Ik ben helemaal geen studenten. Maar zo'n post als die van Rhythm typeert alles wat ik bedoel. Ik ga de stad onveilig maken, nou jullie studenten maken wat onveilig. Ja na 2 pils beetje als een mongool nep zat doen, dat is pas triest.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 20:08 schreef RobertVH het volgende:
TS is een echte bikkelharde student?
Dat was sarcastisch maar dat kon jij niet weten, want ik kan inderdaad geen 30 pils op. Nog niet eens 20 geloof ik. 15 wordt ook lastig, maar ik weet niet of je het dan hebt over flesjes, glazen, plastic bekers (festivalbier moet lukken) of blikjes. En natuurlijk maakt het ook uit hoe vroeg je begint.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 20:13 schreef ENGLAND het volgende:
[..]
Ik ben helemaal geen studenten. Maar zo'n post als die van Rhythm typeert alles wat ik bedoel. Ik ga de stad onveilig maken, nou jullie studenten maken wat onveilig. Ja na 2 pils beetje als een mongool nep zat doen, dat is pas triest.
Verder woon ik overigens niet in Groningen, ik kwam door de stad toen ik op bezoek ging bij een oud collega.
Daar heb ik nu weer geen problemen meequote:Op zaterdag 16 augustus 2008 20:12 schreef starla het volgende:
Terechte klacht.
Zo heb ik een persoonlijke hekel aan wijven die na 2 wijntjes al tipsy zijn en zich gaan misdragen.
30 is natuurlijk relatief, maar je snapt het principe wat ik bedoel. Van die lui die blij doen in de stad. Zo van joh kom ook daar en daar naartoe is altijd kicke, terwijl ze nog nooit daar zijn geweest en toevallig een keer hebben gehoord dat het daar te doen is. Zo'n mensen/studentenquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 20:16 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Dat was sarcastisch maar dat kon jij niet weten, want ik kan inderdaad geen 30 pils op. Nog niet eens 20 geloof ik. 15 wordt ook lastig, maar ik weet niet of je het dan hebt over flesjes, glazen, plastic bekers (festivalbier moet lukken) of blikjes. En natuurlijk maakt het ook uit hoe vroeg je begint.
Tipsyquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 20:12 schreef starla het volgende:
Terechte klacht.
Zo heb ik een persoonlijke hekel aan wijven die na 2 wijntjes al tipsy zijn en zich gaan misdragen.
Niet bewust, maar verdient het een beetje? Anders is het niet de moeite waard denk ik.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 20:36 schreef Strani het volgende:
Trouwens England, je eerste twee topics op Fok! zijn KLB topics..wil je hier een carriere opbouwen of zo?
Nou je bent net een student hoor, met je "lollige" taalgebruikquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 20:06 schreef ENGLAND het volgende:
met wat lui goed gaat pilsen
30 pils
een keer goed buizen
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 20:55 schreef Scaurus het volgende:
'Vo!
En zo is het.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 20:25 schreef Marquis.De.Sade het volgende:
[..]
1) Gooische
2) Niets mis met een ''R''
Nee niet bepaaldquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 21:52 schreef sooty het volgende:
Op zoek naar "ruige studenten" is TS verzijld geraakt in een homo-sauna?
Zulke mensen mogen kersen plukken.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 21:48 schreef servus_universitas het volgende:
Ach, laat die jongelui toch. Dat hoort een beetje bij hun leeftijd en hun eerste ervaringen met drinken zonder bemoeienis van hun ouders. Gaat vanzelf wel weer over.
Verzeild.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 21:52 schreef sooty het volgende:
Op zoek naar "ruige studenten" is TS verzijld geraakt in een homo-sauna?
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 20:09 schreef rottweilersfromcameroon het volgende:
TS krijgt nog Carvan Cevitam van zijn moeder.
Dit vond ik vroeger dus echt een vette plaat.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 20:37 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Tipsy
Everybody in da club gettin' tipsy![]()
Groetjes,
J-Kwon
2) Heel veel mis met een "R"quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 20:25 schreef Marquis.De.Sade het volgende:
[..]
1) Gooische
2) Niets mis met een ''R''
Ben ik blij dat die dingen niet verplicht zijn.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 22:24 schreef veldmuis het volgende:
Hoi.
Ik vind introdingen kansloos.
Groetjes,
veldmuis
Bestaat hij echt?quote:Op zondag 17 augustus 2008 01:51 schreef Fortitudo het volgende:
roderick laurens du beauverie - van aamsbergen
quote:Op zondag 17 augustus 2008 08:59 schreef Taurus het volgende:
Niks mis met 'n "R". Klinkt beschaafd.
hbo'er zekerquote:Op zondag 17 augustus 2008 14:03 schreef jordeeeh het volgende:
Valt best mee hoeveel studenten drinken zover ik t hoorde van een vriend
ahwww, gefrustreerd dat je er nooit bij hebt kunnen horen?quote:Op zondag 17 augustus 2008 15:16 schreef slindenau het volgende:
[..]
Ja, want alleen TU nerdjes drinken veel om andere problemen te compenseren
Jij bent echt stoer!quote:Op zondag 17 augustus 2008 16:14 schreef Asgard het volgende:
Morgen begint die rotzooi hier in Rotterdam (erasmus), ik ga lekker op al die gasten pissen
Waarbij, bierdrinkende massaquote:Op zondag 17 augustus 2008 16:37 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
ahwww, gefrustreerd dat je er nooit bij hebt kunnen horen?
quote:Op maandag 18 augustus 2008 02:40 schreef lvrijn het volgende:
dus als je 30 pils drinkt ben je de man...
kan je toch echt beter aan de vodka, ten eerste 10x zo lekker en je wordt er niet dik van
Euroshopperwodkaquote:Op maandag 18 augustus 2008 02:40 schreef lvrijn het volgende:
kan je toch echt beter aan de vodka, ten eerste 10x zo lekker en je wordt er niet dik van
Nee,quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 20:37 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Tipsy
Everybody in da club gettin' tipsy![]()
Groetjes,
J-Kwon
quote:Op maandag 18 augustus 2008 02:40 schreef lvrijn het volgende:
Utrecht ook.quote:
Wanneer begint de muziek?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |