Ja. En ze komen het beestje nog halen ookquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 15:32 schreef Meddo het volgende:
ja, een kraai zou best kunnen.. het is echt een heel lelijk beest
ennuh... zijn er mensen die voor zoiets de dierenambulance bellen
Ja! Vind je dat zo raar dan?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 15:32 schreef Meddo het volgende:
ja, een kraai zou best kunnen.. het is echt een heel lelijk beest
ennuh... zijn er mensen die voor zoiets de dierenambulance bellen
Vrijwilligers van de dierenambulance en de vogelopvang is er óók voor lelijke kraaikuikens. In de opvang wordt ie opgelapt en vrijgelaten als ie daar an toe is.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 15:38 schreef Meddo het volgende:
Ik ga toch geen vrijwilligers lastig vallen met een kraaikuikentjeDie moeten eerst drie kwartier rijden hierheen, en dan blijkt het een kraai (
) te zijn.. waarschijnlijk gooien ze hem zelf dan halverwege nog het busje uit ook.
Ik slaap er nog wel een nachtje over.. misschien dat ie dan wel weggevlogen is.
Ik had ook nooit een topic moeten openen... kut reacties hier allemaal
Slappe sukkel. Open er dan geen topic over.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 15:38 schreef Meddo het volgende:
Ik ga toch geen vrijwilligers lastig vallen met een kraaikuikentjeDie moeten eerst drie kwartier rijden hierheen, en dan blijkt het een kraai (
) te zijn.. waarschijnlijk gooien ze hem zelf dan halverwege nog het busje uit ook.
Ik slaap er nog wel een nachtje over.. misschien dat ie dan wel weggevlogen is.
Ik had ook nooit een topic moeten openen... kut reacties hier allemaal
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 16:27 schreef Rosbief het volgende:
Zo te zien is het een nandoe kuiken, hoe die daar in je tuin komt is me een raadsel.
Dat zal hem leren !!quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 16:32 schreef veldmuis het volgende:
Of eroverheen maaien, dat lijkt me ook wel leuk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |