abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60957676
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 16:42 schreef HeatWave het volgende:
We zijn nu al met Adriaanse, Koeman, Blind, Ten Cate, Koster aan het opbouwen geweest. Nog een jaar geen schaal, dus geen CL, geen aanzien gaat echt de doodsteek worden. Het is nu al lastiger en lastiger om spelers te kopen, zowel qua geld als qua aanzien.
Adriaanse was goed aan het opbouwen, maar die stak Van Basten onvoldoende veren in de reet naar de mening van supporters en bestuur. De rest kan gewoon niet opbouwen, niet omdat ze het materiaal niet hebben of de tijd niet krijgen, maar gewoon omdat ze dat onderdeel van het vak niet beheersen. Koster uitgezonderd natuurlijk, die moest redden wat er te redden viel met die combinatie van krachtpatsers, middelmaat en over the top spelers die Van Geel had uitgezocht.

Het moet wel vind ik. Als je succes wilt moet alles daarvoor opzij, ook de leuke wedstrijd op korte termijn en ook het eerstvolgende kampioenschap. Ik vind alleen wel dat Van Basten verwend is met geld, en dat een kampioenschap best kan, ook al is hij aan het opbouwen. Had Koster vorig jaar 30 miljoen gegeven en aan het seizoen laten beginnen, en we waren ook kampioen geworden.

Ik ben dus niet tegen opbouwen, maar dan moet je dat wel doen met iemand die bewezen heeft dat te kunnen. Van Basten heeft dat niet, hij heeft vooral laten zien dat hij dat talent hoogstwaarschijnlijk mist.
quote:
Nee, sorry, de tijd voor kutsmoesjes is voorbij, MvB doet zich voor als God met alles in de hand willen hebben, iedereen maar eruit trappen voor zijn eigen beleidsplan (zowel spelers als bestuur dus) hij is alleen heerser van Ajax, maak het maar waar of tief op. Klaar.
Als we goede progressie zien en het voetbal is in april dat van een kampioen maar er zijn teveel punten verloren dan mag hij van mij blijven. Maar weer vier jaar wachten om te kijken of hij nog een keer doorkrijgt hoe je een elftal moeten laten voetballen lijkt me ook geen goed plan. Als we het in december nog moeten hebben van individuele klasseflitsen om een goal te maken dan mag hij van mij dan al weg want dan is inmiddels wel duidelijk dat hij het vak niet verstaat.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 17:01:44 #302
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_60957684
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 16:55 schreef Pizzakoppo het volgende:
Heel de selectie schijnt mee te lezen hoor heatwave!
De helft is buitenlands tegenwoordig, snappen ze toch niet .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')