Tegen Arsenal speelde we heel goed, zou me niet zo veel zorgen maken.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:46 schreef wolferl het volgende:
Ik ga me best zorgen maken als we zo aan de start van de competitie gaan beginnen..
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:47 schreef woooohaa het volgende:
Nou, Huntelaar. Zorg dat je voor 31 augustus onder de pannen bent bij een grote club. Dit Ajax gaat het niet worden zo...
Nee, typische voorbereidingswedstrijd waar je geen waarde aan moet hechten.quote:
Aah inderdaad duidelijk.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:59 schreef Pritt het volgende:
[..]
Nee, typische voorbereidingswedstrijd waar je geen waarde aan moet hechten.
Waarschijnlijk looplijnen oefenen enzo, dat gaat ten koste van het spel.
Ik vind dat Ajax minstens 1 maar eigenlijk dat ze nog 2 verdedegers moeten gaan halen, dat ik zag bij de tegen doelpunten dat de verdedegers niet goed genoeg van kwaliteit zijn. Als je kampioen wil worden moet je desnoods 8 miljoen voor een verdedeger gaan betalen, anders kan het nog negatief gaan uit pakken dit seizoen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:57 schreef Daniane het volgende:
Ah balen.Hopelijk wordt het beter als Vertonghen & Vermaelen terugzijn!
Vindt jij dat ja? Denk je nou echt dat je daarin de enige bent, en dat wij daarover hier op Fok! ook al niet drie maanden lopen te zeiken?quote:Op zondag 17 augustus 2008 00:02 schreef leonnekes het volgende:
[..]
Ik vind dat Ajax minstens 1 maar eigenlijk dat ze nog 2 verdedegers moeten gaan halen, dat ik zag bij de tegen doelpunten dat de verdedegers niet goed genoeg van kwaliteit zijn. Als je kampioen wil worden moet je desnoods 8 miljoen voor een verdedeger gaan betalen, anders kan het nog negatief gaan uit pakken dit seizoen.
quote:Op zondag 17 augustus 2008 03:05 schreef Angstgegner het volgende:
Gaat lekker jongens met jullie helden. Wielaert is nog steeds te koop voor een miljoen of tien.. Het wordt tijd dat Huntelaar zijn conclusies trekt. Wat moet hij nog bij dit wanhopige zootje?
quote:Op zondag 17 augustus 2008 03:05 schreef Angstgegner het volgende:
Gaat lekker jongens met jullie helden. Wielaert is nog steeds te koop voor een miljoen of tien.. Het wordt tijd dat Huntelaar zijn conclusies trekt. Wat moet hij nog bij dit wanhopige zootje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |