Hebben we eindelijk een goed aankoopbeleid kom je aan met Ruud Knolquote:Op zondag 17 augustus 2008 15:19 schreef DuvelDuvel het volgende:
Ajax kan beter ruud knol kopen. Die wil graag terug naar Nederland. Verder een goeie linksback want Vertonghen is echt een zwaar goede middenvelder. Die hoort daar echt te spelen dit seizoen.
Je kunt beter een verdediger kopen in het buitenland en dan stuur je hem meteen door naar de nonnen in Noord-Brabant en een week later kunnen ze vloeilend Nederlands, dus dat is het probleem niet.quote:Op zondag 17 augustus 2008 15:27 schreef DuvelDuvel het volgende:
Haha ze zoeken toch een nederlandse verdediger. Die jongen is een echte leider en een goede verdediger. Verder kost hij niet zo gek veel. Het is zeker het proberen waard.
quote:Op zondag 17 augustus 2008 08:31 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Twente wordt kampioen dit jaar
Waar zie je mij dit beweren, maar ik heb nieuws voor je, jullie worden het absoluut niet..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Douglas en Wielaert voor 2 van onze afdankers zou ideaal zijnquote:Op zondag 17 augustus 2008 17:00 schreef Triptamine het volgende:
Marco, als je meeleest. Koop a.u.b. Wielaert van Twente.
Colin, die zou nog niet eens in het tweede elftal van mijn amateurclub Spakenburg in de basis staan. Lul niet zo dom joh.quote:Op zondag 17 augustus 2008 17:00 schreef Pizzakoppo het volgende:
Marco, doe het voor 2.1 miljoen euro en Colin aub!
Want Twente is beter dan Spakenburg? Lul niet zo dom johquote:Op zondag 17 augustus 2008 17:03 schreef Angstgegner het volgende:
[..]
Colin, die zou nog niet eens in het tweede elftal van mijn amateurclub Spakenburg in de basis staan. Lul niet zo dom joh.
Colin is van het niveau Denneboom. Dus ik zie het probleem niet zo.quote:Op zondag 17 augustus 2008 17:03 schreef Angstgegner het volgende:
[..]
Colin, die zou nog niet eens in het tweede elftal van mijn amateurclub Spakenburg in de basis staan. Lul niet zo dom joh.
Doen ze N'Kufo er ook even bij... kan mooi bij Ajax uit de voeten in een Urzaiz-rol.quote:Op zondag 17 augustus 2008 17:01 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
Douglas en Wielaert voor 2 van onze afdankers zou ideaal zijn
Ik ga nu even swifferen, sjonge jonge wat een onzin en aantijgingen en gezeur lees ik zo al. Kinderachtig gedrag.quote:Op zondag 17 augustus 2008 17:11 schreef Cyberia18 het volgende:
Ja leuk Houniet. Maar doe je werk eens. Ingrijpen met die hap!
daarom, als ze dan toch zo nodig kut moeten spelen, dan maar in oefenpotjesquote:Op zondag 17 augustus 2008 17:25 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Het was niet best gisteren hoorde ik? Ach, het is nog maar oefenen.
je moet wel kopers vinden natuurlijk.... iemand met zo'n salaris zal niet buitengewoon aantrekkelijk zijn...quote:Op zondag 17 augustus 2008 17:39 schreef TheJanitor het volgende:
Wanneer dumpen we al die slechte spelers nou eens.. nu begint de tijd toch wel te dringen. Je moet er toch niet aan denken dat straks Luque echt voor 2mil per jaar in het 2de balt
Das mijn punt ook. Toch is het vreemd dat er ook totaal geen geruchten zijn over de spelers die wegmoeten. En verontrustend. Als we ze nu dumpen scheelt dat toch al gauw 11miljoen in 3 jaar tijd. Plus misschien nog enkele tonnen transfergeldquote:Op zondag 17 augustus 2008 17:41 schreef Againzender het volgende:
[..]
je moet wel kopers vinden natuurlijk.... iemand met zo'n salaris zal niet buitengewoon aantrekkelijk zijn...
Slecht gemaakt filmpje, erg matig spuitwerk en ze zingen vals als de hel.quote:
omdat het pillenslikkende paupers zijn.quote:Op zondag 17 augustus 2008 19:07 schreef toma het volgende:
[..]
waarom moet daar altijd zo'n dom hardcore deuntje onder![]()
Lijkt het dan stoerder ofzo?
Ja man , zelfs de Graafschap is beter dan Ajax ,want zij winnelmet 3-1 van Espanyol , wordt nacompetitie voor Ajax denk ikquote:Op zondag 17 augustus 2008 20:45 schreef kevin6188 het volgende:
Het is alweer crisis, geloof ik? Al die reacties zo links en rechts.
Niet geblesseerd maar oververmoeid.quote:Op zondag 17 augustus 2008 21:34 schreef venomsnake het volgende:
Volgens Sportbladet zal Lindgren wederom geen debuut maken in het nationale team van Zweden. Hij is geblesseerd. Ishizaki zal zijn plaats innemen.
http://www.aftonbladet.se(...)et/article3120747.ab
er zijn ongetwijfeld voldoende Feyenoord supporters die zich hier ook gewoon voor schamen. Zoveel verschil zit er niet in alle supportersgroepen.quote:Op zondag 17 augustus 2008 22:26 schreef denthemen het volgende:
whahahahahahaha dat filmpje met dat supporters honkJezelf dan nog hooligan durven noemen ook.. Als Ajax supporters zoiets zouden doen zou ik me kapot schamen
Dat snap ikquote:Op zondag 17 augustus 2008 23:01 schreef Prosac het volgende:
[..]
er zijn ongetwijfeld voldoende Feyenoord supporters die zich hier ook gewoon voor schamen. Zoveel verschil zit er niet in alle supportersgroepen.
Mooi zo.quote:'United betaalt 32 miljoen voor Berbatov'
De transfer van Dimitar Berbatov naar Manchester United lijkt komende week al rond te komen. De spits van Tottenham Hotspur levert zijn ploeg naar verluidt 32 miljoen euro op.
Zaterdag werd de Bulgaar tijdens het Premier League-duel bij Middlesbrough een uur lang op de bank gehouden. Of dat verband houdt met de aanstaande overgang van Berbatov lijkt enigszins zeker. Volgens The Daily Mirror is de aanvaller één dezer dagen van The Red Devils.
De ploeg van coach Sir Alex Ferguson wil toeslaan nu de FA heeft besloten om het bezwaarschrift van Tottenham voorlopig te laten rusten. De Londense ploeg tekende beroep aan bij de Engelse voetbalbond nadat United de international zonder toestemming zou hebben bendaderd.
Die kans zit er dik in gezien de defensie van Feyenoord en de aanval van Ajax.quote:Op zondag 17 augustus 2008 23:12 schreef denthemen het volgende:
[..]
Dat snap ik![]()
Overigens zou het wel mooi zijn om het D Day doek omhoog te houden in de Kuip als Ajax (wéér) wint
Dat is tenminste één iets dat goed is aan het filmpjequote:Op zondag 17 augustus 2008 19:07 schreef toma het volgende:
[..]
waarom moet daar altijd zo'n dom hardcore deuntje onder![]()
Lijkt het dan stoerder ofzo?
ado is eerder al langsgeweest.quote:Op zondag 17 augustus 2008 23:57 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dat is tenminste één iets dat goed is aan het filmpje![]()
Maar eerst werd gezegd dat Ado het had gedaan
ik geef psv weer net zoveel kans dit seizoen.quote:Op maandag 18 augustus 2008 00:13 schreef Nashje het volgende:
[..]
ado is eerder al langsgeweest.
Wel mooi om te zien natuurlijk, al die angst zo vroeg in het seizoen. Ajax gaat eindelijk weer eens kampioen worden. En in den haag en rotterdam weten ze dat ook al!!
Dit ging niet over de open dag?quote:Op maandag 18 augustus 2008 00:13 schreef Nashje het volgende:
[..]
ado is eerder al langsgeweest.
Wel mooi om te zien natuurlijk, al die angst zo vroeg in het seizoen. Ajax gaat eindelijk weer eens kampioen worden. En in den haag en rotterdam weten ze dat ook al!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |