Hij zelf zou natuurlijk nog indrukwekkender kunnen. Sowieso kan-ie nog jaren mee. Hell, hij is nét begonnen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 20:16 schreef Ambrosius het volgende:
Nooit? Dit was iig het meest indrukwekkend ooit als je het mij vraagt.
Weet ik niet. Ik vind het niet per se indrukwekkend als hij bijvoorbeeld 9.61 loopt op het WK. De manier waarop nu, zoveel voorsprong, juichen voor de streep, omkijken, en dat alles op OS.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 20:34 schreef Arcee het volgende:
[..]
Hij zelf zou natuurlijk nog indrukwekkender kunnen. Sowieso kan-ie nog jaren mee. Hell, hij is nét begonnen.
Bolt was indrukwekkend, maar de finale was niet grootst. Door de enorme voorsprong en overmacht zal het de geschiedenis in gaan als een finale met een groot kampioen, maar niet als een spannende, epische finale.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 20:35 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Weet ik niet. Ik vind het niet per se indrukwekkend als hij bijvoorbeeld 9.61 loopt op het WK. De manier waarop nu, zoveel voorsprong, juichen voor de streep, omkijken, en dat alles op OS.
Niet gek ook, je kunt niet verwachten dat iets van hooguit 10 seconden spannend wordt.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 20:39 schreef komrad het volgende:
[..]
Bolt was indrukwekkend, maar de finale was niet grootst. Door de enorme voorsprong en overmacht zal het de geschiedenis in gaan als een finale met een groot kampioen, maar niet als een spannende, epische finale.
Ben ik het dus niet mee eens.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 20:39 schreef komrad het volgende:
[..]
Bolt was indrukwekkend, maar de finale was niet grootst. Door de enorme voorsprong en overmacht zal het de geschiedenis in gaan als een finale met een groot kampioen, maar niet als een spannende, epische finale.
De finale 100 vlinder vanochtend was bv een veel grootsere finale, terwijl de absolute prestatie minder was.
Dat beschouwend was de finale 4x100m vrij zwemmen de meest epische finale van deze OS tot nu toe
Nooit zeggen in de sport is en blijft gevaarlijkquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 20:16 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nooit? Dit was iig het meest indrukwekkend ooit als je het mij vraagt.
onvergetelijk ja, episch neequote:Op zaterdag 16 augustus 2008 20:45 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ben ik het dus niet mee eens.
Geen spannende finale nee, maar daarom zeker niet meer episch zoals jij het zegt. Als je op het koningsnummer van de OS een WR loopt op deze manier..onvergetelijk.
Ja, over sport en de rest.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 20:47 schreef komrad het volgende:
Dat is het leuke van sport, je kunt er over van mening verschillen
De grootste atleet ooit, dan moet er natuurlijk nog wel heel veel gebeuren. Hoeveel keer goud won Lewis? Op hoeveel onderdelen? Precies. Maar hij is nog zeer jong, het kan best.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 20:53 schreef Ciolekfan het volgende:
Mwa als ie dit nog enkele jaren volhoud kan ie wel de grootste atleet ooit worden. Heeft niet hem ooit op het idee gebracht eens te gaan verspringen
Het duel was niet episch nee. Maar als je nagaat dat er in de gehele mensheid nog niemand zó hard gelopen heeft, en dat met zó'n overmacht... JUIST dat inhouden en vieren op een moment als dit maakt het nog heroďscher, omdat niemand ook weet wat vandaag de snelst mogelijke tijd zou zijn geweest.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 20:47 schreef komrad het volgende:
[..]
onvergetelijk ja, episch nee
Dat is het leuke van sport, je kunt er over van mening verschillen
Eigenlijk hebben ze in de finale toch wel gefaald dat ze toch nog 1 van de 2 niet caraibers met een medaille weg laten komenquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 21:03 schreef Leatherface het volgende:
Erg gaaf dat nu eindelijk weer eens de Caraďben komen bovendrijven op een olympische 100 meter sprint.
Ze hebben altijd zoveel getalenteerde sprinters voortgebracht. Het moest er gewoon weer eens uitkomen.
Toch meer de verdienste van Dix. Alleen Powell haalt zijn niveau niet maar dat viel te verwachten van de meesterchoker.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 21:29 schreef thijsdetweede het volgende:
[..]
Eigenlijk hebben ze in de finale toch wel gefaald dat ze toch nog 1 van de 2 niet caraibers met een medaille weg laten komen
Het was bijna een totale eilandbewonersfinale, viel me ook al op.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 21:03 schreef Leatherface het volgende:
Erg gaaf dat nu eindelijk weer eens de Caraďben komen bovendrijven op een olympische 100 meter sprint.
Ze hebben altijd zoveel getalenteerde sprinters voortgebracht. Het moest er gewoon weer eens uitkomen.
Deed Sastre ook en won ook de tour.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 22:45 schreef Wombcat het volgende:
Wat een belachelijk snelle tijd, en dan begint 'ie zijn feestje al te vieren voordat 'ie gefinished is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |