Opvallend goed ja, want ik ben nu een afgestudeerd!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:57 schreef Dos37 het volgende:
Ging je scriptie verdediging wel goed?
Geintje.....moet kunnen....toch?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 17:14 schreef tukkeronline het volgende:
[..]
Opvallend goed ja, want ik ben nu een afgestudeerd!Dus ik zal één van de weinigen Twentesupporters zijn.
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:09 schreef Dunckie het volgende:
[..]
Geintje.....moet kunnen....toch?
Ten eerste gefeliciteerd, wat voor opleiding deed je?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:50 schreef tukkeronline het volgende:
Poeh, dat was niet best gisteren. Al met al wel een mooie ervaring, zeker in Arnhem, en een hele goede leerschool. Opvallend vond ik Brama, die in beide wedstrijden tot de beteren behoorde. Gisteren was ook Wielaert prima en Michailov kan ook niet verweten worden. De rest speelde stuk voor stuk onder de maat en kon het hogere tempo van Arsenal niet bijhouden. Jammer, maar helaas. Morgen zien wie de tegenstander in de UEFA-cup wordt.
idd, puntje zou mooi zijn..quote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Roda is iig altijd een irritante club om tegen te voetballen
Rosenborg kunnen jullie dit jaar ook wel hebben.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:21 schreef KingOfPop het volgende:
Zegt u het maar, wij pakken een balletje
1. CSKA Moskou
2. Stade Rennes
3. Slavia Praag
4. Rosenborg BK
5. VFB Stuttgart
Ik zou opteren voor optie 2 óf 3, maar ja ik heb niets te willen, dus dat wordt weer gewoon wachten. Om 13.00 op Eurosport.![]()
CSKA is ook niet meer wat het geweest is.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:21 schreef 9christensen het volgende:
Perez is een goede speler denk ik.. En transfervrij
Als we maar geen CSKA Moskou of Stuttgart loten
Zeker mogelijkheden, maar het wordt heel moeilijk. Rennes heeft een goed team, europese ervaring en speelt in een zwaardere competitie.quote:
denk 't ook niet. geld is opquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:34 schreef Dos37 het volgende:
Nou daar hoef ik niet heen. Ik heb vertrouwen in een goede afloop
Hansson, Cheyrou, wiltordquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:35 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Zeker mogelijkheden, maar het wordt heel moeilijk. Rennes heeft een goed team, europese ervaring en speelt in een zwaardere competitie.
Dat had ik van jullie wel verwachtquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:38 schreef 9christensen het volgende:
[..]
denk 't ook niet. geld is op
Wel gewelidg makkelijk met de trein heb ik wel uitgezocht.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:39 schreef Lamzak_ het volgende:
Twijfelgevalletje voor bezoek... moet nog maar even nadenk, toch eerst uit...
Perez is gehaald om de gaten van Janssen dicht te lopen, gaat helemaal goed komen. Rennes zegt me eigenlijk weinig. Vast een technisch en fysiek sterke ploeg, zoals bijna alle franse ploegen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:14 schreef Blawh het volgende:
Wat een lastige opties voor Twente, geen uitgemaakte zaak die eerste ronde. Als jullie zo spelen als de eerste helft tegen Arsenal in Arnhem, dan zal het geen probleem zijn denk ik.
Zie dat jullie redelijk tevreden zijn met Perez, is het niet een beetje een wanhoopsaankoop voor de '10' positie? Ik vind het nogal riskant. Hij is al 34, redelijk groot ego, salaris zal ook niet mis zijn. Voetballen kan hij natuurlijk wel, daar is geen discussie over mogelijk.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:53 schreef Solstice het volgende:
[..]
Perez is gehaald om de gaten van Janssen dicht te lopen, gaat helemaal goed komen. Rennes zegt me eigenlijk weinig. Vast een technisch en fysiek sterke ploeg, zoals bijna alle franse ploegen.
Ben d'r blij mee, van wat ik gezien heb en begrijp geen harde werker. Maar een hoog rendement, en dat ontbrak er nog aan bij ons. Die verhalen over dat het zo'n moeilijke jongen is, zijn volgens spelers bij Ajax en PSV zelf trouwens zwaar overdreven, daar maak ik me eigenlijk ook niet echt druk om. Ben wel benieuwd wie de eerste 3(middenveld), niet gaat halen dan. Tiote lijkt me vast te staan, Perez zal er wel inkomen, dan zal het tussen Janssen en Brama gaan voor die andere plek.quote:
Toch vraag ik me af of Tiote niet te veel moet lopen als je en Janssen en Perez op het middenveld zet. Nou ken ik Brama niet zo heel goed, maar volgens mij maakt die meer meters dan Theo en Kenneth.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:48 schreef Solstice het volgende:
[..]
Ben d'r blij mee, van wat ik gezien heb en begrijp geen harde werker. Maar een hoog rendement, en dat ontbrak er nog aan bij ons. Die verhalen over dat het zo'n moeilijke jongen is, zijn volgens spelers bij Ajax en PSV zelf trouwens zwaar overdreven, daar maak ik me eigenlijk ook niet echt druk om. Ben wel benieuwd wie de eerste 3(middenveld), niet gaat halen dan. Tiote lijkt me vast te staan, Perez zal er wel inkomen, dan zal het tussen Janssen en Brama gaan voor die andere plek.
Denk dat Janssen wel zal moeten nu, valt me qua werken ook niet tegen trouwens, zo in de voorbereiding en eerste wedstrijden.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:49 schreef Blight het volgende:
[..]
Toch vraag ik me af of Tiote niet te veel moet lopen als je en Janssen en Perez op het middenveld zet. Nou ken ik Brama niet zo heel goed, maar volgens mij maakt die meer meters dan Theo en Kenneth.
Maar je schreef eerder dat Perez is gehaald om de gaten van Janssen dicht te lopen, denk je niet dat het eerder andersom zal zijn?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:12 schreef Solstice het volgende:
[..]
Denk dat Janssen wel zal moeten nu, valt me qua werken ook niet tegen trouwens, zo in de voorbereiding en eerste wedstrijden.
perez zal op nr 10 spelen lijkt me, de 2 andere middenvelder in de verdedigende rol.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:24 schreef BoNi het volgende:
[..]
Maar je schreef eerder dat Perez is gehaald om de gaten van Janssen dicht te lopen, denk je niet dat het eerder andersom zal zijn?
Het zou mij verbazen als Perez deze cijfers nog haalt, de man wordt ook ouder.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:26 schreef 9christensen het volgende:
Tis nog steeds niet officieel dus.. Tegen roda zal hij nog niet spelen.
Het klopt wel dat we nog rendement missen. Perez schiet er ieder seizoen tussen de 10 en de 15 in.
Ben blij dat jij en Dj Ryow me nog serieus nemen, maar dat was cynisch bedoeldquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:24 schreef BoNi het volgende:
[..]
Maar je schreef eerder dat Perez is gehaald om de gaten van Janssen dicht te lopen, denk je niet dat het eerder andersom zal zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |