bommetjequote:Op zondag 17 augustus 2008 01:20 schreef RijstNatie het volgende:
xtc is ook niet passend bij stamp muziek
ik zou zeggen, meet jezelf is met iemand die een paar lijntjes speed op heeft
Ach. Een veelzijdig onderzoeker klinkt beterquote:
Niet zo scherp jij!quote:Op zondag 17 augustus 2008 01:22 schreef Dribbel_ het volgende:
Wat doe je nu thuis achter je computer dan
quote:Op zondag 17 augustus 2008 04:57 schreef fathank het volgende:
Hardstyle. Bij de hardcore staan de echte mannen los te gaan.
Daar stond ik ook de helft van de tijdquote:Op zondag 17 augustus 2008 04:57 schreef fathank het volgende:
Hardstyle. Bij de hardcore staan de echte mannen los te gaan.
Het was om 11 uur afgelopen, ik woon er 10 minuten fietsen vandaan.quote:Op zondag 17 augustus 2008 06:03 schreef Nobu het volgende:
Eens met de TS, maar hoe krijg je het voor elkaar om dan al zo vroeg terug te zijn?
What everquote:Op zondag 17 augustus 2008 10:13 schreef fathank het volgende:
Owja, bij hardcore stamp je niet, tenzij je homo bent.
Van zulke domme praat moet ik kakken.quote:Op zondag 17 augustus 2008 10:19 schreef fathank het volgende:
Stampen is dat flikker hardstyledansje. Op hardcore moet je hakken.
KInderfeestje?quote:Op zondag 17 augustus 2008 10:12 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Het was om 11 uur afgelopen, ik woon er 10 minuten fietsen vandaan.
Ik hou je niet tegen.quote:Op zondag 17 augustus 2008 10:22 schreef tisauch het volgende:
[..]
Van zulke domme praat moet ik kakken.
worden ze niet een beetje week van die pillen?quote:Op zondag 17 augustus 2008 01:18 schreef De_Ananas het volgende:
Mensen die pillen hebben en nog niet zo hard stampen als ik die geen pillen gebruik, stelletje mietjes
Klacht: Ik stamp pillengebruikers eruit dus zij zijn mietjes en er zijn dan teveel mietjes op de wereld
Zoals ik zei, het is dan ook een kuttopicquote:Op zondag 17 augustus 2008 10:35 schreef hardromacore het volgende:
Dansen zoals meerdere mensen dansen
je bent uniek dus je danst uniek
Vrij vertaald: 'Mijn debiele, nichterige kut-huppeltje is beter dan jouw debiele, nichterige kut-huppeltje'.quote:
quote:Op zondag 17 augustus 2008 15:32 schreef nattermann het volgende:
Ik zou 50 cent naar zijn hoofd gooien, en dan zo erop gaan stampen;d;Dd;d: !!!11111111111
quote:Op zondag 17 augustus 2008 14:49 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Vrij vertaald: 'Mijn debiele, nichterige kut-huppeltje is beter dan jouw debiele, nichterige kut-huppeltje'.
dan heb je een breezer ananas!quote:Op zondag 17 augustus 2008 15:32 schreef nattermann het volgende:
Ik zou 50 cent naar zijn hoofd gooien, en dan zo erop gaan stampen;d;Dd;d: !!!11111111111
Of je wordt sociaal en leert wat beide inhoudt, of je sterft aan aids wat je van je moeder hebt gekregen tijdens je incest beurtje laatst.quote:Op zondag 17 augustus 2008 14:49 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Vrij vertaald: 'Mijn debiele, nichterige kut-huppeltje is beter dan jouw debiele, nichterige kut-huppeltje'.
Q.E.D.quote:Op zondag 17 augustus 2008 23:54 schreef Neo-Mullen het volgende:
Of je wordt sociaal en leert wat beide inhoudt, of je sterft aan aids wat je van je moeder hebt gekregen tijdens je incest beurtje laatst.
Kies maar
OT: teveel bier gedronken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |