abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61081142
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 10:52 schreef Angstgegner het volgende:
Iedere Twente-supporter weet dat dit aantoonbaar onjuist is. De selectie van Twente is nog niet op peil, dat er nog een speler bijkomt voor 31 augustus is absoluut zeker. Ik vind het naar Twente toe geen slimme en ronduit provocerende opmerking, dus mag ik daar toch op reageren. Je denkt toch niet dat Twente het totale transfergeld voor deze spelers (naar verluidt iets meer dan elf miljoen euro) aan de gemeente heeft afgelost. Er is voldoende geld in kas om nog versterkingen aan te trekken, alleen als de gevraagde transferbedragen echt te gortig zijn, haakt Twente af. Dat heeft helemaal niets met die lening te maken.

En ja, als jij wordt moe van mij, is dat toch echt jouw probleem. Ik probeer slechts alles met feiten te staven en als mensen dan dingen gaan schrijven die ze niet zeker weten, kan ik weleens een beetje obstinaat worden.
Joop Munsterman heeft toch echt gezegd dat er geen grote transfers meer komen: 'De selectie is rond, alleen als er een snoepje voorbij komt dan zullen we die misschien binnenhalen'.

Snoepje is over het algemeen eerder een jeugdspeler met veel potentie dan een grote transfer van een speler die er direct staat.

En het is niet meten met 2 maten. Ik constateer gewoon waar zijn geprikkelde reactie vandaan komt, en dat is zijn de reacties waarbij je constant minachtend uitlaat over je discussiepartners en er zaken bij betrekt die helemaal niet relevent zijn. Bovendien wordt er echt wel ingegrepen als hij andere scheldwoorden gaat gebruiken.

Bovendien zeg je dat je zelf niet scheldt: Kneusje en stumpert noem je scheldwoorden, maar 3-dubbele ezel niet? Maar deze discussie gaan we hier niet verder voeren, reageren kun je doen in [FAQ & FB] #74: Mods bijgebruind en klaar voor de start!
pi_61081173
Dat Toto Tamuz verhaal is ook niet veel meer van terecht gekomen.
Was het echt maar een loos gerucht een maand of 2 geleden?
pi_61081306
Dat klopt, maar deze speler wordt ook voortdurend aan andere clubs gelinkt, dus dat heb ik geen moment serieus genomen.

Naar Blawh toe: een snoepje is volgens Munsterman een goede voetballer die voor een aantrekkelijke prijs naar Twente kan worden gehaald. Schoolvoorbeeld hiervan is Orlando Engelaar die destijds voor 7,5 ton van Genk naar Twente overkwam. Ook toen nam hij de term snoepje in zijn mond. Het hoeft dus niet per se om een jeugdspeler te gaan. En als Munsterman in de pers zegt dat Twente is uitgewinkeld, komt er meestal nog wat bij, dus dat doet hij alleen maar om bepaalde mensen op een dwaalspoor te zetten.
pi_61081355
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 11:13 schreef Angstgegner het volgende:
En als Munsterman in de pers zegt dat Twente is uitgewinkeld, komt er meestal nog wat bij, dus dat doet hij alleen maar om bepaalde mensen op een dwaalspoor te zetten.
Meestal, kom eens met voorbeelden van spelers die direct voor het 1e gehaald zijn nadat Munsterman vertelde dat de selectie rond was.
pi_61081460
Dan moet ik even wat zoekwerk verrichten, maar als ik nu niet ga koffie drinken met mijn vrouw, krijg ik ruzie met haar, dus dit kan even duren. Al weet ik haast zeker dat Wilkshire twee jaar geleden één van die spelers was. Hij kwam bijna op hetzelfde tijdstip als Engelaar naar Twente.
pi_61081573
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 11:17 schreef Blawh het volgende:

[..]

Meestal, kom eens met voorbeelden van spelers die direct voor het 1e gehaald zijn nadat Munsterman vertelde dat de selectie rond was.
Zijn er nog niet zo heel veel geweest. Wilkshire mss, Engelaar sowieso, zou er zo verder geen kunnen verzinnen. Buitenkansjes zullen zich ook wel niet elk jaar voordoen. Met snoepjes worden wel zeker geen jeugdtalenten bedoelt.
pi_61081642
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 11:32 schreef Solstice het volgende:

[..]

Zijn er nog niet zo heel veel geweest. Wilkshire mss, Engelaar sowieso, zou er zo verder geen kunnen verzinnen. Buitenkansjes zullen zich ook wel niet elk jaar voordoen. Met snoepjes worden wel zeker geen jeugdtalenten bedoelt.
Dan heb ik het verkeerd geintrepeteerd, maar ik denk dat 2 jaar geleden de transfer van Engelaar eigenlijk geen snoepje was. Ongeveer 3/4 miljoen was in die tijd voor FC Twente ook gewoon nog redelijk veel geld voor een speler, pas vanaf 2006 is Twente echt enorm veel beter gaan draaien en groeien (in financieel) opzicht waardoor er nu wel opeens meer geld te besteden was voor transfers.
  zondag 24 augustus 2008 @ 11:51:18 #108
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_61081832
Laatste opmerking van mijn kant, kreeg niet de tijd me te verdedigen:

Waarom wordt in topics van concurrenten toch altijd gedacht dat je als supporter van een andere club altijd maar loopt te bashen of te trollen? Ik maak gewoon de opmerking dat het geld wel eens op kan zijn door de verbouwing van het stadion, en meteen wordt ik gecounterd met het feit dat we 2 keer kansloos zijn geweest tegen Twente? Wat een nutteloze opmerking. Als je nu met feiten komt die mijn veronderstelling tegenspreken dan leer je me wat. Hiermee breng je zoals Solstice zegt, de Twentesupporter alleen maar in discrediet, en zorg je er voor dat je in dit topic straks aan de linkerkant alleen nog maar FC Twente usericons ziet. Wen aan het feit dat jullie een grote club worden, dan wordt er namelijk over jullie gepraat, en dat is niet altijd positief nee.
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_61082016
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 11:36 schreef Blawh het volgende:

[..]

Dan heb ik het verkeerd geintrepeteerd, maar ik denk dat 2 jaar geleden de transfer van Engelaar eigenlijk geen snoepje was. Ongeveer 3/4 miljoen was in die tijd voor FC Twente ook gewoon nog redelijk veel geld voor een speler, pas vanaf 2006 is Twente echt enorm veel beter gaan draaien en groeien (in financieel) opzicht waardoor er nu wel opeens meer geld te besteden was voor transfers.
Als je kijkt wat het ons sportief en financiëel opgeleverd heeft is het natuurlijk wel een snoepje geweest. Twente begon eigenlijk met dat hij binnenkwam beter te voetballen. Was echt de ontbrekende schakel. Mede daardoor ging Twente enorm beter draaien, werd de belangstelling groter, en ontstond er een hele positieve atmosfeer rond Twente, die gewoon geld oplevert. Als je d'r dan ook nog eens bij verkoop vele miljoenen voor ontvangt, lijkt mij dat het toch wel een enorm snoepje is geweest. Niet vergeten trouwens dat Engelaar een jaar voordat hij bij Twente kwam nog aan Feyenoord en het Belgische nationale elftal(wilden hem naturaliseren) werd gelinkt. Prijs/kwaliteit verhouding was gewoon erg goed voor ons.
pi_61089009
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 12:03 schreef Solstice het volgende:

[..]

Als je kijkt wat het ons sportief en financiëel opgeleverd heeft is het natuurlijk wel een snoepje geweest. Twente begon eigenlijk met dat hij binnenkwam beter te voetballen. Was echt de ontbrekende schakel. Mede daardoor ging Twente enorm beter draaien, werd de belangstelling groter, en ontstond er een hele positieve atmosfeer rond Twente, die gewoon geld oplevert. Als je d'r dan ook nog eens bij verkoop vele miljoenen voor ontvangt, lijkt mij dat het toch wel een enorm snoepje is geweest. Niet vergeten trouwens dat Engelaar een jaar voordat hij bij Twente kwam nog aan Feyenoord en het Belgische nationale elftal(wilden hem naturaliseren) werd gelinkt. Prijs/kwaliteit verhouding was gewoon erg goed voor ons.
Ok ok, jullie hebben me overtuigd.
pi_61090930
Precies, mede dankzij Engelaar spelen we over 2 jaar in een stadion met > 30.000 supporters en hebben we momenteel de 4e begroting van NL. Hij (en andere mensen zoals El Ahmadi, Rutten en v Halst) waren en zijn erg belangrijk voor de club.
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
  Moderator / Redactie FP maandag 25 augustus 2008 @ 00:08:06 #112
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_61099692
Ik dacht al, ik mis een topic
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  maandag 25 augustus 2008 @ 12:33:26 #113
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_61107727
Morgenvroeg half 7 vliegen
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
  maandag 25 augustus 2008 @ 16:49:04 #114
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_61114152
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 12:33 schreef 9christensen het volgende:
Morgenvroeg half 7 vliegen
Dan ben je er mooi op tijd, was dat goedkoper of wilde je gewoon een dagje extra naar Londen?
29.10 Novastar HMH
  maandag 25 augustus 2008 @ 17:00:28 #115
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_61114441
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 16:49 schreef Damzkieee het volgende:

[..]

Dan ben je er mooi op tijd, was dat goedkoper of wilde je gewoon een dagje extra naar Londen?
Een dagje extra
morgen rondleiding in Wembley en het stadion van Chelsea.
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
pi_61114502
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 17:00 schreef 9christensen het volgende:

[..]

Een dagje extra
Mooi wark.

Groot gelijk, lijkt me echt gaaf zo'n trip!
pi_61114796
Morgennacht 1:00 weg, 12:00 ong. in londen 6 uurtjes vrije tijd, dan de wedstrijd, 45 min later de bus terug...
Enschede, onze stad! ons domein!
pi_61114850
Ben de enigste die niet gaat lijkt het zo .
  maandag 25 augustus 2008 @ 17:17:54 #119
67174 Dos37
Come on Twente
pi_61114873
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 17:17 schreef Solstice het volgende:
Ben de enigste die niet gaat lijkt het zo .
Nee hier ook
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  maandag 25 augustus 2008 @ 17:21:02 #120
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_61114956
Ik ga ook niet, helaas. Natuurlijk jammer om de wedstrijd te missen, maar een paar daagjes Londen is altijd leuk.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_61115121
Las wat berichten dubbel, geen flauw idee waarom. Ben benieuwd of Twente weer een goede indruk achter gaat laten. Zou wel lekker zijn met het oog op de eerste wedstrijd. Ben wel benieuwd of ik dat al op dat nieuwe Eredivisie kanaal kan gaan zien trouwens.
pi_61130718
Wilkshire vertrekt dus definitief naar Dinamo Moskou toe.
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 08:26:26 #123
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_61130799
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 17:00 schreef 9christensen het volgende:

[..]

Een dagje extra

Wembley is prachtig, heb het gezien toen ze die boog er op aan het plaatsen waren, helaas kon ik toen niet dichterbij komen.
29.10 Novastar HMH
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 08:27:41 #124
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_61130806
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 17:27 schreef Solstice het volgende:
Las wat berichten dubbel, geen flauw idee waarom. Ben benieuwd of Twente weer een goede indruk achter gaat laten. Zou wel lekker zijn met het oog op de eerste wedstrijd. Ben wel benieuwd of ik dat al op dat nieuwe Eredivisie kanaal kan gaan zien trouwens.
Bij ons staat het Eredivisiekanaal er nog niet tussen in elk geval In een ander topic las ik dat ze pas vrijdag beginnen met het aansluiten, en dat je mazzel moet hebben dat je ook daadwerkelijk vrijdag al kunt kijken.
29.10 Novastar HMH
pi_61131802
WIlkshire weg, nog niet duidelijk welke prijs... TC Tubantie meldt 2,2 Mil, Telegraaf meld grote zak geld i.v.m. contract.

Ik hoop in dit geval dat de telegraaf een keertje gelijk heeft... Zal wel niet zo zijn...
pi_61132000
Die Jacobsen heeft al bij Everton getekend, jullie zullen dus ergens anders een opvolger moeten vinden.
pi_61132442
Nieuwe spelersbus:

pi_61132580
Mét wilkshire

Wel onwijs mooi natuurlijk
pi_61132587
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 10:11 schreef Lamzak_ het volgende:
Mét wilkshire

Wel onwijs mooi natuurlijk
En Engelaar?
pi_61132644
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 10:11 schreef sjimz het volgende:

[..]

En Engelaar?
Braafheid en Douglas toch?
pi_61132664
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 10:14 schreef Blawh het volgende:

[..]

Braafheid en Elia toch?
Ik dacht dat nummer 19 Engelaar was.
Elia lijkt me iets tengerder qua postuur.
Maar wel logischer aangezien Engelaar ook al weg is.

Maar het is inderdaad een mooie bus
pi_61132679
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 10:15 schreef sjimz het volgende:

[..]

Ik dacht dat nummer 19 Engelaar was.
Elia lijkt me iets tengerder qua postuur.
Maar wel logischer aangezien Engelaar ook al weg is.

Maar het is inderdaad een mooie bus
Douglas was het, heb het even nagezocht en als je goed kijkt zie je inderdaad dat het Douglas is. Mooie bus inderdaad.
pi_61132697
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 10:16 schreef Blawh het volgende:

[..]

Douglas was het, heb het even nagezocht en als je goed kijkt zie je inderdaad dat het Douglas is. Mooie bus inderdaad.
inderdaad

Nummer 19.

Jij met je Elia

en ik met Engelaar
pi_61132718
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 10:17 schreef sjimz het volgende:

[..]

inderdaad
[ afbeelding ]
Nummer 19.

Jij met je Elia
Niet mij gaan uitlachen als je zelf met Engelaar op de proppen komt, ik wist wel dat Engelaar geen 19 had vorig seizoen.

Edit: Goede edit.
pi_61133202
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 08:27 schreef Damzkieee het volgende:

[..]

Bij ons staat het Eredivisiekanaal er nog niet tussen in elk geval In een ander topic las ik dat ze pas vrijdag beginnen met het aansluiten, en dat je mazzel moet hebben dat je ook daadwerkelijk vrijdag al kunt kijken.
Vrijdag heb ik toch verjaardag, als ik zaterdag Roda-Twente maar kan zien is mij alles best.

In de Russische media worden trouwens bedragen van rond de 6 miljoen euro genoemd bij de transfer van Wilkshire. Hoop dat het zoiets is(meer mag natuurlijk altijd ). Dan heb je weer een aardig deel van de lenig afgelost, en kun je ook nog eens voor een mooi bedrag shoppen. Zou voor dat geld eerder een rechtsbuiten dan een rechtsback halen trouwens.
pi_61137183
Ik lees nu op verschillende plekken 8,5 miljoen voor Wilkshire. In dat geval is het prima gedaan. Elk bedrag onder de 5 miljoen is slecht. Ben benieuwd wie 'm gaat opvolgen. Wellenberg is nog te licht. Misschien Tiendalli van Feyenoord?
'13 |
'14
pi_61137273
Waar lees je dat Moody? Mag zulk soort berichten wel hier posten als je wilt iig. Heeft wel meerwaarde voor dit topic.
pi_61137335
Forum van Twente (waar mensen claimen een betrouwbare bron te hebben). Bericht moet je ff zoeken, ik moet weer aan het werk
'13 |
'14
pi_61137587
quote:
Dinamo Moskou betaalt ruim twee miljoen voor Wilkshire

Luke Wilkshire vertrekt per direct bij FC Twente. Dinamo Moskou neemt de Australiër over, die nog een contract tot 2012 had in Enschede. Twente kan een bedrag van 2,2 miljoen euro tegemoet zien.

Wilkshire kwam in de afgelopen twee seizoenen tot 59 wedstrijden voor de Tukkers. Hij scoorde daarin vijf maal.
http://www.elfvoetbal.nl/index.php?action=n&id=61800&etitel=czo1NDoiRGluYW1vIE1vc2tvdSBiZXRhYWx0IHJ1aW0gdHdlZSBtaWxqb2VuIHZvb3IgV2lsa3NoaXJlIjs=

Dat is wel iets lager dan 8.5 miljoen
pi_61137588
Twente online bedoel je? Of de weblog? Heb het op Twente online nog niet gezien iig.
pi_61137702
quote:
D'r vanuit gaande dat zij gelijk hebben. Ik zie vooral veel site's die de berichten blindelings overnemen van de vorige. Geen flauw idee wat er van waar is. 2,2 miljoen, 6 miljoen, 8,5 miljoen, hoop op het laatste, reken op het eerste, dan valt het iig niet tegen.
pi_61137724
ELF is doorgaans wel betrouwbaar te noemen.
pi_61137770
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 17:15 schreef Lamzak_ het volgende:
Morgennacht 1:00 weg, 12:00 ong. in londen 6 uurtjes vrije tijd, dan de wedstrijd, 45 min later de bus terug...
Ga ook vanacht weg.
Bus vertrekt om een uur of 00.00 geloof ik.
Ga rond een uur of 6 richting Enschede.

Ontzettend veel zin!
pi_61137887
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 13:46 schreef sjimz het volgende:
ELF is doorgaans wel betrouwbaar te noemen.
Tot zover heeft bij de laatste uitgaande transfers nog geen enkel medium het bij het rechte eind gehad over transferbedragen. Zaten ook genoeg doorgaans betrouwbare media bij.
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 13:58:50 #145
67174 Dos37
Come on Twente
pi_61138031
Je weet toch geen reet van die bedragen mits je er zelf bij zit. Al natte vinger werk
pi_61138433
Vi meldt trouwens ook dat het rond de 2 miljoen is.
http://www.vi.nl/NieuwsIt(...)tAanDinamoMoskou.htm
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 14:17:03 #147
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_61138497
Meestal zitten de 'betrouwbare' media wel dicht bij het vuur.

Veel plezier trouwens aan alle FC Twente-fans die vandaag of morgen richting Londen vertrekken!
29.10 Novastar HMH
pi_61138605
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 14:14 schreef sjimz het volgende:
Koopje .
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_61139513
Ik kan niet wachten, nog 10 uur tot vertrek
pi_61139629
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 14:14 schreef sjimz het volgende:
De Russische media noemen een bedrag van 6 miljoen, waarschijnlijk zullen we het nooit weten.

Dat Feyenoord ruim 6 miljoen voor 80% van de transferrechten van El Ahmadi heeft betaald wist VI ook niet en dat Schalke bij Champions League kwalificatie meer dan 8 miljoen voor Engelaar moet betalen heb ik ook nergens terug kunnen lezen.

Twente houdt doorgaans de transferbedragen geheim om zo haar onderhandelingspositie niet te verzwakken.
pi_61140059
Had Wilkshire niet onlangs zijn contract nog laten verlengen?
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 15:17:49 #152
67174 Dos37
Come on Twente
pi_61140147
ja
pi_61140230
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 15:17 schreef Dos37 het volgende:
ja
Dan ben ik eigenlijk wel geneigd om te geloven dat de afkoopclausule hoger ligt dan 2.2 miljoen Euro.
Of was FC Twente toen nog geen winnaar van de PO's?
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 15:23:54 #154
67174 Dos37
Come on Twente
pi_61140354
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 15:20 schreef sjimz het volgende:

[..]

Dan ben ik eigenlijk wel geneigd om te geloven dat de afkoopclausule hoger ligt dan 2.2 miljoen Euro.
Dat was op 15 mei. Toen waren we nog niet de winnaar van de PO.
quote:
Naast Andrej Rendla heeft ook Luke Wilkshire zijn contract opengebroken. De middenvelder was het al eens met Twente, maar heeft nu ook een krabbel gezet onder het contract dat hem tot 2012 aan de FC bindt.

Op de clubsite geeft Wilkshire aan een goed gevoel te hebben bij Twente en de ontwikkeling die de club doormaakt. Ook heeft de Australiër zin om te spelen in het nieuwe stadion.

Wilkshire kwam op advies van de toenmalige Australische bondscoach Guus Hiddink naar Enschede. Tot dan verpieterde hij op de bank van Middlesbrough FC en kwam hij drie jaar uit voor Bristol City. In Enschede maakt Wilkshire indruk met zijn fanatieke vleugelspel en zijn nimmer aflatende mentaliteit, een eigenschap waar Aussies patent op lijken te hebben
pi_61140379
Hmm dan weet ik het ook weer niet
pi_61148787
Ik vind het niet echt een leuke club voor Wilkshire, maar voor de centen is het daar wel goed ballen.
That's all folks!
pi_61148987
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 15:20 schreef sjimz het volgende:

[..]

De NOS heeft het ook over 2.2 miljoen. Bovendien was juist die clausule voorwaarde voor Wilkshire. Denk trouwens dat Twente nog wel met een aardige vervanger komt.
pi_61151651
Ik wist niet dat Herman den Blijker ook Twente fan was

'13 |
'14
pi_61158874
Kom ik gisteravond terug van vakantie, 12 dagen geen nieuws over Twente gezien in het buitenland, en dan lees je dat Wilkshire verkocht is... Wat een domper! Er mag dan wel heel rap een vervanger komen, want met Wellenberg zie ik het niet gebeuren. Negen assists, zoveel gevaar, zomaar verkocht
pi_61158908
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 08:46 schreef tukkeronline het volgende:
Kom ik gisteravond terug van vakantie, 12 dagen geen nieuws over Twente gezien in het buitenland, en dan lees je dat Wilkshire verkocht is... Wat een domper! Er mag dan wel heel rap een vervanger komen, want met Wellenberg zie ik het niet gebeuren. Negen assists, zoveel gevaar, zomaar verkocht
quote:
'FC Twente twijfelt tussen Stam en Verhaegh'

FC Twente beslist woensdag of de club Ronnie Stam van NAC of Paul Verhaegh van Vitesse aantrekt als vervanger van Luke Wilkshire, zo meldt De Telegraaf in haar woensdageditie. Stam heeft een gelimiteerde transfersom in zijn contract, maar Verhaegh lijkt goedkoper. Stam (24) speelt al zijn gehele carrière voor NAC en tekende vorig jaar een nieuw verbeterd contract tot medio 2012. De geboren Bredanaar speelde 120 competitieduels voor de Brabanders. De eveneens 24-jarige Verhaegh, nota bene aanvoerder van Vitesse, verlengde in juli nog zijn contract bij de Arnhemmers tot de zomer van 2011.

Wilkshire vertrekt per direct naar Rusland om de komende drie seizoenen voor Dinamo Moskou te voetballen. FC Twente moest vergeefs toekijken, aangezien de 26-jarige Australiër een gelimiteerde afkoopsom in zijn tot medio 2011 lopende contract had. Dinamo Moskou kon voldoen aan de geëiste transfersom van twee miljoen euro.
  woensdag 27 augustus 2008 @ 09:49:55 #161
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_61159872
quote:
FC Twente-voorzitter Joop Munsterman zegt teleurgesteld te zijn in Luke Wilkshire. De Australiër verliet de club uit Enschede voor een hoger salaris bij Dinamo Moskou.

Wilkshire tekende maandag een driejarig contract bij de nummer twee van Rusland. En dat terwijl hij onlangs nog zijn handtekening had gezet onder een nieuwe verbintenis bij FC Twente.

'Vijf weken geleden hebben we zijn contract verlengd en zijn salaris opgetrokken. En vier weken later vertelde hij dat hij wegging', baalt Munsterman in De Telegraaf.

'Aan zijn wensen konden wij niet voldoen', wijst de voorzitter naar het vermeende nieuwe salaris van Wilkshire bij Dinamo: anderhalf miljoen euro. 'Ik ben geen naïeveling, zulke dingen gebeuren in de wereld van het topvoetbal. Het stelt me wel teleur.'

'Vreselijk en erg jammer. Maar ja, it's all about the Money: het draait allemaal om het geld. We hebben steeds rekening gehouden met dat Luke zou vertrekken. Daar konden wij niet veel aan doen.' In de verbintenis van de rechtsback was immers een gelimiteerde afkoopsom van twee miljoen euro opgenomen, en daaraan voldeed Dinamo.
Arme Joop. Zo werkt het nou eenmaal jongen. Gelukkig ziet hij het zelf ook in, getuigen de laatste alinea.
29.10 Novastar HMH
pi_61159913
Toch die 2 miljoen, toch een clausule.

Niet echt veel geld, moeilijk om voor dat geld een even complete speler te kopen.
  woensdag 27 augustus 2008 @ 09:54:20 #163
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_61159939
Bijna net zo veel als dat hij gaat verdienen in Rusland.
29.10 Novastar HMH
pi_61160008
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 09:54 schreef Damzkieee het volgende:
Bijna net zo veel als dat hij gaat verdienen in Rusland.
Wat zal het salarisplafond zijn bij FC Twente? 8 ton?
pi_61160077
Lekkere lage afkoopsom had Wilkshire ook in zijn contract staan .
Ik dacht dat Joop Munsterman daar niet meer aan meewerkte?
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  woensdag 27 augustus 2008 @ 10:03:00 #166
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_61160087
Twee Heraclieden die in het Twentetopic discussieren over het salarisplafond van betreffende club
Ik denk een miljoen. Meende dat Kufo dat kreeg?
29.10 Novastar HMH
  woensdag 27 augustus 2008 @ 10:03:38 #167
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_61160104
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 10:02 schreef venomsnake het volgende:
Lekkere lage afkoopsom had Wilkshire ook in zijn contract staan .
Ik dacht dat Joop Munsterman daar niet meer aan meewerkte?
Joop probeert het nu te verbloemen door zijn woede te uiten over Wilkshire zelf.
29.10 Novastar HMH
  woensdag 27 augustus 2008 @ 10:10:34 #168
171357 Rikketik
pi_61160264
Malle Joop.

Maar goed, het is naïef om te denken dat een speler blijft als hij elders meer kan vangen. Had Wilkshire in zijn eerste contract eigenlijk een gelimiteerde afkoopsom laten opnemen?
pi_61164695
quote:
LONDEN - FC Twente beslist vandaag of de club Ronnie Stam (NAC) of Paul Verhaegh (Vitesse) aantrekt als vervanger van Luke Wilkshire. Stam heeft een gelimiteerde transfersom in zijn contract, maar Verhaegh lijkt goedkoper.

Aldus de altijd betrouwbare telegraaf. Mijn voorkeur ging al naar Verhaegh en wanneer die goedkoper blijkt dus helemaal. Zal me benieuwen voor hoeveel Vitesse zijn aanvoerder zal laten gaan. Kan me niet voorstellen dat dit minder zal zijn dan de gelimiteerde transfersom van Stam, of heeft Stam een veel te hoge transfersom in zijn contract .
  woensdag 27 augustus 2008 @ 13:41:29 #170
202094 KingOfPop
50% Nederlands 100% Kansloos
pi_61164821
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 13:36 schreef ElYefe het volgende:

[..]

Aldus de altijd betrouwbare telegraaf. Mijn voorkeur ging al naar Verhaegh en wanneer die goedkoper blijkt dus helemaal. Zal me benieuwen voor hoeveel Vitesse zijn aanvoerder zal laten gaan. Kan me niet voorstellen dat dit minder zal zijn dan de gelimiteerde transfersom van Stam, of heeft Stam een veel te hoge transfersom in zijn contract .
Verhaegh schijnt ook zo'n clausule te hebben van nog géén één miljoen.
Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
pi_61165082
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 13:41 schreef KingOfPop het volgende:

[..]

Verhaegh schijnt ook zo'n clausule te hebben van nog géén één miljoen.
Dat zal zeer mooi zijn Hij heeft zelf al aangegeven Twente een mooie club te vinden en een stap hoger, dan moet dat toch goed komen. Kan Zomer er niet bij worden betrokken en Claudemir + wat geld van die transfer van Wilkshire.
  woensdag 27 augustus 2008 @ 14:24:09 #172
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_61165829
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 13:51 schreef ElYefe het volgende:

[..]

Dat zal zeer mooi zijn Hij heeft zelf al aangegeven Twente een mooie club te vinden en een stap hoger, dan moet dat toch goed komen. Kan Zomer er niet bij worden betrokken en Claudemir + wat geld van die transfer van Wilkshire.
Hoe kom je erbij? Zomer + wat geld tegen onze aanvoerder en het grootste talent van de club? Je zou voor Vitesse of Ajax moeten worden met zulke arrogantie
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_61166195
Stam vind ik niet echt een type back. Verhaegh, al ben ik niet enorm van hem onder de indruk, lijkt zo op korte termijn de beste oplossing als opvolger van Wilkshire.
That's all folks!
  Moderator woensdag 27 augustus 2008 @ 14:50:57 #174
8781 crew  Frutsel
pi_61166445
Hopen op een mooie pot voetbal vanavond, net als vorige week.
Met een vroege goal voor de FC... kan het nog een leuke extra lading krijgen.

Zo niet, dan met opgeheven hoofdjes terug en hopen op een gunstige loting (morgen of overmorgen)
pi_61168192
quote:
Kuitblessure houdt Boschker mogelijk aan de kant

De kans is groot dat FC Twente het woensdagavond tegen Arsenal moet stellen zonder keeper Sander Boschker. De doelman deed dinsdag weliswaar mee aan de laatste training maar bleek vandaag toch erg veel last te hebben van een kuitblessure. Mocht hij definitief niet kunnen keepen vanavond in de return in de voorronde van de Champions League, dan wordt zijn plek ingenomen door een van de twee reserve-goalies Nikolai Michailov of Cees Paauwe, zo weet TC Tubantia.

De perspectieven voor FC Twente op het bereiken van het hoofdtoernooi van de Champions League zijn uiterst gering. Door doelpunten van William Gallas en Emmanuel Adebayor ging de heenwedstrijd in Arnhem met 0-2 verloren.
  woensdag 27 augustus 2008 @ 16:08:45 #176
67174 Dos37
Come on Twente
pi_61168354
Dat wordt een B-elftal vanavond
pi_61173311
Vreemd hoor, helemaal geen spanning nog. Ik begrijp er weinig van. (Misschien te maken met de verdediging van scriptie morgenvroeg) Hopelijk kan Twente het bijbenen vanavond en misschien wel (lucky) op 0-1 komen.
Daarna vrijdag maar kijken wie er in Uefacup in de GrolschVeste op bezoek mag komen.
  woensdag 27 augustus 2008 @ 19:52:08 #178
67174 Dos37
Come on Twente
pi_61173795
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 19:36 schreef tukkeronline het volgende:
Vreemd hoor, helemaal geen spanning nog. Ik begrijp er weinig van. (Misschien te maken met de verdediging van scriptie morgenvroeg) Hopelijk kan Twente het bijbenen vanavond en misschien wel (lucky) op 0-1 komen.
Daarna vrijdag maar kijken wie er in Uefacup in de GrolschVeste op bezoek mag komen.
Ik heb hier ook totaal geen spanning helemaal niets, kijk al meer uit naar de wedstrijd van Roda.

Het is mooi voor de mensen die in Londen zitten.
  woensdag 27 augustus 2008 @ 20:14:32 #179
171357 Rikketik
pi_61174461
Voel er nu ook duidelijk minder bij dan twee weken geleden. Zal wel anders geweest zijn als Twente met een overwinning of gelijkspel naar Londen was afgereisd.
pi_61174525
Best jammer eigenlijk, ik zie er normaal ook meer naar uit.
That's all folks!
pi_61175071
Tijd voor een voorspelling.
Ik denk 2-1 voor Arsenal, maar minstens zo belangrijk is het dat we geen blessures oplopen. De competitie is nu interessanter dan de wedstrijd van vanavond.
'13 |
'14
pi_61175853
Leuk dat Michaylov speelt.
Arsenal speelt ook wel met ongeveer z'n beste opstelling , op Adebayor na dan.
Gok op 1-1.

Beetje raar trouwens dat Heubach op links staat tegen Walcott...kun je toch beter Braafheid daar neer zetten die iets sneller is en Wellenberg op rechts.
Something good: you look like Snoopy and it makes me smile.
Where you need improvement: you have smelly dog farts.
pi_61176592
Wat een slappe hap.
Something good: you look like Snoopy and it makes me smile.
Where you need improvement: you have smelly dog farts.
pi_61176885
FC Twente wordt nog een keer Vitesse 2

Hersi , Theo Janssen , Paul Verheagh ( zal wel rond komen want anders gaan ze niet praten , ben alleen heel benieuwd wat Twente voor hem overheeft. Zomer zal wel maar hoeveel ze er dan nog bijgeven ? )

En wat is de volgende speler die jullie van ons willen hebben naast Claudemir en Velthuizen ? ( waar twente ook al intresse in heeft getoond in het verleden dus die zullen nog wel op het lijstje staan )
pi_61177347
Enige voordeel met deze wedstrijd is dat die scouts van Espanyol niet echt onder de indruk raken van Elia.

Is er overigens al een aanvallende pass van Janssen aangekomen? Bij een medespeler.
  Moderator woensdag 27 augustus 2008 @ 22:02:36 #186
8781 crew  Frutsel
  woensdag 27 augustus 2008 @ 22:04:18 #187
171357 Rikketik
pi_61177595
Ik word er ook niet bepaald vrolijk van. Typerend dat steeds de lange bal gespeeld wordt, terwijl Twente furore heeft gemaakt met verzorgd positiespel. Ze kunnen gewoon hun eigen spel niet spelen.
pi_61179779
!
pi_61179874
Nou, het is toch wel duidelijk dat Twente helaas niet de kwaliteiten in huis heeft om CL te kunnen spelen.
  woensdag 27 augustus 2008 @ 23:12:03 #190
171357 Rikketik
pi_61180024
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 23:06 schreef Scorpie het volgende:
Nou, het is toch wel duidelijk dat Twente helaas niet de kwaliteiten in huis heeft om CL te kunnen spelen.
Voor zover Twente nog bevestiging nodig had.

Ben nu wel benieuwd hoe Twente het in de UEFA Cup doet. Daar zal het meer op zijn plaats zijn.
  woensdag 27 augustus 2008 @ 23:21:01 #191
67174 Dos37
Come on Twente
pi_61180232
wanneer is de loting voor de uefa cup.
pi_61180914
Vrijdag, 13 uur.
  donderdag 28 augustus 2008 @ 08:32:16 #193
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_61184329
De 1-0 en de 2-0 gingen behoorlijke inschattingsfouten van Douglas aan vooraf, net als in de thuiswedstrijd bij de eerste of tweede goal, weet niet meer. De druk was trouwens enorm groot, vooral omdat Heubach continue werd overlopen door Walcott. Ik heb er niet van genoten in elk geval
29.10 Novastar HMH
pi_61184344
quote:
Elia in beeld bij Espanyol

AMSTERDAM - FC Twente loopt het risico om na Karim El Ahmadi, Orlando Engelaar en Luke Wilkshire ook Eljero Elia kwijt te raken. De jeugdige aanvaller is in beeld bij Espanyol.

Technisch directeur Paco Herrera en trainer Bartolomé Marquez waren gisteren in Londen bij het Champions Leagueduel tussen FC Twente en Arsenal om Elia aan het werk te zien. De tweede club van Barcelona staat op het punt om Albert Riera, vorig seizoen op het verlanglijstje van Ajax, te verkopen aan Liverpool. Na de verkoop van Riera wil Espanyol zich direct weer versterken en daarvoor is Elia een kandidaat.

telegraaf
pi_61184824
Jammer... 'thuiswedstrijd' was zeker goed te noemen, maar gisteren waren er echt dramatische momenten... waarbij ik heb zitten vloeken voor de tv
Zelfs op mijn xbox ging het nog beter (verloor maar met 1-0 )

Hopelijk een gunstige loting vrijdag en dan toch naar de poulefase voor de uefacup
pi_61188554
Janssen viel gisteren echt vreselijk door het ijs. voor mij geen verrassing maar moet voor vele Janssen liefhebbers op dit forum toch een teleurstelling zijn.
pi_61188649
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 11:59 schreef DJ_Ryow het volgende:
Janssen viel gisteren echt vreselijk door het ijs. voor mij geen verrassing maar moet voor vele Janssen liefhebbers op dit forum toch een teleurstelling zijn.
Deed hij mee dan?
pi_61188693
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 08:32 schreef Damzkieee het volgende:
De 1-0 en de 2-0 gingen behoorlijke inschattingsfouten van Douglas aan vooraf, net als in de thuiswedstrijd bij de eerste of tweede goal, weet niet meer. De druk was trouwens enorm groot, vooral omdat Heubach continue werd overlopen door Walcott. Ik heb er niet van genoten in elk geval
Dat zal nog wel even een probleem blijven, denk ik. Qua inzicht en opbouwen(is ook inzicht waarschijnlijk) is het nog lang geen topper. Verbeterd ie dat het komende jaar, dan is ie wel meteen rijp voor een echte topper. Maar Twente is dus niet in staat om op dat niveau een topper als Wilkshire(zeker voor ons), goed te vervangen.

Denk dat je de opstelling na gisteren in drie categorieën in kunt delen, spelers die mee kunnen draaien op dit niveau(Wielaert, Braafheid, Brama), spelers die uit kunnen blinken op dit niveau, maar nog veel moeten leren(Elia, Douglas, Tiote, Mihaylov mss), en spelers die het gewoon net of helemaal niet redden(Heubach, Janssen, Denneboom, Wellenberg, Huysegems). Denk dat een volgende stap voor Twente is om vervanging te zoeken voor die laatste groep. Al draaien ze op eredivisieniveau wel goed mee overigens. Vervang ze maar is voor spelers uit de eerste twee groepen, heb je een Nederlands topteam. In de verre toekomst mss .
  donderdag 28 augustus 2008 @ 12:46:51 #199
67174 Dos37
Come on Twente
pi_61189839
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 11:59 schreef DJ_Ryow het volgende:
Aan de hand van de wedstrijd kun je geen reet zeggen. Speel je elke week tegen dit soort tegenstanders degradeer je met 1 punt.

In competitie moet ie er staan.
pi_61192846
Vorige wedstrijd tegen Arsenal, de eerste helft erg sterk gespeeld, maar daar was gisteren helaas weinig van te zien.
Als jullie in de competitie (en de UEFA Cup natuurlijk) wel weer zo kunnen spelen, kun je het PSV en Ajax nog behoorlijk lastig maken als het om de titel gaat
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')