2-0 voor de Brazilianen en het is wachten totdat de extra tijd over is.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:18 schreef Pedroso het volgende:
Hoe is het bij Kameroen - Brazilië ?
Ik denk dat Louis en Dirk zitten te godveren op de bank thuis, pocognolli, martens en dembele die ineens blijken te kunnen voetballenquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:18 schreef Crazy_maniac het volgende:
[..]
Nooit gedacht dat ik dit ging meemaken op de spelen
loui en dirkquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:20 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik denk dat Louis en Dirk zitten te godveren op de bank thuis, pocognolli, martens en dembele die ineens blijken te kunnen voetballen
Integendeel, want hun makrtwaarde groeit met de wedstrijd.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:20 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik denk dat Louis en Dirk zitten te godveren op de bank thuis, pocognolli, martens en dembele die ineens blijken te kunnen voetballen
Ja, maar het behalen van Europees Voetbal met die duiveltjes had ze vast nog wat meer opgeleverdquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:23 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Integendeel, want hun makrtwaarde groeit met de wedstrijd.
In geld zeker niet.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:25 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ja, maar het behalen van Europees Voetbal met die duiveltjes had ze vast nog wat meer opgeleverd
Dan te bedenken dat Kompany en Fellaini er niet bij zijn.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:26 schreef NLweltmeister het volgende:
speelde goed die Belgen, wel een schande hoe die clubs zich gedragen
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:20 schreef Adelante het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |