omdat de piercing maar 6 dagen gezeten heeft, zie je er bijna nix meer van , en het gat is al dichtquote:Op zondag 17 augustus 2008 23:02 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je hebt nu een lelijk gat en een litteken op je tepel? Da's ook aantrekkelelijk.
Ik geloof er niks van..quote:Op zondag 17 augustus 2008 23:04 schreef superXmacho het volgende:
[..]
omdat de piercing maar 6 dagen gezeten heeft, zie je er bijna nix meer van , en het gat is al dicht
Hoop gebakken lucht.quote:Op zondag 17 augustus 2008 23:04 schreef superXmacho het volgende:
[..]
omdat de piercing maar 6 dagen gezeten heeft, zie je er bijna nix meer van , en het gat is al dicht
Niet echt,quote:Op zondag 17 augustus 2008 23:05 schreef Quir het volgende:
Haha, 6 dagen erover doen bij zinnen te komen?
Laat je de volgende keer een clitpiercing zetten?quote:Op zondag 17 augustus 2008 23:06 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Niet echt,
Voor dat ik me bedacht dat dat ding der wel uit kon..
Hoe ik er achter kwam dat ik opeens een tepelpiercing had ,, was ook echt de stunt van de eeuw
dat ben ik je sukkel..quote:Op zondag 17 augustus 2008 23:07 schreef Pizzakoppo het volgende:
Wow wie is die linker?? Ze is kk lekker!
Dit is een doorbraak!quote:Op zondag 17 augustus 2008 23:07 schreef -SG- het volgende:
We hebben gewoon een echte breezah in huis!
Haha lacht me nu echt dood weet je!!quote:Op zondag 17 augustus 2008 23:09 schreef Pizzakoppo het volgende:
Serieus? Je bent kk lekker, wil je daten?
Ze ziet eruit alsof ze elke dag wordt uitgewoond.quote:Op zondag 17 augustus 2008 23:10 schreef superXmacho het volgende:
wat vinden jullie van de rechter??
Weeheheehquote:Op zondag 17 augustus 2008 23:10 schreef superXmacho het volgende:
wat vinden jullie van de rechter??
was tog een hoer??quote:Op zondag 17 augustus 2008 23:09 schreef Pizzakoppo het volgende:
Serieus? Je bent kk lekker, wil je daten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |