Een moment van totale stilte treedt op... de wereld draait even niet meer om zijn as... onze ogen kruisen elkaar en plotseling dringen onze hersenen ons tot de conclusie......quote:Never gonna let you down
Never gonna run around and desert you
Never gonna make you cry
Never gonna say goodbye
Never gonna tell a lie and hurt you
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 21:39 schreef ImTheBase het volgende:
En plotsklaps.. wanneer je met een andere Fok!ker een geweldig object waardeert in de ruimbreedshorizonse collectie van dâh Blokkahr, hoor je het volgende.....
Waarom qoute je mij?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 21:41 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jij kan goed dansenEn de OP is pauper
Waarom zou je denken? Je kijkt tegenwoordig niet meer hetzelfde tegen je miezerige leventje meer aan...quote:
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 21:42 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Waarom zou je denken? Je kijkt tegenwoordig niet meer hetzelfde tegen je miezerige leventje meer aan...
Presikhaafquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 21:45 schreef donroyco het volgende:
Welke Blokker, die in de stad of in winkelcentrum Presikhaaf..?
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 21:46 schreef Roi het volgende:
Als het niet onder een verkapt linkje zit is het GEEN rickroll
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 21:41 schreef pekel het volgende:
Verkapte-ts-winkelt-bij-blokker-post.
quote:
Zelfde opleiding enzo, zie foboquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 21:49 schreef donroyco het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat doe je bij mij in de buurt?
Verkapte-boswachter-postquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 21:44 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik 1 minuut lopenquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 21:50 schreef ImTheBase het volgende:
Oh en ik woon er ook 2 min vandaan
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 21:53 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ik 1 minuut lopen
Maar die Blokker is wel gaarZe kijken je ook altijd na als je daar binnen komt
Jij en ik ookquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 21:56 schreef remlof het volgende:
TS woont in Arnhem.
Waarom moet er dan in elk topic vermeld worden dat jullie uit Arnhem komen?quote:
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:19 schreef Cylvia het volgende:
[..]
Waarom moet er dan in elk topic vermeld worden dat jullie uit Arnhem komen?
quote:
Op Presikhaafquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 21:56 schreef remlof het volgende:
TS woont in Arnhem.
Vind ik knapquote:
quote:
Dubbele epische fail, ik woon niet op Presikhaafquote:
Dude, zit je nou tegen jezelf te praten..?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 21:44 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op maandag 18 augustus 2008 17:38 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]
Dude, zit je nou tegen jezelf te praten..?
Met je huidige kennis van de Neerlansche taal kun je nog niet eens naar de basisschool, het is namelijk [b]in Presikhaaf.quote:Op maandag 18 augustus 2008 14:28 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
[..]
Dubbele epische fail, ik woon niet op Presikhaaf
Bovendien kan ik al doorstromen naar de universiteit, maar dat doe ik pas na deze 'cursus', aangezien ik nu werkervaring opbouw bij bedrijven
Ik zie jou al je mammie roepen als iemand pratend een komma vergeet.quote:Op maandag 18 augustus 2008 19:44 schreef PallominnoX het volgende:
[..]
Met je huidige kennis van de Neerlansche taal kun je nog niet eens naar de basisschool, het is namelijk [b]in Presikhaaf.
Triple epische faal.
Zegt iemand die een tag niet kan afsluitenquote:Op maandag 18 augustus 2008 19:44 schreef PallominnoX het volgende:
[..]
Met je huidige kennis van de Neerlansche taal kun je nog niet eens naar de basisschool, het is namelijk [b]in Presikhaaf.
Triple epische faal.
Dat is zeker onderdeel van de nieuwe klantvriendelijkheidscursus die ze hebben gehadquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 21:53 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ik 1 minuut lopen
Maar die Blokker is wel gaarZe kijken je ook altijd na als je daar binnen komt
Het onderdeel nakijkenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:03 schreef Mss het volgende:
[..]
Dat is zeker onderdeel van de nieuwe klantvriendelijkheidscursus die ze hebben gehad
Een tag is niet bepaald deel van de Nederlandse taal of wel, Einstein?quote:Op maandag 18 augustus 2008 23:43 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Zegt iemand die een tag niet kan afsluiten.
?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:11 schreef donroyco het volgende:
[..]
Het onderdeel nakijken(terwijl de n helemaal niet in Blokker voorkomt
)
Je was d'r voor.quote:
Natuurlijk wel. Je verwart cowboys met mocro's.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:50 schreef vogelkooi het volgende:
Avonds he!
Dan zit er voor die Blokker een cowboy met zijn accordeon te spelen. Kei wazig man, cowboys horen hier niet.
Nee echte Arnhemmers die er avonds langs lopen kennen hem wel.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:52 schreef Zaith het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Je verwart cowboys met mocro's.
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:55 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Nee echte Arnhemmers die er avonds langs lopen kennen hem wel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |