Ik heb zo'n vermoeden, dat TS het verder weinig boeit.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 19:22 schreef Nies het volgende:
[..]
Ze vinden 'm vast wel, alleen heb jij er nu met je klauwen aangezeten en willen z'n ouders 'm nie meer.
Kortom; nu moet je wel bellen anders gaat ie door jouw toedoen alsnog dood.
Ik vraag mij af hoe jij in hemelsnaam als eerste bij het eitje bent gekomen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 19:28 schreef TheYoung1 het volgende:
Vraag me nog altijd af, waarom dat hij dit topic heeft gemaakt terwijl hij er verder toch niets mee doet.
Het beste advies wat je kunt geven is de dierenambulance bellen of de vogelopvang aangezien het duidelijk is dat TS niet van plan is om het beessie zelf groot te brengen......quote:Op zondag 17 augustus 2008 00:55 schreef Charisma het volgende:
er staan dan ook wel heel stomme en lullige adviezen hierzo...
Ik gok...... Ik denk zwemmendquote:Op zondag 17 augustus 2008 00:59 schreef Becherovka het volgende:
[..]
Ik vraag mij af hoe jij in hemelsnaam als eerste bij het eitje bent gekomen.
Alsof alle ouders hun kind weggooien als er een vreemde aan heeft gezetenquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 19:22 schreef Nies het volgende:
[..]
Ze vinden 'm vast wel, alleen heb jij er nu met je klauwen aangezeten en willen z'n ouders 'm nie meer.
Kortom; nu moet je wel bellen anders gaat ie door jouw toedoen alsnog dood.
nee, door mijn niks doen... hoewel, misschien leeft ie nog wel. heb hem gewoon laten zittenquote:
Weet je zeker dat het een vogel is? Die zou weggevlogen hebben als 'ie überhaupt uit een nestje kon vallen. Zeker weten dat het geen eend is?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 01:08 schreef Meddo het volgende:
hij is van het vogelhuisje gevallen![]()
[ afbeelding ]
Nah ja, had 'm dan ff bij mij gebracht. En ga nu eens kijken of ie nog leeft.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 01:12 schreef Meddo het volgende:
[..]
nee, door mijn niks doen... hoewel, misschien leeft ie nog wel. heb hem gewoon laten zitten
En dan alsnog brengen!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 01:13 schreef MLI het volgende:
[..]
Nah ja, had 'm dan ff bij mij gebracht. En ga nu eens kijken of ie nog leeft.
.
aquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 01:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
En dan alsnog brengen! [ afbeelding ].
Alleen als ie nog leeft.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 01:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
En dan alsnog brengen! [ afbeelding ].
Het is donker en ik ga hem niet wakker makenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 01:13 schreef MLI het volgende:
[..]
Nah ja, had 'm dan ff bij mij gebracht. En ga nu eens kijken of ie nog leeft.
Padoem tsjjj.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 01:15 schreef Meddo het volgende:
[..]
Het is donker en ik ga hem niet wakker maken![]()
En als je hem wilt hebben kom hem maar halen.. gaan we gelijk neuken
Doe niet zo flauw en ga even kijken of dat beest nog leeft. Kom op man, draai 'm dan in ieder geval de nek om, als hij niet meer te redden is.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 01:15 schreef Meddo het volgende:
[..]
Het is donker en ik ga hem niet wakker maken![]()
En als je hem wilt hebben kom hem maar halen.. gaan we gelijk neuken
Euthanasie zG, euthanasie. Ik heb dat wel eens gedaan, hoewel niet met plezier. Was er een storm, stuk of 10 nestjes de tuin in gewaaid. De vogeltjes die te jong waren maakten op geen enkele manier kans en de dierenambulance wilde niet komen wegens tientallen meldingen. Wel nog een paar vogeltjes gered toen, paar dagen later kwam de dierenambulance ze alsnog ophalen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 01:20 schreef zarGon het volgende:
JE ROEPT OP TOT MOORD, JIJ DIERENBEUL.
Wat ben jij een ontiegelijke lamlulquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:32 schreef Meddo het volgende:
[..]
nou... als dat mijn kansen vergroot![]()
RIP nabestaanden van vogeltje
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |