Een moment van totale stilte treedt op... de wereld draait even niet meer om zijn as... onze ogen kruisen elkaar en plotseling dringen onze hersenen ons tot de conclusie......quote:Never gonna let you down
Never gonna run around and desert you
Never gonna make you cry
Never gonna say goodbye
Never gonna tell a lie and hurt you
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 21:39 schreef ImTheBase het volgende:
En plotsklaps.. wanneer je met een andere Fok!ker een geweldig object waardeert in de ruimbreedshorizonse collectie van dâh Blokkahr, hoor je het volgende.....
Waarom qoute je mij?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 21:41 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jij kan goed dansenEn de OP is pauper
Waarom zou je denken? Je kijkt tegenwoordig niet meer hetzelfde tegen je miezerige leventje meer aan...quote:
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 21:42 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Waarom zou je denken? Je kijkt tegenwoordig niet meer hetzelfde tegen je miezerige leventje meer aan...
Presikhaafquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 21:45 schreef donroyco het volgende:
Welke Blokker, die in de stad of in winkelcentrum Presikhaaf..?
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 21:46 schreef Roi het volgende:
Als het niet onder een verkapt linkje zit is het GEEN rickroll
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 21:41 schreef pekel het volgende:
Verkapte-ts-winkelt-bij-blokker-post.
quote:
Zelfde opleiding enzo, zie foboquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 21:49 schreef donroyco het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat doe je bij mij in de buurt?
Verkapte-boswachter-postquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 21:44 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik 1 minuut lopenquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 21:50 schreef ImTheBase het volgende:
Oh en ik woon er ook 2 min vandaan
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 21:53 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ik 1 minuut lopen
Maar die Blokker is wel gaarZe kijken je ook altijd na als je daar binnen komt
Jij en ik ookquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 21:56 schreef remlof het volgende:
TS woont in Arnhem.
Waarom moet er dan in elk topic vermeld worden dat jullie uit Arnhem komen?quote:
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:19 schreef Cylvia het volgende:
[..]
Waarom moet er dan in elk topic vermeld worden dat jullie uit Arnhem komen?
quote:
Op Presikhaafquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 21:56 schreef remlof het volgende:
TS woont in Arnhem.
Vind ik knapquote:
quote:
Dubbele epische fail, ik woon niet op Presikhaafquote:
Dude, zit je nou tegen jezelf te praten..?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 21:44 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |