abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63029837
Nee, zelfs dat niet eens
Cuz I'm Mr. Brightside
  vrijdag 7 november 2008 @ 14:38:17 #252
160178 vdvorst
vdvorst dus
pi_63030713
Vooral 16 was eng, en klopte
Kom eens langs op #fokwhatpulse op irc! (irc.fok.nl)
  vrijdag 7 november 2008 @ 14:54:30 #253
222937 crazy987
KROEPOEK!!!!!
pi_63031123
Na elke vlucht vult de piloot een formulier in, waarmee hij de monteur vertelt welke problemen of afwijkingen hij tijdens de vlucht ondervond, en welke reparaties of bijstellingen nodig zijn.

De monteur leest het probleem en vult op het onderste deel van het formulier in welke actie of corrigerende maatregel heeft plaatsgevonden. De piloot neemt het formulier voor de volgende vlucht door. Zeg nooit dat monteurs en techneuten geen gevoel voor humor hebben. Hier volgt een bloemlezing van de bijgehouden onderhoudsklachten en -problemen, aangedragen door de KLM piloten en de oplossingen opgeschreven door de monteurs.

P = Probleem zoals verwoord door de piloot,

O = Oplossing en de actie van de monteur.

P: De band van het linker binnenwiel is bijna aan vervanging toe.

O: De band van het linker binnenwiel bijna vervangen.

P: Test vlucht OK, behalve het automatisch landingssysteem, is erg ruw.

O: Automatisch landingssysteem is op dit vliegtuig niet geïnstalleerd.

P: Er zit iets los in de cockpit.

O: Iets in de cockpit vastgezet.

P: Dode insecten op het windscherm.

O: Levende insecten zijn nabesteld.

P: Automatische piloot, op hoogte handhaving, veroorzaakt een daling
van 200 voet per minuut.

O: Kan het probleem niet op de grond nabootsen.

P: Sporen van lekkage op rechter landingsgestel.

O: Sporen verwijderd.

P: DME volume ongelooflijk hard.

O: DME volume op een geloofwaardiger niveau afgesteld.

P: Frictiesloten zorgen ervoor dat gashandels blijven staan.

O: Daarom zitten ze er ook in.

P: IFF werkt niet.

O: IFF werk nooit in de "UIT" stand.

P: Motor no. 3 kwijt.

O: Na een korte zoektocht motor aan rechtervleugel gevonden.

P: Vliegtuig reageert vreemd

O: Vliegtuig gewaarschuwd om voortaan normaal te reageren

P: Doelradar humt.

O: Doelradar opnieuw geprogrammeerd met liedjes.

P: Muis in cockpit.

O: Kat geïnstalleerd.

P: Geluid achter instrumentenpaneel. Klinkt als dwerg met een hamer.

O: Hamer van dwerg afgepakt.
You're not your job. You're not how much money you have in the bank. You're not the car you drive. You're not the contents of your wallet. You're not your fucking khakis. You're the all-singing, all-dancing crap of the world.
  vrijdag 7 november 2008 @ 14:57:35 #254
216584 Trevland
Bad Spellers ofthe World Untie
pi_63031178
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 14:54 schreef crazy987 het volgende:
Na elke ...
Die is en blijft goed
  vrijdag 7 november 2008 @ 15:15:44 #255
216584 Trevland
pi_63031551
Jantje had les gehad over hoe het land bestuurt wordt maar hij snapt er nogsteeds niks van dus hij vraagt het aan z'n pa. Nou zegt z'n pa: Ik breng het geld binnen dus ik ben het Kapitaal. Je moeder die beslist wat er met het geld gebeurt dus die is de Regering. Opa die let op of alles wel goed gebeurt dus hij is Overheid. Het dienst meisje doet hier alle werk dus die is de Arbijdersklasse. Jij jantje jij bent het volk want het gaat om jou en je broetje die is de toekomst want die moet nog groeien. Slaap er anders maar eerst een nachtje over jantje.

S'nacht wordt jantje wakker van het gehuil van z'n broetje dus hij gaat daar ff kijken en ziet dat die in de luier heeft gepoept. Nou denk jantje ik ga wel naar mama. Komt jantje bij z'n ma krijgt hij haar niet wakker dus maar aan z'n pa's kant kijken, die is niet in z'n bed. Dan maar naar het dienst meisje. Als hij bij haar kamer komt ziet jantje dat z'n pa met het dienstmeisje bezig is terwijl z'n opa toe kijkt. Jantje denk die moet ik niet gaan storen dus gaat maar weer naar bed.

De volgende ochten vraagt zijn pa of jantje het begrepen heeft hoe het land bestuurt wordt. Jantje zegt dat hij het wel snapt want, het kapitaal naait de arbeidersklasse terwijl de overheid toe kijkt, de regering slaapt en niemand naar het volk luistert terwijl de toekomst in de strond ligt!
  vrijdag 7 november 2008 @ 15:47:11 #256
222937 crazy987
KROEPOEK!!!!!
pi_63032407
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 15:15 schreef Trevland het volgende:
Jantje had les gehad over hoe het land bestuurt wordt maar hij snapt er nogsteeds niks van dus hij vraagt het aan z'n pa. Nou zegt z'n pa: Ik breng het geld binnen dus ik ben het Kapitaal. Je moeder die beslist wat er met het geld gebeurt dus die is de Regering. Opa die let op of alles wel goed gebeurt dus hij is Overheid. Het dienst meisje doet hier alle werk dus die is de Arbijdersklasse. Jij jantje jij bent het volk want het gaat om jou en je broetje die is de toekomst want die moet nog groeien. Slaap er anders maar eerst een nachtje over jantje.

S'nacht wordt jantje wakker van het gehuil van z'n broetje dus hij gaat daar ff kijken en ziet dat die in de luier heeft gepoept. Nou denk jantje ik ga wel naar mama. Komt jantje bij z'n ma krijgt hij haar niet wakker dus maar aan z'n pa's kant kijken, die is niet in z'n bed. Dan maar naar het dienst meisje. Als hij bij haar kamer komt ziet jantje dat z'n pa met het dienstmeisje bezig is terwijl z'n opa toe kijkt. Jantje denk die moet ik niet gaan storen dus gaat maar weer naar bed.

De volgende ochten vraagt zijn pa of jantje het begrepen heeft hoe het land bestuurt wordt. Jantje zegt dat hij het wel snapt want, het kapitaal naait de arbeidersklasse terwijl de overheid toe kijkt, de regering slaapt en niemand naar het volk luistert terwijl de toekomst in de strond ligt!
You're not your job. You're not how much money you have in the bank. You're not the car you drive. You're not the contents of your wallet. You're not your fucking khakis. You're the all-singing, all-dancing crap of the world.
  vrijdag 7 november 2008 @ 15:49:47 #257
168121 retuow82
Het is friet!
pi_63032488
strond?

verder wel een leuke mop hoor
Op zondag 3 oktober 2010 20:58 schreef gewoonfaye het volgende:
retuow82 is mijn nieuwe held
  vrijdag 7 november 2008 @ 16:09:29 #258
176916 Karrs
2007-2017
pi_63033017
Dronken lul staat voorover gebukt te kreunen terwijl hij tegen een muur leunt.
Vriend van de lul: "Wat bejje aan het doen *hik*?"
Dronken lul: "Ik hheb me in de broek gesjcheten..."
Vriend: "Maar waarom sjta je dan zjo"
Dronken lul: "Nou, Ik ben nog niet klaar..."

Week later staan ze, weer dronken, bij de pisbakken.
Dronken lul: "Wat h-heb ik in mijn rechterhand *hik*?"
Vriend: "N-niks."
Dronken lul: "Wat h-heb ik dan in mijn linkerhand *hik*?"
Vriend: "Nee, ook niks. *Hik.*"
Dronken lul: "Sjjhit, dan sta ik in me broek te zeiken."
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
  vrijdag 7 november 2008 @ 16:29:06 #259
64781 bonke
pipo koeie
pi_63033532
roodkapje huppelt door et bos, plots ziet ze in de struiken de kop van de grote boze wolf
ow grote boze wolf wat heeft u grote ogen "

rot op kutkind, ik zit te schijten
pies on joe toe
  maandag 10 november 2008 @ 08:54:57 #260
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_63095024
A blonde calls her boyfriend and says, 'Please come over here and help
me. I have a killer jigsaw puzzle, and I can't figure out how to get
started.'

Her boyfriend asks, 'What is it supposed to be when it's finished?'

The blonde says, 'According to the picture on the box, it's a rooster.'

Her boyfriend decides to go over and help with the puzzle.

She lets him in and shows him where she has the puzzle spread all over
the table.

He studies the pieces for a moment, then looks at the box, then turns to
her and says,

'First of all, no matter what we do, we're not going to be able to
assemble these pieces into anything resembling a rooster.'

He takes her hand, sighs and says, 'Second, I want you to relax. Let's have a
nice cup of tea, and then...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_63095609
quote:
Op maandag 10 november 2008 08:54 schreef Nembrionic het volgende:

(...)

Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
  maandag 10 november 2008 @ 11:44:57 #262
216584 Trevland
pi_63098085
FF eentje uit de Ouwe Flauwe doos

Hoe stop je een olifant in de koelkast?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe stop je een giraffe in de koelkast?
SPOILER
Koning Leeuw geeft een feestje wie is er niet?
SPOILER
Je komt bij een rivier die je over wilt steken. Er is geen brug te verkennen en er om heen lopen kan niet. Normaal zitter er allemaal krokodillen enz. om de rivier hoe kom je aan de overkant?
SPOILER
pi_63110797
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 14:54 schreef crazy987 het volgende:[...]

P: De band van het linker binnenwiel is bijna aan vervanging toe.

O: De band van het linker binnenwiel bijna vervangen.

etc.
zitten echt briljante tussen
pi_63119791
Tis geel en als t in je oog komt ben je dood..
SPOILER
Het zit in de boom, en als het er uit valt is je barbeque kapot...
SPOILER
Wat is het verschil tussen een appel en een peer...
SPOILER
Wat krijg je als je een vlieg, en een tuig-ramp kruist...
SPOILER
[/slechte moppen]
I am the Milkman! My milk is delicious!
pi_63148492
Deze is ook zoooo oud,

De zeven dwergen lopen allemaal heel vrolijk achter elkaar door het sprookjesbosjes en zingen continu luidkeels:

We hebben TOVERKRACHT, we hebben TOVERKRACHT!!!

Alleen het laatste dwergje huilt hevig en zingt niet mee. Op een gegeven moment komen ze sneeuwitje tegen en haar valt het ook op dat er een dwergje huilt, terwijl de rest vrolijk aan het zingen dat ze toverkracht hebben. Ze vraagt het huilende dwergje wat er aan de hand is en of hij soms geen toverkracht heeft. Het dwergje antwoordt hevig snikkend:
SPOILER
  woensdag 12 november 2008 @ 09:26:38 #266
216584 Trevland
pi_63150720
quote:
Op woensdag 12 november 2008 01:34 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
...
Die is goed.(ik wou hem ook al gaan posten)
  woensdag 12 november 2008 @ 11:21:21 #267
216584 Trevland
pi_63153631
In een coupé van de trein zitten een Nederlander, een Duitser, een non en een lekkere blonde stoot. Op een bepaald moment rijdt de trein door een tunnel, dus het wordt even aarde donker in de coupé. Op dat moment klinkt er een ferme 'pats' en uit de tunnel gekomen zit de Duitser met zijn hand op een pijnlijke wang! "Scheiβe", denk die Duitser. "Die Nederlander heeft natuurlijk geprobeerd die blonde stoot te pakken en toen wilde ze hem een klap geven en hij heeft gebukt en ze heeft mij geraakt." Waarop die non denkt: "Net goed, die Duitser heeft geprobeerd die blonde te pakken en ze heeft hem een klap verkocht." "Net goed", denkt die blonde. "Die Duitser heeft geprobeerd mij te pakken, maar in het donker zich vergist en die non gepakt en van haar een klap gekregen!" Denkt die Nederlander: "In de volgende tunnel sla ik die Duitser weer voor zijn smoel!"
pi_63156984
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 00:54 schreef Frankii het volgende:
Tis geel en als t in je oog komt ben je dood..
SPOILER
Het zit in de boom, en als het er uit valt is je barbeque kapot...
SPOILER
Wat is het verschil tussen een appel en een peer...
SPOILER
Wat krijg je als je een vlieg, en een tuig-ramp kruist...
SPOILER
[/slechte moppen]
hele stomme oude en eerdere geposte tvp
pi_63161900
Een aap die weigert te slingeren..
SPOILER
overeenkomst tussen een tweeling en een massagraf
SPOILER
─_(º.0)_/─
  woensdag 12 november 2008 @ 22:14:28 #270
126737 Electro-Worm
Say what 1 more time I dare u!
pi_63174120
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 01:26 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Deze lijkt er een beetje op:

Die eend loop by die kroeg in en vra die kroegman: " Het jy brood?"
Kroegman: Nee
Eend: Enige brood?
Eend: niks brood nie?
Kroegman: Nee, ons het nie enige brood nie!!!
Eend: Nie eers ou brood nie?
Kroegman: Is jy doof of wat? Ons het nie brood nie!!
As jy my weer vra, gaan ek jou bek aan die kroegtoonbank vasspyker
Eend: Het jy spykers?
Eend: En brood?

geniaal nog steeds.
I have had it with these motherfucking snakes on this motherfucking plane!
pi_63174419
Wat zijn 3 vuilnisbakken onder een stoplicht?
SPOILER
pi_63174489
wat is het verschil tussen een baby en een varken?
SPOILER
pi_63177603
Tis rood en je ziet het niet. Een tomaat om de hoek

Tis wit en vliegt door de lucht. Een zwerm yoghurt

Staan 2 blondjes allebei aan een andere kant van een rivier. Roept de ene:'Hee, hoe kom ik nou aan de overkant?'. Zegt de ander:' Hoezo, daar ben toch al?'

Lopen 2 balonnen door de woestijn. Zegt de een:' Kijk uit!, een kaktusssssssssss. 'Ow', zegt de ander, ' Ik ben niet BANG!!'

Tis groen en als het op je hoofd valt ben je dood. Een biljarttafel

Zitten 2 ijsberen op een ijsberg. Zegt de een:' He, moet ik je er soms afduwen?' Zegt de ander: 'Nee'
pi_63201718
Pietje loopt aan de ene kant van een gracht. Hij kijkt naar de kade aan de overkant, ziet daar iemand lopen, kijkt nog eens goed, en denkt: 'Verrek, dat lijkt Keesje wel!"

Tegelijkertijd loopt Keesje aan de andere kant van de gracht. Hij kijkt naar de overkant, ziet iemand lopen, en denkt: "Hee, dat moet Pietje wel zijn!"

Ze lopen allebei door en komen bij een brug. Ze komen bij elkaar, willen allebei groeten...

Waren ze het allebei toch niet
pi_63202534
Ergens in Canada is er een meertje, of gewoon een grote plas water, in ieder geval, vlak boven het water vliegt een libel. Hij vliegt een beetje heen en weer, op en af, zit gewoon te genieten van het zonnetje.

Op hetzelfde moment zwemt er in datzelfde water een snoek. Die snoek zwemt gewoon een beetje heen en weer, kijkt een beetje om zich heen, en ziet opeens, boven hem, die libel vliegen. En de snoek denkt, verrek, als die libel nou eens 10 cm lager gaat vliegen, dan kan ik uit het water springen en kan ik net bij die libel, heb ik een lekker maaltje.

Tegelijkertijd zit er langs het water, op de kant, een beer. Die beer zit gewoon een beetje te genieten van het weer, kijkt om zich heen, kijkt naar het water, en ziet opeens die snoek. En, hij ziet ook de libel. Hij denkt: hmm, als die libel nou 10 cm lager gaat vliegen, dan springt die snoek ongetwijfeld uit het water om die libel te pakken, en dan kan ik opspringen, en die snoek uit de lucht grijpen en hem opeten, want ik heb best wel honger.

Wat die beer echter niet doorhad, was, dat hij per ongeluk op een muis is gaan zitten. Die muis leefde nog wel, maar hij had het wel moeilijk... zo een beer is niet licht. En die muiskijkt tegelijkertijd een beetje hulpeloos om zich heen, ziet de libel, ziet de snoek, voelt de beer, en denkt: nou, als die verdomde libel nou eens 10 cm lager gaat vliegen, dan springt die snoek dus uit het water om de libel te pakken, waarop de beer weer opspringt om de snoek te grijpen, en dan ben ik vrij! Laat die libel alsjeblieft lager vliegen!

Tegelijkertijd, aan de oever van het water, vlak naast de beer en de muis, zit in een boom een poes. En die poes kijkt gewoon een beetje rond, ziet eerst de libel, ziet de snoek, ziet de beer, ziet de muis... en denkt: Verdomd, als die verrekte libel nou 10 cm lager gaat vliegen, springt de snoek uit het water om de libel te pakken. Dan springt die beer vast wel omhoog en vangt de snoek. Dan is die muis vrij, rent waarschijnlijk weg, en dan kan ik uit de boom springen om de muis te pakken, heb ik lekker eten!

En opeens gaat die libel 10 cm lager vliegen. De snoek aarzelt niet, springt uit het water, pakt de libel, de beer veert op, grijpt de snoek, het muisje is vrij, begint te rennen, de poes springt.........................EN SPRINGT MIS, ZO HET WATER IN!!!!!!!!

Wat is de moraal van dit verhaal????????????
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.