wat bedoel je daar mee??quote:Op zondag 17 augustus 2008 23:11 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ze ziet eruit alsof ze elke dag wordt uitgewoond.
Ja alsof jij die hadquote:Op zondag 17 augustus 2008 23:12 schreef superXmacho het volgende:
[..]
wouw ik eerst ook , maar dies pijnlijk!!
quote:Op zondag 17 augustus 2008 23:11 schreef Pizzakoppo het volgende:
kk hoer flash mij nie weetje ik heb kk schijt
Hij bedoelt dat elke dag 10 negers voor haar deur staan om haar flink te palen.quote:
ik zei : ik wouw eerst zoon 1 , maar hoorde dat hij echt pijnlijk isquote:Op zondag 17 augustus 2008 23:12 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja alsof jij die had![]()
.
Pics willen we zien.
Ik neem aan dat dit het laatste deel is.quote:Op zondag 17 augustus 2008 23:13 schreef Quir het volgende:
Ja, nou razen de hormonen door het topic.
komt omdat je geen puntkaak meer zietquote:Op zondag 17 augustus 2008 23:06 schreef Chriz2k het volgende:
[ afbeelding ]
Hier ziet ze er wel spang uit, of dat komt doordat een groot deel van haar gezicht is bedekt laat ik in het midden.
ze is zo preuts als de koning..quote:Op zondag 17 augustus 2008 23:13 schreef -SG- het volgende:
[..]
Hij bedoelt dat elke dag 10 negers voor haar deur staan om haar flink te palen.
Ik heb haar vorige week nog gehad anders.quote:Op zondag 17 augustus 2008 23:13 schreef superXmacho het volgende:
[..]
ze is zo preuts als de koning..
Welke koningquote:Op zondag 17 augustus 2008 23:13 schreef superXmacho het volgende:
[..]
ze is zo preuts als de koning..
die van ons land..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't hate me because I am a blonde!
quote:Op zondag 17 augustus 2008 23:15 schreef superXmacho het volgende:
[..]
die van ons land..DISSSSSSSSSSSSSSSSS.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
die van ons land..Ok.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
A little knowledge is a dangerous thing.
[..]
die van ons land..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
[..]
die van ons land..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
HAHAHAAARD GEDISST
Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because I'm the shit
5 Xbox360 spellen: Halo 3 , Fable 2 ,Saints Row 2 , Pure en Virtua Tennis 3 te koop!
HANDJES BOVEN DE LAKENSquote:Op zondag 17 augustus 2008 23:17 schreef superXmacho het volgende:
ja is zo.. zij is echt zo fucking preuts.
ze durft nie eens een jonge aan te kijken.
en ze zit te janken als een neger ind e bus naats der gaat zitten , maar ik zal me nest in ..
Doeii!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |