduke dacht ik, enige wat ik zekerweet is dat de CB echt enorm veel punten minder had....
De superduke was de beste maar verliest veel punten door zn prijs d8 ik
![]()
Gevoel is wel van ik wil wat nieuws. Maar rationeel gezien.![]()
BRNO loopt. Gawaine.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:quote:Denk je nou echt dat ik ga staan flitsenOkay kost je 20 euroquote:heb eens wat vertrouwen in me![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 17:49 schreef -XX- het volgende:
slijmhttp://www.missracesport.nl/miss.php?missid=81
slijm
Werk me naar de top!![]()
Bedenk even een betere motivatie dan: Strrrrrrr!!!!!!![]()
![]()
[..]
Dus... wat rij jij Kut?![]()
![]()
Also fraulein sollen wir dan ein bisschen Deutsch reden?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 17:49 schreef -XX- het volgende:
slijmhttp://www.missracesport.nl/miss.php?missid=81
slijm
Werk me naar de top!
Stop
Blitse motor man!![]()
[..]
Dus... wat rij jij Kut?
K rijd Beemert..R1100s... Met Koffers....:PHeute war Gestern noch Morgen....![]()
Ik kan niets meer editten!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:34 schreef Rib-i het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bedenk even een betere motivatie dan: Strrrrrrr!!!!!! [ afbeelding ]
Daar zijn vast meer foto's van gemaakt.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:07 schreef TataK het volgende:
Volgens mij had Bazziek nog geen foto van zijn motor met pech in de Ardennen gepost.Op bijgaande foto staat hij voor de kerk in Grand Halleux. Het is 'the day after' terwijl we net zijn aangekomen om hem op de motortrailer te laden. Toch makkelijk zo'n ding
![]()
http://s166.photobucket.com/albums/u94/TataK01/?action=view¤t=ZXR400BazzieKmetpech.jpg
Mits droog kan ik woensdag of donderdag.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
en dat is ? Zandvoort ?
Of aan de autos te zien kon t nog wel eens de Nurnburgring zijn.....Heute war Gestern noch Morgen....![]()
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:13 schreef King-Kurt het volgende:
en dat is ? Zandvoort ?
Of aan de autos te zien kon t nog wel eens de Nurnburgring zijn.....
![]()
Ik wilde er eerst een meer mystieker plaatje plaatsen.
Maar zo moet iedereen het gelijk weten.![]()
![]()
![]()
Veel foutmeldingen bij de MotoGP van Brno.![]()
Maar hij speelt wel. ff burnen en kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:11 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Mits droog kan ik woensdag of donderdag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.een vd dagen is al OK
2 zou
zijn
![]()
![]()
Of of.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:35 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
een vd dagen is al OK
2 zou
zijn
![]()
DVD brand alleen als een data DVD. Kan dus ws niet in de old skool DVD speler bij de tv.
Mis een bestand volgens Nero.![]()
![]()
Goede morgen![]()
WB sub![]()
gaan jullie op de motard daar heenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:08 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ja én![]()
nah dagje zou tof zijn
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:11 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Mits droog kan ik woensdag of donderdag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lijkt mij wel leip zo gemengdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ook de reden waarom ik er niet ga rijdenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:47 schreef Houniet het volgende:
[..]
Lijkt mij wel leip zo gemengd.
![]()
Anders had ik mooi een keer met bietelboer kunnen cruizen daar
Hehequote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:52 schreef Cageon het volgende:
[..]
Ook de reden waarom ik er niet ga rijden![]()
Anders had ik mooi een keer met bietelboer kunnen cruizen daarheb je goed
.
weer zo'n fucking eind cruizen, zonder overnachtingquote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:52 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
met mijn auto lijkt het me weinig aan op de Ringh
wat doet het weer vandaag
Kunnen we nog ff meeten met Geerd
Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: