SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
Om de chickies te playenquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 20:21 schreef afcajos het volgende:
Ik rook enkel afentoe in het weekend
lolololquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 20:28 schreef Arclight-S het volgende:
Ik ben gestopt met roken en begonnen met blowen.
Aanradertje, veel goedkoper.
Dat geld alleen voor vrouwen die al 20 jaar ouder zijn dan ik ze wil hebben.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 20:35 schreef Dayuum het volgende:
Vrouwen die roken =![]()
Ze hebben allemaal een kut stem en lijken 20 jaar ouder dan ze eigelijk zijn
1 pak sig per weekquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 21:04 schreef boyv het volgende:
[..]
lololol
rookte je twee pakken shag op een dag ofzo?
Dat had ik nou nooit verwacht hè... Dat ik het een keer eens met jou zou zijnquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 21:26 schreef veldmuis het volgende:
He roken is wel lekker toh dat vind ik
Ja vooral als het je zuurstof opnamen verminderd en je long/tong kanker geeftquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 21:26 schreef veldmuis het volgende:
He roken is wel lekker toh dat vind ik
Vergeet keelkanker nietquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 21:28 schreef Dayuum het volgende:
[..]
Ja vooral als het je zuurstof opnamen verminderd en je long/tong kanker geeft
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |