Dames 8 roeienquote:Op zondag 17 augustus 2008 11:52 schreef AKnynke het volgende:
Lieve allemaal,
Willen jullie wat meer info geven als je zegt dat we nog een keer zilver hebben?
Goeiemorgen!quote:
Ik kan geen plaatjes vinden onlinequote:Op zondag 17 augustus 2008 12:18 schreef freecell het volgende:
Whehe, klinkt goed.
Ik wil wel een foto (van alles wat je aanhebt uiteraard)
Zekerquote:Op zondag 17 augustus 2008 12:27 schreef latislos het volgende:
mogguhiedereen
goeie reis gehad steer?
maak dan een foto Isa, ik wil je allermooiste setje ook wel ff zien.quote:Op zondag 17 augustus 2008 12:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik kan geen plaatjes vinden online
Oeps naja whatever, het was iig een goed planquote:Op zondag 17 augustus 2008 13:09 schreef Stereotomy het volgende:
Hee, da's mijn zus haar Japan-plan ja?![]()
CFje, ik heb honger. Kom je hier wat rijst wokken?
Nummer 48 met Bami en Sambal.quote:
Ik zit vol briljante ideeën.quote:Op zondag 17 augustus 2008 13:06 schreef kaasplankje het volgende:
En, ik ben met Liejannuh's Japan-plan & cheap Finnair ticket-tip aan de haal gegaan aangezien "hefstkleuren bekijken in Japan" nog op mijn things-to-do-before-I-die-lijstje staat.![]()
Het idee is een reis van 10-14 dagen medio november. Bijv. in de Regio Hakone, vlakbij Mount Fuji.
Ik zit me suf te internetten en op Google Earth te zoeken enz. naar bestemmingen en gebieden. Volgende week ga ik ff wat kennisen opzoeken met Japan ervaring.![]()
Ook ben ik bezig een vriend van me warm te stoken om mee te gaan, en dat lukt al aardig geloof ik.
quote:Op zondag 17 augustus 2008 15:14 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik zit vol briljante ideeën.Gister even wat reisgidsen staan inkijken, maar toen werden Chinezen ook ineens erg aantrekkelijk!
Nee. En dat moet ook niet, want ik moet me hier thuis gaan voelen!quote:Op zondag 17 augustus 2008 15:25 schreef Stereotomy het volgende:
Nynke, voelt de SC een beetje als thuis?
Hoezo? Heb je al een zweedse hunk op 't oog?quote:Op zondag 17 augustus 2008 15:32 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Nee. En dat moet ook niet, want ik moet me hier thuis gaan voelen!
Volgens mij gaat dat wel heel snel komen!
Ja, alleen jammer dat die Zuid-Afrikanen op het laatst nogal kansloos verloren.quote:
Noujazeg!quote:Op zondag 17 augustus 2008 16:14 schreef ColdFeet het volgende:
Zuid-Afrika was seriously uncool gisterenMijn helden speelden als natte dweilen, Habana viel en liet ballen glippen op de meest onmogelijke momenten, Montgomery miste een strafschop, Steyn werd pas het laatste kwartier in-gewisseld, het was droef waardeloos
behalve de nederlandse vriend van m'n zweedse gang-genoot heb ik nog met geen mannen gepraat. Dat valt tegen.quote:Op zondag 17 augustus 2008 16:13 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Hoezo? Heb je al een zweedse hunk op 't oog?
Het grootste sporttoernooi, de olympische spelen, wellicht?quote:Op zondag 17 augustus 2008 16:28 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Noujazeg!
Is er een bepaald tournooi bezig ofzo?
Habana is toch die extreem coole dude die briljant speelde bij het WK?
Is rugby geen olympische sport?quote:Op zondag 17 augustus 2008 16:45 schreef Stereotomy het volgende:
Tri-nations.
Rugby is toch helemaal geen olympische sport? En indien ja, dan zou je het niet 's avonds in de kroeg kijken in Europa. Iets met tijdsverschil enzo Nynke.quote:Op zondag 17 augustus 2008 16:44 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Het grootste sporttoernooi, de olympische spelen, wellicht?
Rugby is geen olympische sportquote:Op zondag 17 augustus 2008 16:44 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Het grootste sporttoernooi, de olympische spelen, wellicht?
Dat was idd wel erg spuit-elf.quote:
zo in het half donker valt het wel mee. maar, toen het leeg was leek het net kanarie geel.quote:Op zondag 17 augustus 2008 17:07 schreef Stereotomy het volgende:
Mooie kamer heb je, Nynke! En geel is niet zo geel toch, volgens mij, geel is rustgevend. Zennnn.
Steer, ga aub iets fatsoenlijks eten manquote:Op zondag 17 augustus 2008 18:56 schreef Stereotomy het volgende:
M'n tanden vallen eruit. Is dit normaal?
Ik predik ook geen voedselsnobisme hier, maar dat is toch geen avondmaalquote:Op zondag 17 augustus 2008 19:06 schreef Stereotomy het volgende:
Is cadeau en écht Belgisch gastronomisch
Bovendien ben ik geen voedselsnob.![]()
Speciaal om jou te pesten steek ik nu even mijn vinger in een pot speculoospastaquote:Op zondag 17 augustus 2008 19:16 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik predik ook geen voedselsnobisme hier, maar dat is toch geen avondmaal
quote:Op zondag 17 augustus 2008 19:25 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Speciaal om jou te pesten steek ik nu even mijn vinger in een pot speculoospasta
nou, vertel eens, wie dan?quote:Op zondag 17 augustus 2008 19:34 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
![]()
btw ik werd net gebeld maar ik herkende het nummer niet, goed dat ik niet opgenomen heb want het was iemand waar ik helemaal niet mee wil praten nu![]()
pff, iets wat begint met een wquote:Op zondag 17 augustus 2008 19:36 schreef AKnynke het volgende:
[..]
nou, vertel eens, wie dan?
Ik heb net heerlijk pasta met tonijn en tomatensaus gegeten...En ondertussen kijk ik de Queen. Maar nu skype ik even met een vriendin die in Zweden op vakantie is. Ik zou haar gaan opzoeken, maar doe dat toch maar niet denk ik.
Ik las "en een vent te zoeken"quote:Op zondag 17 augustus 2008 20:32 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Shit ik heb nog een half uur om een tas voor een week in te pakken
En een tent te zoeken
Aangezien ze geen vent zoekt, gok ik dat ze opgehaald wordt door een vent........quote:Op zondag 17 augustus 2008 20:40 schreef Stereotomy het volgende:
Dan vraag je je toch echt af wat er met PF gebeurt om 21:00u.
pff, als ik 2 dagen wegga neem ik 3 tassen met zooi mee, echt ongelofelijkquote:Op zondag 17 augustus 2008 20:34 schreef Stereotomy het volgende:
Ow, dan kun je vast nog wel een keertje of 40 posten op Fok voordat je weggaat.
Cамая большая по территории страна в мире. Россия частично расположена в восточной Европе, оставшаяся часть - в северной Азии!quote:Op zondag 17 augustus 2008 20:41 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
en een verplicht rood accent.
!!!quote:Op zondag 17 augustus 2008 20:47 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Cамая большая по территории страна в мире. Россия частично расположена в восточной Европе, оставшаяся часть - в северной Азии!
Daarom JUIST rodequote:Op zondag 17 augustus 2008 20:49 schreef krakkemieke het volgende:
In de lijst staat: ZWARTE schoenen........
of gewoon recalcitrant bentquote:Op zondag 17 augustus 2008 20:53 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Hmmm, wel als je wilt opvallen......
1 2 3 4 5 | [quote]blabla [/quote] 'Ik-dingen-zeggen': /me typt op een toetsenbord |
Je lijkt wel een vrouw!quote:Op zondag 17 augustus 2008 20:43 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
pff, als ik 2 dagen wegga neem ik 3 tassen met zooi mee, echt ongelofelijkEn ik pak ook altijd op het állerlaatste moment, want dan heb je het meeste adrenaline in je bloed
so what? Ik draag mannenschoenen, dan mag ik me soms wel gedragen als een vent!quote:
Ja, jij leeft op grote voet héquote:Op zondag 17 augustus 2008 21:10 schreef AKnynke het volgende:
[..]
so what? Ik draag mannenschoenen, dan mag ik me soms wel gedragen als een vent!
Heb je geen berging?quote:Op zondag 17 augustus 2008 21:20 schreef AKnynke het volgende:
ARgh, ik krijg waarschijnlijk een vreemde duitse vent te slapen in m'n huis! Een toekomstige studiegenoot, die nog geen kamer gevonden heeft. En zo lief als ik ben heb ik hem een plek op de grond aangeboden...
Achtung, Nynke en Duitse venten....quote:Op zondag 17 augustus 2008 21:20 schreef AKnynke het volgende:
ARgh, ik krijg waarschijnlijk een vreemde duitse vent te slapen in m'n huis! Een toekomstige studiegenoot, die nog geen kamer gevonden heeft. En zo lief als ik ben heb ik hem een plek op de grond aangeboden...
Nee. Wel een twee-persoons bed! Voor de eerste keer in m'n leven. Wat een luxe! Heb vannacht diagonaal geslapen!quote:
Tof! Dat lijkt me wel een heel vet gevoel!quote:Op zondag 17 augustus 2008 21:23 schreef ColdFeet het volgende:
Ach Nyn, jij en Duitse mannen, da's toch een prima combi?
Ik ben m'n presentatie voor de conferentie aan het voorbereiden en zit helemaal verliefd naar mijn eigen artikel te kijken: [achternaam] et al.Mijn eerste echte wetenschappelijke publicatie
en dan toch twee keer de rijst op het balkon in de seriequote:Op zondag 17 augustus 2008 21:25 schreef Stereotomy het volgende:
Sfeerimpressie 2 daagjes in Timbuktu:
[invoegen afbeeldingkes]
Best lastig als je de stad zelf niet kunt laten zien.
quote:Op zondag 17 augustus 2008 21:25 schreef Stereotomy het volgende:
Sfeerimpressie 2 daagjes in Timbuktu:
Best lastig als je de stad zelf niet kunt laten zien.
Octopussy gaat volgende week trouwen.quote:Op zondag 17 augustus 2008 21:26 schreef AKnynke het volgende:
Je hebt 2x dezelfde foto steer!
En zijn Linda en Stefan nu al getrouwd? Heb het even niet bijgehouden!
Zeg, kan jij eigenlijk wel koken, of heb je alleen maar groene vingers en goed ontwikkelde kuiten?quote:
Heel veel plezier en succes PF, en glimlachen want met die pruillip zie je er niet uit.quote:
ja maar dan ook verder niksquote:Op zondag 17 augustus 2008 21:34 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Zeg, kan jij eigenlijk wel koken, of heb je alleen maar groene vingers en goed ontwikkelde kuiten?
have fun!quote:
en krakkemieke is een schatjequote:Op zondag 17 augustus 2008 21:40 schreef krakkemieke het volgende:
kaasplankje houdt iig van wijn en kaas
Da's ook CUL.
Normaal doe ik niet aan 1 op 1 meets met vrouwelijke Fok users, maar voor jou maak ik een uitzondering, kom maar een keer proevenquote:
ja, makkelijk gezegd nu ik in zweden zit!quote:Op zondag 17 augustus 2008 21:44 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Normaal doe ik niet aan 1 op 1 meets met vrouwelijke Fok users, maar voor jou maak ik een uitzondering, kom maar een keer proeven
hehehe you got me therequote:Op zondag 17 augustus 2008 21:44 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ja, makkelijk gezegd nu ik in zweden zit!
quote:Op zondag 17 augustus 2008 21:46 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
hehehe you got me therestraks wil je nog een kind van me
quote:Op zondag 17 augustus 2008 21:50 schreef MissHobje het volgende:
Zo en hoe is het hier
Heb zelf een lange dag gehad, vroeg werken enzo.
en lekker al in bedje
quote:Op zondag 17 augustus 2008 21:55 schreef krakkemieke het volgende:
Kaas: Vieze charmeur dat je er bent, met je soort-van-frans.........
Ja ruimte zat heurquote:Op zondag 17 augustus 2008 21:53 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Hobbelicieux, is er nog een plaatsje vrij naast je?
charmeur dat je d'r bent! Kom eerst maar eens die botanische tuinen in Uppsala bekijken!quote:
Als ik s twee dagen vrijheb zal ik de laatste verhuiszooi opruimen en armaturen ophangen enzo, en dan maak ik foto's, goed?quote:Op zondag 17 augustus 2008 21:50 schreef Duderinnetje het volgende:
CF en Los, ik ben zo benieuwd naar jullie appartement. Gewoon hoe het eruit ziet! Omdat jullie er meteen zo verliefd op waren. Zijn daar geen kieken van?
trustequote:Op zondag 17 augustus 2008 22:02 schreef AKnynke het volgende:
Ik geloof dat ik zo maar een filmpje in de dvd-speler gooi, m'n bank in een bed omtover en het bed inkruip.
Ben zo ontzettend moe steeds...verhuizen naar een ander land zorgt ervoor dat ik heeeeel veel slaap nodig heb. vannacht al 11 uur geslapen, en nu ben ik alweer doodop.
eerst ff naar Japanquote:Op zondag 17 augustus 2008 22:04 schreef AKnynke het volgende:
[..]
charmeur dat je d'r bent! Kom eerst maar eens die botanische tuinen in Uppsala bekijken!
quote:Op zondag 17 augustus 2008 22:05 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Als ik s twee dagen vrijheb zal ik de laatste verhuiszooi opruimen en armaturen ophangen enzo, en dan maak ik foto's, goed?
trustuh AKquote:Op zondag 17 augustus 2008 22:04 schreef AKnynke het volgende:
[..]
charmeur dat je d'r bent! Kom eerst maar eens die botanische tuinen in Uppsala bekijken!
sleep well!quote:Op zondag 17 augustus 2008 22:26 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ben ook slapen, tot morgenochtend hoop ik.
insert knuffelquote:Op zondag 17 augustus 2008 22:36 schreef octopussy het volgende:
Hoi![]()
ben even klaar met dat hele huwelijksgedoe![]()
komt wel weer goed hoor. Liefst voor vrijdag.
... and shove it up your ass!quote:
supertof !!quote:Op zondag 17 augustus 2008 23:19 schreef freecell het volgende:
* freecell meldt beeb!
Hij is klein, lief en tof
En ik ga slapen
nogmaals super en gefeliciteerdquote:Op zondag 17 augustus 2008 23:32 schreef freecell het volgende:
Gezond: check
Weegt: 2860 gram (5,5 pond ongeveer)
Heet: Alijander Hans
Maar wordt genoemd: Leander
Bevalling: lang, maar voorspoedig!
* golfer kruipt onder z'n steen vandaan en feliciteert freecell en Tara met hun zoontje!quote:Op zondag 17 augustus 2008 23:19 schreef freecell het volgende:
* freecell meldt beeb!
Hij is klein, lief en tof
En ik ga slapen
Dat heb je inmiddels al vier heer gedaanquote:Op maandag 18 augustus 2008 00:05 schreef krakkemieke het volgende:
Krakje feliciteert freecell en Tara!!
Hoe lang nog tot de grote reis, ome golf?quote:Op maandag 18 augustus 2008 00:00 schreef golfer het volgende:
[..]
* golfer kruipt onder z'n steen vandaan en feliciteert freecell en Tara met hun zoontje!
17 september!quote:Op maandag 18 augustus 2008 00:12 schreef ColdFeet het volgende:
Hoe lang nog tot de grote reis, ome golf?
Volgens mij was je dat niet vergeten hoor.quote:Op maandag 18 augustus 2008 00:01 schreef krakkemieke het volgende:
Krakje vergeet alles.
Krakje opent een fles bubbels.....
Nee, niet nodig voor Aussie.quote:Op maandag 18 augustus 2008 00:16 schreef ColdFeet het volgende:
Nog een maandjeMoeten jullie nog prikken halen?
Ja, dat was al begonnen in januari toen we de reis boekten, maar nu begint het wel (eng) echt dichtbij te komen.quote:Op maandag 18 augustus 2008 00:17 schreef Duderinnetje het volgende:
@ golfer: oeh! Het aftellen is zeker al begonnen??
Blogje had ik al gevonden.quote:Op maandag 18 augustus 2008 00:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, dat was al begonnen in januari toen we de reis boekten, maar nu begint het wel (eng) echt dichtbij te komen.
blogje is al gemaakt
Gisteren, tijdens de 88-ste (..) verjaardag van Bluezz haar moeder allerlei filmpjes van bekenden en familieleden voor hen gemaakt om mee te nemen voor hem.quote:Op maandag 18 augustus 2008 00:23 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik vind het enorm spannend en gaaf voor jullie. Sowieso het feit dat je Australië gaat is al gaaf, maar dat jullie ook nog Bluezz oudste gaan bezoeken, nou ja, in één woord: wat geweldig!
Ik las het (op hyves - ik stalk jullie echt niet hoorquote:Op maandag 18 augustus 2008 00:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Gisteren, tijdens de 88-ste (..) verjaardag van Bluezz haar moeder allerlei filmpjes van bekenden en familieleden voor hen gemaakt om mee te nemen voor hem.
Plan is om hem ergens 3 of 4 oktober in Mission Beach te gaan zien.quote:Op maandag 18 augustus 2008 00:27 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik las het (op hyves - ik stalk jullie echt niet hoor). Hartstikke leuk! Is het al helemaal rond waar en wanneer jullie hem gaan zien?
quote:Op maandag 18 augustus 2008 00:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Plan is om hem ergens 3 of 4 oktober in Mission Beach te gaan zien.
Dit klinkt echt heel nonchalant wereldreizerigquote:Op maandag 18 augustus 2008 00:18 schreef Duderinnetje het volgende:
Voor Aussie hoef je geen prikken toch?
Heb ik nooit gedaan.
Nee één keer maar. Het was niet de bedoeling wereldreizerig over te komen, sorry. Formulering was onbewust zo.quote:Op maandag 18 augustus 2008 00:41 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dit klinkt echt heel nonchalant wereldreizerigAlsof je er al vier keer bent geweest
In dat geval: jaloers! Ik hoop in 2010 die kant op te gaan.
Nee, mens, ik was 27 of zo!quote:Op maandag 18 augustus 2008 00:49 schreef ColdFeet het volgende:
En ik bedoelde het niet belerend, Dude, ik vond het gewoon grappig
Dat lijkt me heel erg tof, was dat na je studie? *rekent... Heb je daar een jaar gezeten met zo'n junior werkvisum?
O dat zou ik zeker proberen te doen ja! Zo zonde als je daar bent alleen voor werk (hoe interessant vast ook!)quote:Ik hoop die kant op te gaan omdat er dan daar een grote conferentie is op mijn vakgebied. Hopelijk kan ik dan twee vliegen in een klap slaan en er drie weken vakantie aan vastplakken
Ik had een visum voor een jaar en ben uiteindelijk 2,5 maand weggeweest. (Mijn moeder werd opgenomen in het ziekenhuis met een darminfarct - ja dat bestaat - en ik wilde ivm. haar leeftijd geen risico nemen en ben terug gekomen). Maar die tijd was ook voldoende voor wat ik er zocht. Ik had mezelf alleen maar voorgenomen dat ik er minimaal drie weken zou blijven. Maar het idee dat ik een jaar zo maar op reis kon zijn, was heerlijk.quote:Op maandag 18 augustus 2008 01:02 schreef ColdFeet het volgende:
Whoa, dat is wel heel erg 'schepen verbranden'! Hoe lang ben je daar toen geweest?
En ja, ik wil er echt niet alleen een paar dagen voor mn werk heen. Al is het maar omdat ik niet dol ben op lange-afstandsvluchten. Maar het stond sowieso hoog op mijn verlanglijst
Ja natuurlijk moet je naar de opera daar!quote:Op maandag 18 augustus 2008 01:21 schreef ColdFeet het volgende:
Ik wil ooit nog eens in Sydney naar de opera![]()
Afijn, bedtijd
Wat goed! Veel Geluk!quote:Op zondag 17 augustus 2008 23:32 schreef freecell het volgende:
Respect Dude, dat zijn zequote:Op maandag 18 augustus 2008 00:55 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nee, mens, ik was 27 of zo!Ik werkte toen al. Gewoon ontslag genomen, huis verkocht, relatie beëindigd!
Was heel spannend allemaal, maar ook heel goed.
oh noes!quote:Op maandag 18 augustus 2008 09:45 schreef ColdFeet het volgende:
Mogge Elf en Borisz! Was fietssleutels kwijt vanmorgenHalf uur gezocht, blijkt dat manlief ze gewoon in het slot had laten zitten
MoBlo, nog maar een weekje
quote:Op maandag 18 augustus 2008 09:45 schreef ColdFeet het volgende:
Mogge Elf en Borisz! Was fietssleutels kwijt vanmorgenHalf uur gezocht, blijkt dat manlief ze gewoon in het slot had laten zitten
MoBlo, nog maar een weekje
In Blondine in Zweden topic in KAAquote:Op maandag 18 augustus 2008 10:10 schreef Den_Haag het volgende:
Morguh!!!!
Feli Freecelll!!!!!!!!!!!!!!!!
(waar zijn de foto's van Nynke's kamer te vinden?)
ja!quote:Op maandag 18 augustus 2008 10:20 schreef DarkElf het volgende:
Moblo, jullie krijgen deze vrijdag de sleutel al?
oeh das druk ja maar wel leuk allemaal!!!quote:Op maandag 18 augustus 2008 10:25 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja!
dus topdrukte in huize MoBlo: intro- Nijmegen, inpakken en klussen deze week
Gefeliciteerdquote:Op zondag 17 augustus 2008 23:32 schreef freecell het volgende:
risottoquote:Op maandag 18 augustus 2008 10:45 schreef motorbloempje het volgende:
zeker leuk DE! kan ook niet wachten tot de Sushi-housewarming geplanned kan worden
en ga vandaag niet zoveel bier drinkenen vanavond risotto!
Je bedoelt FVP?quote:
Soms moet je gewoon snel verder lezen, ik bleef steken bij Alijanderquote:Op zondag 17 augustus 2008 23:32 schreef freecell het volgende:
quote:Op maandag 18 augustus 2008 11:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Soms moet je gewoon snel verder lezen, ik bleef steken bij koriAlijander
Zo van: huh, heb ik het dan verkeerd verstaan?
Maar nee dus![]()
Ik vind het zooooo tof.
Lekkerquote:
goed geregeld. Laat je maar lekker in de watten leggen. Dat verdien je wel als je een bevalling achter de rug hebtquote:Op maandag 18 augustus 2008 12:12 schreef freecell het volgende:
Dank jullie wel allemaal.
Ik lig prinsheerlijk in bed met Leander naast me en heb een geniale kraamverzorgster die het hele huishouden doet
Foto's volgen nog
Ja niet dusquote:Op maandag 18 augustus 2008 11:57 schreef Den_Haag het volgende:
Grrr, wil het hockey kijken maar dat lukt niet vanuit Belgie. Los, hoe los jij dat op?
Freecell, je krijgt de hartelijke felicitaties van Isa's moederquote:Op maandag 18 augustus 2008 12:13 schreef freecell het volgende:
[..]
Lekker![]()
Hij is door mijnfamilie inmiddels ook al Neander en Meander genoemdan je familie moet je het maar hebben.
Oja en hij lijkt op TARA
http://i40.photobucket.co(...)n1984/Leander036.jpgquote:Op maandag 18 augustus 2008 13:02 schreef Den_Haag het volgende:
Linkje voor de luie mensen?
Oew, dat is jammer Steer!quote:Op maandag 18 augustus 2008 14:21 schreef Stereotomy het volgende:
Kut, ze hebben bij mijn beoogde afstudeerplek voor die andere kandidaat gekozen met een andere studie en dus meer labervaring.
Naja, andere plek proberen dan maar.
quote:Op maandag 18 augustus 2008 14:21 schreef Stereotomy het volgende:
Kut, ze hebben bij mijn beoogde afstudeerplek voor die andere kandidaat gekozen met een andere studie en dus meer labervaring.
Naja, andere plek proberen dan maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |