quote:Op vrijdag 7 november 2008 15:15 schreef Trevland het volgende:
Jantje had les gehad over hoe het land bestuurt wordt maar hij snapt er nogsteeds niks van dus hij vraagt het aan z'n pa. Nou zegt z'n pa: Ik breng het geld binnen dus ik ben het Kapitaal. Je moeder die beslist wat er met het geld gebeurt dus die is de Regering. Opa die let op of alles wel goed gebeurt dus hij is Overheid. Het dienst meisje doet hier alle werk dus die is de Arbijdersklasse. Jij jantje jij bent het volk want het gaat om jou en je broetje die is de toekomst want die moet nog groeien. Slaap er anders maar eerst een nachtje over jantje.
S'nacht wordt jantje wakker van het gehuil van z'n broetje dus hij gaat daar ff kijken en ziet dat die in de luier heeft gepoept. Nou denk jantje ik ga wel naar mama. Komt jantje bij z'n ma krijgt hij haar niet wakker dus maar aan z'n pa's kant kijken, die is niet in z'n bed. Dan maar naar het dienst meisje. Als hij bij haar kamer komt ziet jantje dat z'n pa met het dienstmeisje bezig is terwijl z'n opa toe kijkt. Jantje denk die moet ik niet gaan storen dus gaat maar weer naar bed.
De volgende ochten vraagt zijn pa of jantje het begrepen heeft hoe het land bestuurt wordt. Jantje zegt dat hij het wel snapt want, het kapitaal naait de arbeidersklasse terwijl de overheid toe kijkt, de regering slaapt en niemand naar het volk luistert terwijl de toekomst in de strond ligt!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe stop je een giraffe in de koelkast?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Koning Leeuw geeft een feestje wie is er niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je komt bij een rivier die je over wilt steken. Er is geen brug te verkennen en er om heen lopen kan niet. Normaal zitter er allemaal krokodillen enz. om de rivier hoe kom je aan de overkant?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
zitten echt briljante tussenquote:Op vrijdag 7 november 2008 14:54 schreef crazy987 het volgende:[...]
P: De band van het linker binnenwiel is bijna aan vervanging toe.
O: De band van het linker binnenwiel bijna vervangen.
etc.![]()
![]()
Tis geel en als t in je oog komt ben je dood..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het zit in de boom, en als het er uit valt is je barbeque kapot...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is het verschil tussen een appel en een peer...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat krijg je als je een vlieg, en een tuig-ramp kruist...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/slechte moppen]I am the Milkman! My milk is delicious!![]()
Deze is ook zoooo oud,
De zeven dwergen lopen allemaal heel vrolijk achter elkaar door het sprookjesbosjes en zingen continu luidkeels:
We hebben TOVERKRACHT, we hebben TOVERKRACHT!!!
Alleen het laatste dwergje huilt hevig en zingt niet mee. Op een gegeven moment komen ze sneeuwitje tegen en haar valt het ook op dat er een dwergje huilt, terwijl de rest vrolijk aan het zingen dat ze toverkracht hebben. Ze vraagt het huilende dwergje wat er aan de hand is en of hij soms geen toverkracht heeft. Het dwergje antwoordt hevig snikkend:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
In een coupé van de trein zitten een Nederlander, een Duitser, een non en een lekkere blonde stoot. Op een bepaald moment rijdt de trein door een tunnel, dus het wordt even aarde donker in de coupé. Op dat moment klinkt er een ferme 'pats' en uit de tunnel gekomen zit de Duitser met zijn hand op een pijnlijke wang! "Scheiβe", denk die Duitser. "Die Nederlander heeft natuurlijk geprobeerd die blonde stoot te pakken en toen wilde ze hem een klap geven en hij heeft gebukt en ze heeft mij geraakt." Waarop die non denkt: "Net goed, die Duitser heeft geprobeerd die blonde te pakken en ze heeft hem een klap verkocht." "Net goed", denkt die blonde. "Die Duitser heeft geprobeerd mij te pakken, maar in het donker zich vergist en die non gepakt en van haar een klap gekregen!" Denkt die Nederlander: "In de volgende tunnel sla ik die Duitser weer voor zijn smoel!"![]()
quote:Op dinsdag 11 november 2008 00:54 schreef Frankii het volgende:
Tis geel en als t in je oog komt ben je dood..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het zit in de boom, en als het er uit valt is je barbeque kapot...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is het verschil tussen een appel en een peer...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat krijg je als je een vlieg, en een tuig-ramp kruist...hele stomme oude en eerdere geposte tvpSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/slechte moppen]
![]()
Een aap die weigert te slingeren..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.overeenkomst tussen een tweeling en een massagrafSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.─_(º.0)_/─![]()
geniaal nog steeds.quote:Op zondag 31 augustus 2008 01:26 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Deze lijkt er een beetje op:
Die eend loop by die kroeg in en vra die kroegman: " Het jy brood?"
Kroegman: Nee
Eend: Enige brood?
Eend: niks brood nie?
Kroegman: Nee, ons het nie enige brood nie!!!
Eend: Nie eers ou brood nie?
Kroegman: Is jy doof of wat? Ons het nie brood nie!!
As jy my weer vra, gaan ek jou bek aan die kroegtoonbank vasspyker
Eend: Het jy spykers?
Eend: En brood?
I have had it with these motherfucking snakes on this motherfucking plane!![]()
Wat zijn 3 vuilnisbakken onder een stoplicht?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wat is het verschil tussen een baby en een varken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tis rood en je ziet het niet. Een tomaat om de hoek
Tis wit en vliegt door de lucht. Een zwerm yoghurt
Staan 2 blondjes allebei aan een andere kant van een rivier. Roept de ene:'Hee, hoe kom ik nou aan de overkant?'. Zegt de ander:' Hoezo, daar ben toch al?'
Lopen 2 balonnen door de woestijn. Zegt de een:' Kijk uit!, een kaktusssssssssss. 'Ow', zegt de ander, ' Ik ben niet BANG!!'
Tis groen en als het op je hoofd valt ben je dood. Een biljarttafel
Zitten 2 ijsberen op een ijsberg. Zegt de een:' He, moet ik je er soms afduwen?' Zegt de ander: 'Nee'![]()
Pietje loopt aan de ene kant van een gracht. Hij kijkt naar de kade aan de overkant, ziet daar iemand lopen, kijkt nog eens goed, en denkt: 'Verrek, dat lijkt Keesje wel!"
Tegelijkertijd loopt Keesje aan de andere kant van de gracht. Hij kijkt naar de overkant, ziet iemand lopen, en denkt: "Hee, dat moet Pietje wel zijn!"
Ze lopen allebei door en komen bij een brug. Ze komen bij elkaar, willen allebei groeten...
Waren ze het allebei toch niet![]()
![]()
Ergens in Canada is er een meertje, of gewoon een grote plas water, in ieder geval, vlak boven het water vliegt een libel. Hij vliegt een beetje heen en weer, op en af, zit gewoon te genieten van het zonnetje.
Op hetzelfde moment zwemt er in datzelfde water een snoek. Die snoek zwemt gewoon een beetje heen en weer, kijkt een beetje om zich heen, en ziet opeens, boven hem, die libel vliegen. En de snoek denkt, verrek, als die libel nou eens 10 cm lager gaat vliegen, dan kan ik uit het water springen en kan ik net bij die libel, heb ik een lekker maaltje.
Tegelijkertijd zit er langs het water, op de kant, een beer. Die beer zit gewoon een beetje te genieten van het weer, kijkt om zich heen, kijkt naar het water, en ziet opeens die snoek. En, hij ziet ook de libel. Hij denkt: hmm, als die libel nou 10 cm lager gaat vliegen, dan springt die snoek ongetwijfeld uit het water om die libel te pakken, en dan kan ik opspringen, en die snoek uit de lucht grijpen en hem opeten, want ik heb best wel honger.
Wat die beer echter niet doorhad, was, dat hij per ongeluk op een muis is gaan zitten. Die muis leefde nog wel, maar hij had het wel moeilijk... zo een beer is niet licht. En die muiskijkt tegelijkertijd een beetje hulpeloos om zich heen, ziet de libel, ziet de snoek, voelt de beer, en denkt: nou, als die verdomde libel nou eens 10 cm lager gaat vliegen, dan springt die snoek dus uit het water om de libel te pakken, waarop de beer weer opspringt om de snoek te grijpen, en dan ben ik vrij! Laat die libel alsjeblieft lager vliegen!
Tegelijkertijd, aan de oever van het water, vlak naast de beer en de muis, zit in een boom een poes. En die poes kijkt gewoon een beetje rond, ziet eerst de libel, ziet de snoek, ziet de beer, ziet de muis... en denkt: Verdomd, als die verrekte libel nou 10 cm lager gaat vliegen, springt de snoek uit het water om de libel te pakken. Dan springt die beer vast wel omhoog en vangt de snoek. Dan is die muis vrij, rent waarschijnlijk weg, en dan kan ik uit de boom springen om de muis te pakken, heb ik lekker eten!
En opeens gaat die libel 10 cm lager vliegen. De snoek aarzelt niet, springt uit het water, pakt de libel, de beer veert op, grijpt de snoek, het muisje is vrij, begint te rennen, de poes springt.........................EN SPRINGT MIS, ZO HET WATER IN!!!!!!!!
Wat is de moraal van dit verhaal????????????
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Van een lang voorspel krijg je een natte poes![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: