Doei doei. Kusje op je broeierige lipjes.quote:Op zondag 17 augustus 2008 23:17 schreef superXmacho het volgende:
ja is zo.. zij is echt zo fucking preuts.
ze durft nie eens een jonge aan te kijken.
en ze zit te janken als een neger ind e bus naats der gaat zitten , maar ik zal me nest in ..
Doeii!
NEIN!quote:Op zondag 17 augustus 2008 23:19 schreef Chriz2k het volgende:
Na 5 delen kan dit wel op slot, we hebben collectief gefaald om pikante pics van haar los te peuteren.
Als kanker een gezicht had...quote:Op zondag 17 augustus 2008 23:21 schreef Pizzakoppo het volgende:
ze is kk lekker
Inteelt.quote:Op zondag 17 augustus 2008 23:23 schreef -SG- het volgende:
Waaaarom.. Waarom zijn mensen zo dom?
Ik dacht ik maak stom een grap over een tepelpiercing blijk je die echt te hebben.quote:Op zondag 17 augustus 2008 23:00 schreef superXmacho het volgende:
ff voor dat jullie valse hoop krijgen, toen ik weer helemaal nugter was dus zo rond woensdag heb ik me tepelpiercing der uitgehaalt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zelfde probleem.quote:Op maandag 18 augustus 2008 10:58 schreef Vamps het volgende:
Neeeeeeuuu!! Ik heb superXmacho gemist!!!
Ze neemt maar gewoon een dagje vrij voor ons!!quote:Op maandag 18 augustus 2008 11:07 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Maar ik denk dat ze vanavond pas weer komt.
De middelbare school begint weer in noord.
quote:Op maandag 18 augustus 2008 11:10 schreef Vamps het volgende:
[..]
Ze neemt maar gewoon een dagje vrij voor ons!!
Patrick jongeee!!!! ZE BEGON HELEMAAL TE TRILLEN MAN.quote:Op maandag 18 augustus 2008 11:12 schreef Tabloid het volgende:
[..]
![]()
Maar ze was heel erg ziek geweest afgelopen weekend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |