SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.pies on joe toe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heddegijdagezeetgehadjamindedawerkelikwoarhoedoedegedahoedoedegedahoeheddegijdagedoan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heddegijdagezeetgehadjamindedawerkelikwoarhoedoedegedahoedoedegedahoeheddegijdagedoan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 januari 2009 23:52 schreef Apuleius het volgende:
Godverdomme! DAAR HEB JE DIE SLAKROP OOK WEER!!! :(
quote:Op woensdag 5 november 2008 22:40 schreef IJsbergsla het volgende:
Waarom is een Belgische verhuiswagen 30 meter lang?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heddegijdagezeetgehadjamindedawerkelikwoarhoedoedegedahoedoedegedahoeheddegijdagedoan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heddegijdagezeetgehadjamindedawerkelikwoarhoedoedegedahoedoedegedahoeheddegijdagedoan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heddegijdagezeetgehadjamindedawerkelikwoarhoedoedegedahoedoedegedahoeheddegijdagedoan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.pies on joe toe
quote:Op donderdag 6 november 2008 17:22 schreef crazy987 het volgende:
quote:Op donderdag 6 november 2008 17:22 schreef crazy987 het volgende:
weet niet of die al is verteld maaaaaaaar:
Er komt een konijn bij de bakker
Konijn: bakker, heeft u ook hashcake.
bakker: nee ik heb geen hashcake
Waarop het konijn wegloopt met hangende oren.
volgende dag weer dat konijn.
konijn: bakker, heeft u ook hashcake
maar de dag daarop komt die weer.
Die avond ligt de bakker eens in zijn bed te denken, nou als dat konijn het zo graag wil maak ik er wel 1
zo gezecht zo gedaan, die bakker een hashcake gemaakt.
en inderdaad de volgende dag weer het konijn.
bakker: ja hoor, ik heb hashcake
waarop dat konijn zijn badge trekt en zegt: recherge![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bodybuilding #1
Hardlopen #2
Die is al oud! Volgens mij al rond 2000 ofzoquote:Op donderdag 6 november 2008 19:36 schreef crazy987 het volgende:
Je weet dat je in 2008 leeft wanneer....
1.: je per ongeluk je PIN-code intoetst op de magnetron...
2:. Je in geen jaren 'patience' met echte kaarten hebt gespeeld...
3.: je 15 telefoonnummers hebt van een familie met drie personen...
4.: je e-mail stuurt aan de persoon die naast je zit...
5:. Je geen contact meer hebt met oude vrienden, omdat je hun
e-mailadressen kwijt bent...
6.: je thuis komt en nog steeds de telefoon opneemt met je 'werkstem'...
7.: je nog steeds een '0' draait als je van huis uit telefoneert...
8.: je vier jaar lang achter hetzelfde bureau hebt gewerkt,
Maar voor drie verschillende bedrijven...
10: je baas jouw werk niet kan doen...
11: je je familie belt om te kijken of ze thuis zijn, Terwijl je de
oprit in komt rijden...
12: alle reklame op TV een internetadres heeft...
13: het van huis weggaan zonder mobieltje, Die je de eerste 10/20/40
jaar van je leven niet had, Paniek veroorzaakt en dat je vervolgens
teruggaat om hem op te halen...
14: het eerste wat je 's ochtends doet is 'online' gaan, Zelfs nog
voordat je koffie gehaald hebt...
15: je een 'smile' op z'n kant legt om te glimlachen...
16: je dit leest, knikt en glimlacht...
17: en nog erger; je precies weet naar wie je dit mailtje door gaat sturen..
18: je te druk bent om te merken dat er geen nr.9 bestaat in deze lijst...
19: je daadwerkelijk omhoog gescrolld bent om te checken of er echt
geen nr 9 was...
20: en je nu om jezelf zit te lachen
nouwenquote:Op donderdag 6 november 2008 19:50 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Die is al oud! Volgens mij al rond 2000 ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |