Dames 8 roeienquote:Op zondag 17 augustus 2008 11:52 schreef AKnynke het volgende:
Lieve allemaal,
Willen jullie wat meer info geven als je zegt dat we nog een keer zilver hebben?
Goeiemorgen!quote:
Ik kan geen plaatjes vinden onlinequote:Op zondag 17 augustus 2008 12:18 schreef freecell het volgende:
Whehe, klinkt goed.
Ik wil wel een foto (van alles wat je aanhebt uiteraard)
Zekerquote:Op zondag 17 augustus 2008 12:27 schreef latislos het volgende:
mogguhiedereen
goeie reis gehad steer?
maak dan een foto Isa, ik wil je allermooiste setje ook wel ff zien.quote:Op zondag 17 augustus 2008 12:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik kan geen plaatjes vinden online
Oeps naja whatever, het was iig een goed planquote:Op zondag 17 augustus 2008 13:09 schreef Stereotomy het volgende:
Hee, da's mijn zus haar Japan-plan ja?![]()
CFje, ik heb honger. Kom je hier wat rijst wokken?
Nummer 48 met Bami en Sambal.quote:
Ik zit vol briljante ideeën.quote:Op zondag 17 augustus 2008 13:06 schreef kaasplankje het volgende:
En, ik ben met Liejannuh's Japan-plan & cheap Finnair ticket-tip aan de haal gegaan aangezien "hefstkleuren bekijken in Japan" nog op mijn things-to-do-before-I-die-lijstje staat.![]()
Het idee is een reis van 10-14 dagen medio november. Bijv. in de Regio Hakone, vlakbij Mount Fuji.
Ik zit me suf te internetten en op Google Earth te zoeken enz. naar bestemmingen en gebieden. Volgende week ga ik ff wat kennisen opzoeken met Japan ervaring.![]()
Ook ben ik bezig een vriend van me warm te stoken om mee te gaan, en dat lukt al aardig geloof ik.
quote:Op zondag 17 augustus 2008 15:14 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik zit vol briljante ideeën.Gister even wat reisgidsen staan inkijken, maar toen werden Chinezen ook ineens erg aantrekkelijk!
Nee. En dat moet ook niet, want ik moet me hier thuis gaan voelen!quote:Op zondag 17 augustus 2008 15:25 schreef Stereotomy het volgende:
Nynke, voelt de SC een beetje als thuis?
Hoezo? Heb je al een zweedse hunk op 't oog?quote:Op zondag 17 augustus 2008 15:32 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Nee. En dat moet ook niet, want ik moet me hier thuis gaan voelen!
Volgens mij gaat dat wel heel snel komen!
Ja, alleen jammer dat die Zuid-Afrikanen op het laatst nogal kansloos verloren.quote:
Noujazeg!quote:Op zondag 17 augustus 2008 16:14 schreef ColdFeet het volgende:
Zuid-Afrika was seriously uncool gisterenMijn helden speelden als natte dweilen, Habana viel en liet ballen glippen op de meest onmogelijke momenten, Montgomery miste een strafschop, Steyn werd pas het laatste kwartier in-gewisseld, het was droef waardeloos
behalve de nederlandse vriend van m'n zweedse gang-genoot heb ik nog met geen mannen gepraat. Dat valt tegen.quote:Op zondag 17 augustus 2008 16:13 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Hoezo? Heb je al een zweedse hunk op 't oog?
Het grootste sporttoernooi, de olympische spelen, wellicht?quote:Op zondag 17 augustus 2008 16:28 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Noujazeg!
Is er een bepaald tournooi bezig ofzo?
Habana is toch die extreem coole dude die briljant speelde bij het WK?
Is rugby geen olympische sport?quote:Op zondag 17 augustus 2008 16:45 schreef Stereotomy het volgende:
Tri-nations.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |