Ik ben helemaal geen studenten. Maar zo'n post als die van Rhythm typeert alles wat ik bedoel. Ik ga de stad onveilig maken, nou jullie studenten maken wat onveilig. Ja na 2 pils beetje als een mongool nep zat doen, dat is pas triest.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 20:08 schreef RobertVH het volgende:
TS is een echte bikkelharde student?
Dat was sarcastisch maar dat kon jij niet weten, want ik kan inderdaad geen 30 pils op. Nog niet eens 20 geloof ik. 15 wordt ook lastig, maar ik weet niet of je het dan hebt over flesjes, glazen, plastic bekers (festivalbier moet lukken) of blikjes. En natuurlijk maakt het ook uit hoe vroeg je begint.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 20:13 schreef ENGLAND het volgende:
[..]
Ik ben helemaal geen studenten. Maar zo'n post als die van Rhythm typeert alles wat ik bedoel. Ik ga de stad onveilig maken, nou jullie studenten maken wat onveilig. Ja na 2 pils beetje als een mongool nep zat doen, dat is pas triest.
Verder woon ik overigens niet in Groningen, ik kwam door de stad toen ik op bezoek ging bij een oud collega.
Daar heb ik nu weer geen problemen meequote:Op zaterdag 16 augustus 2008 20:12 schreef starla het volgende:
Terechte klacht.
Zo heb ik een persoonlijke hekel aan wijven die na 2 wijntjes al tipsy zijn en zich gaan misdragen.
30 is natuurlijk relatief, maar je snapt het principe wat ik bedoel. Van die lui die blij doen in de stad. Zo van joh kom ook daar en daar naartoe is altijd kicke, terwijl ze nog nooit daar zijn geweest en toevallig een keer hebben gehoord dat het daar te doen is. Zo'n mensen/studentenquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 20:16 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Dat was sarcastisch maar dat kon jij niet weten, want ik kan inderdaad geen 30 pils op. Nog niet eens 20 geloof ik. 15 wordt ook lastig, maar ik weet niet of je het dan hebt over flesjes, glazen, plastic bekers (festivalbier moet lukken) of blikjes. En natuurlijk maakt het ook uit hoe vroeg je begint.
Tipsyquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 20:12 schreef starla het volgende:
Terechte klacht.
Zo heb ik een persoonlijke hekel aan wijven die na 2 wijntjes al tipsy zijn en zich gaan misdragen.
Niet bewust, maar verdient het een beetje? Anders is het niet de moeite waard denk ik.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 20:36 schreef Strani het volgende:
Trouwens England, je eerste twee topics op Fok! zijn KLB topics..wil je hier een carriere opbouwen of zo?
Nou je bent net een student hoor, met je "lollige" taalgebruikquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 20:06 schreef ENGLAND het volgende:
met wat lui goed gaat pilsen
30 pils
een keer goed buizen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |