Doe maar niet, dan krijgen ze jouw genen.quote:Op zondag 17 augustus 2008 22:47 schreef Quir het volgende:
Ik ga mijn nageslacht leren hoe ze de-uitdrukking op het gelaat leggen, getuige dit topic zal de complete mensheid hier baat bij hebben.
quote:Op zondag 17 augustus 2008 22:50 schreef zarGon het volgende:
[..]
Da's de spelling van onze prinsesje.
Is okay.quote:Op zondag 17 augustus 2008 22:50 schreef Quir het volgende:
GHB.
En dat krijgt mijn nageslacht anders niet?quote:Op zondag 17 augustus 2008 22:50 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
Doe maar niet, dan krijgen ze jouw genen.
Heb je toen seksuele handelingen verricht bij een jongen?quote:Op zondag 17 augustus 2008 22:51 schreef superXmacho het volgende:
Bier hebben de meeste mensen wel,
En heb 1 x echte wodka gehad , was daarna wel goed ziek, en nee dat was niet een borrel glaasje meteen een half glas
nee toen kwamen we op het idee van de tepel-piercing..quote:Op zondag 17 augustus 2008 22:52 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Heb je toen seksuele handelingen verricht bij een jongen?
LEKKER PIJPEN. MAAR MISSCHIEN ZIT HAAR KIN DAN IN DE WEG.quote:Op zondag 17 augustus 2008 22:52 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Volgens mij is zij nog maagd. Heeft het überhaupt ooit gebloed?quote:Op zondag 17 augustus 2008 22:52 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
oo het maandelijks feest..quote:Op zondag 17 augustus 2008 22:53 schreef zarGon het volgende:
[..]
Volgens mij is zij nog maagd. Heeft het überhaupt ooit gebloed?
In dat geval kan je wel naaktfoto's van jezelf posten.quote:Op zondag 17 augustus 2008 22:54 schreef superXmacho het volgende:
[..]
oo het maandelijks feest..
Ja Duhh!! zo als bijna iedereen van 14
Het is nogal onzeker over haar lichaam. Alhoewel, punttietjes zijn minder erg en naar dan een puntkin.quote:Op zondag 17 augustus 2008 22:55 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
In dat geval kan je wel naaktfoto's van jezelf posten.
Wij zijn er om haar te helpen die onzekerheid te overwinnen.quote:Op zondag 17 augustus 2008 22:57 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het is nogal onzeker over haar lichaam. Alhoewel, punttietjes zijn minder erg en naar dan een puntkin.
Je hebt hem ook gewoon gelijk laten zettenquote:Op zondag 17 augustus 2008 23:00 schreef superXmacho het volgende:
ff voor dat jullie valse hoop krijgen, toen ik weer helemaal nugter was dus zo rond woensdag heb ik me tepelpiercing der uitgehaalt
Je hebt nu een lelijk gat en een litteken op je tepel? Da's ook aantrekkelelijk.quote:Op zondag 17 augustus 2008 23:00 schreef superXmacho het volgende:
ff voor dat jullie valse hoop krijgen, toen ik weer helemaal nugter was dus zo rond woensdag heb ik me tepelpiercing der uitgehaalt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |