Ja. En ze komen het beestje nog halen ookquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 15:32 schreef Meddo het volgende:
ja, een kraai zou best kunnen.. het is echt een heel lelijk beest
ennuh... zijn er mensen die voor zoiets de dierenambulance bellen
Ja! Vind je dat zo raar dan?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 15:32 schreef Meddo het volgende:
Vrijwilligers van de dierenambulance en de vogelopvang is er óók voor lelijke kraaikuikens. In de opvang wordt ie opgelapt en vrijgelaten als ie daar an toe is.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 15:38 schreef Meddo het volgende:
Ik ga toch geen vrijwilligers lastig vallen met een kraaikuikentjeDie moeten eerst drie kwartier rijden hierheen, en dan blijkt het een kraai (
) te zijn.. waarschijnlijk gooien ze hem zelf dan halverwege nog het busje uit ook.
Ik slaap er nog wel een nachtje over.. misschien dat ie dan wel weggevlogen is.
Ik had ook nooit een topic moeten openen... kut reacties hier allemaal
Slappe sukkel. Open er dan geen topic over.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 15:38 schreef Meddo het volgende:
Ik ga toch geen vrijwilligers lastig vallen met een kraaikuikentjeDie moeten eerst drie kwartier rijden hierheen, en dan blijkt het een kraai (
) te zijn.. waarschijnlijk gooien ze hem zelf dan halverwege nog het busje uit ook.
Ik slaap er nog wel een nachtje over.. misschien dat ie dan wel weggevlogen is.
Ik had ook nooit een topic moeten openen... kut reacties hier allemaal
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 16:27 schreef Rosbief het volgende:
Zo te zien is het een nandoe kuiken, hoe die daar in je tuin komt is me een raadsel.
Dat zal hem leren !!quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 16:32 schreef veldmuis het volgende:
Of eroverheen maaien, dat lijkt me ook wel leuk!
Omg, wat ben jij een achterlijk zielig ventje.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 16:32 schreef veldmuis het volgende:
Of eroverheen maaien, dat lijkt me ook wel leuk!
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 16:36 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Omg, wat ben jij een achterlijk zielig ventje.
Doe ff normaal man, dit is geen ONZ, lamlul
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 16:36 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Omg, wat ben jij een achterlijk zielig ventje.
Doe ff normaal man, dit is geen ONZ, lamlul
Boter in de pan gooienquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 16:45 schreef TheYoung1 het volgende:
Hey Meddo!!
Wat ga je nou doen dan?
Weet jij hoe je voor een gewond kuiken moet zorgen dan.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 15:32 schreef Meddo het volgende:
Da's toch simpel:quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 16:46 schreef Megumi het volgende:
[..]
Weet jij hoe je voor een gewond kuiken moet zorgen dan.
Sodemieter eindelijk op man. Ga een bazentopic openen ofzoquote:
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 16:31 schreef Becherovka het volgende:
Jezus, open dit topic dan ook niet in F&F als je normale reacties wilt. Hier zitten alleen van die knuffelmongolen. Schop dit topic maar naar KLB, veel beter.
ja hoor. Jij hebt je goeie daad voor vandaag weer gedaan....quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 16:58 schreef Meddo het volgende:
ik heb hem op een vogelhuisje gelegd![]()
nou vinden z'n ouders hem wel
Dat is ongeveer net zo chill als iemands kind overrijden, en dan in zijn ouders huis leggen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 16:58 schreef Meddo het volgende:
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 17:36 schreef de_priester het volgende:
heb je geen grote hond? is die ook weer blij
Zie je nou wel!quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 18:07 schreef de_priester het volgende:
maar ff serieus. Mijn zusje komt VAAK aanzetten met zieke vogeltjes.
En die maken we dan af En die brengen we netjes naar de vogelopvang.
En das eigenlijk best goed te doen. Want je krijgt ook reactie enzo hoe et met ze gaat enzo
Ze vinden 'm vast wel, alleen heb jij er nu met je klauwen aangezeten en willen z'n ouders 'm nie meer.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 16:58 schreef Meddo het volgende:
Dat is dus een fabelquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 19:22 schreef Nies het volgende:
[..]
Ze vinden 'm vast wel, alleen heb jij er nu met je klauwen aangezeten en willen z'n ouders 'm nie meer.
Kortom; nu moet je wel bellen anders gaat ie door jouw toedoen alsnog dood.
Ik heb zo'n vermoeden, dat TS het verder weinig boeit.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 19:22 schreef Nies het volgende:
[..]
Ze vinden 'm vast wel, alleen heb jij er nu met je klauwen aangezeten en willen z'n ouders 'm nie meer.
Ik vraag mij af hoe jij in hemelsnaam als eerste bij het eitje bent gekomen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 19:28 schreef TheYoung1 het volgende:
Vraag me nog altijd af, waarom dat hij dit topic heeft gemaakt terwijl hij er verder toch niets mee doet.
Het beste advies wat je kunt geven is de dierenambulance bellen of de vogelopvang aangezien het duidelijk is dat TS niet van plan is om het beessie zelf groot te brengen......quote:Op zondag 17 augustus 2008 00:55 schreef Charisma het volgende:
er staan dan ook wel heel stomme en lullige adviezen hierzo...
Ik gok...... Ik denk zwemmendquote:Op zondag 17 augustus 2008 00:59 schreef Becherovka het volgende:
[..]
Ik vraag mij af hoe jij in hemelsnaam als eerste bij het eitje bent gekomen.
Alsof alle ouders hun kind weggooien als er een vreemde aan heeft gezetenquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 19:22 schreef Nies het volgende:
[..]
nee, door mijn niks doen... hoewel, misschien leeft ie nog wel. heb hem gewoon laten zittenquote:
Weet je zeker dat het een vogel is? Die zou weggevlogen hebben als 'ie überhaupt uit een nestje kon vallen. Zeker weten dat het geen eend is?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 01:08 schreef Meddo het volgende:
hij is van het vogelhuisje gevallen![]()
[ afbeelding ]
Nah ja, had 'm dan ff bij mij gebracht. En ga nu eens kijken of ie nog leeft.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 01:12 schreef Meddo het volgende:
[..]
nee, door mijn niks doen... hoewel, misschien leeft ie nog wel. heb hem gewoon laten zitten
En dan alsnog brengen!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 01:13 schreef MLI het volgende:
[..]
Nah ja, had 'm dan ff bij mij gebracht. En ga nu eens kijken of ie nog leeft.
aquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 01:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
En dan alsnog brengen! [ afbeelding ].
Alleen als ie nog leeft.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 01:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
En dan alsnog brengen! [ afbeelding ].
Het is donker en ik ga hem niet wakker makenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 01:13 schreef MLI het volgende:
[..]
Nah ja, had 'm dan ff bij mij gebracht. En ga nu eens kijken of ie nog leeft.
Padoem tsjjj.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 01:15 schreef Meddo het volgende:
[..]
Het is donker en ik ga hem niet wakker maken![]()
En als je hem wilt hebben kom hem maar halen.. gaan we gelijk neuken
Doe niet zo flauw en ga even kijken of dat beest nog leeft. Kom op man, draai 'm dan in ieder geval de nek om, als hij niet meer te redden is.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 01:15 schreef Meddo het volgende:
[..]
Het is donker en ik ga hem niet wakker maken![]()
En als je hem wilt hebben kom hem maar halen.. gaan we gelijk neuken
Euthanasie zG, euthanasie. Ik heb dat wel eens gedaan, hoewel niet met plezier. Was er een storm, stuk of 10 nestjes de tuin in gewaaid. De vogeltjes die te jong waren maakten op geen enkele manier kans en de dierenambulance wilde niet komen wegens tientallen meldingen. Wel nog een paar vogeltjes gered toen, paar dagen later kwam de dierenambulance ze alsnog ophalen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 01:20 schreef zarGon het volgende:
JE ROEPT OP TOT MOORD, JIJ DIERENBEUL.
Wat ben jij een ontiegelijke lamlulquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:32 schreef Meddo het volgende:
[..]
nou... als dat mijn kansen vergroot![]()
RIP nabestaanden van vogeltje
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |