2-0 voor de Brazilianen en het is wachten totdat de extra tijd over is.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:18 schreef Pedroso het volgende:
Hoe is het bij Kameroen - Brazilië ?
Ik denk dat Louis en Dirk zitten te godveren op de bank thuis, pocognolli, martens en dembele die ineens blijken te kunnen voetballenquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:18 schreef Crazy_maniac het volgende:
[..]
Nooit gedacht dat ik dit ging meemaken op de spelen
loui en dirkquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:20 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik denk dat Louis en Dirk zitten te godveren op de bank thuis, pocognolli, martens en dembele die ineens blijken te kunnen voetballen
Integendeel, want hun makrtwaarde groeit met de wedstrijd.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:20 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik denk dat Louis en Dirk zitten te godveren op de bank thuis, pocognolli, martens en dembele die ineens blijken te kunnen voetballen
Ja, maar het behalen van Europees Voetbal met die duiveltjes had ze vast nog wat meer opgeleverdquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:23 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Integendeel, want hun makrtwaarde groeit met de wedstrijd.
In geld zeker niet.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:25 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ja, maar het behalen van Europees Voetbal met die duiveltjes had ze vast nog wat meer opgeleverd
Dan te bedenken dat Kompany en Fellaini er niet bij zijn.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:26 schreef NLweltmeister het volgende:
speelde goed die Belgen, wel een schande hoe die clubs zich gedragen
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:20 schreef Adelante het volgende:
[..]
En Dufour, Witsel en Goreux.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:31 schreef pinow het volgende:
Dan te bedenken dat Kompany en Fellaini er niet bij zijn.
Ik zeg de oude duivels met pensioen sturen en dit team in één keer opwaarderen voor de wk 2010.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 17:57 schreef Frederic het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eindelijk weer een sprankeltje hoop voor de toekomst van het Belgisch voetbal.
Proficiat, jonge Duiveltjes!
Helemaal mee eens, eindelijk weer goede voetbal geluiden uit het zuidenquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 20:03 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik zeg de oude duivels met pensioen sturen en dit team in één keer opwaarderen voor de wk 2010.
Zoveel oude duivels doen er niet meer mee in de A-ploeg, die bestaat al grotendeels uit beloften aangevuld met Stijnen, Simons en Van Buyten. Die eerste twee zou ik toch behouden, Van Buyten mag wel weg.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 20:03 schreef Adelante het volgende:
Ik zeg de oude duivels met pensioen sturen en dit team in één keer opwaarderen voor de wk 2010.
Ik weet het niet, Brazilie had 2 onterechte rode kaarten nodig om de eerste keer voorbij België te raken. Desalniettemin lijkt Nigeria haalbaar. Niet eenvoudig uiteraard, maar niet onmogelijker dan Italië.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 22:21 schreef Heero87 het volgende:
Het is nu wel zaak om te winnen van Nigeria, want een bronzen finale tegen Argentinië of Brazilië wordt heel moeilijk.
Gemiddeld een jaartje of 26quote:Op zondag 17 augustus 2008 00:06 schreef venomsnake het volgende:
Belgie gaat het nog lastig krijgen met Nigeria, die hebben gewoon een erg sterk team.
België ook.quote:Op zondag 17 augustus 2008 00:06 schreef venomsnake het volgende:
Belgie gaat het nog lastig krijgen met Nigeria, die hebben gewoon een erg sterk team.
Yep.. Maar ik schat Nigeria iets hoger in.. Ze zijn vooral fysiek erg sterk.quote:
Dan heb jij een verkeerd idee van de Belgen.quote:Op zondag 17 augustus 2008 00:34 schreef Waaghals het volgende:
waarom in godsnaam voor belgie. die zitten nu ook allemaal lekker te gniffelen dat nl eruit ligt
tuurlijk joh, ik woon 50 meter van de grensquote:Op zondag 17 augustus 2008 00:36 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
Dan heb jij een verkeerd idee van de Belgen.
Da's WK en net over de grens,wat wil je ermee zeggen?quote:Op zondag 17 augustus 2008 00:38 schreef Waaghals het volgende:
[..]
tuurlijk joh, ik woon 50 meter van de grens
ik zie de spandoeken nog hangen in 2002, vanaf hier begint het WK
Ach..iedereeen schatte Italië ook hoger in..ik vind het prima zo, België zijn veel liever underdogs..quote:Op zondag 17 augustus 2008 00:31 schreef venomsnake het volgende:
Yep.. Maar ik schat Nigeria iets hoger in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |