ik kijk er naar uitquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 14:50 schreef DeadKnight het volgende:
Gisteren ook terug gekomen van de eerste twee weken EMMV, Soms wat zwaar gehad maarja dat hoort erbij![]()
Zal vanavond wel even een verhaaltje typen, want heb nu geen tijd.
*Heeft het in elk geval erg naar zijn zin!
Zwaar? Texel is een weekje kamperen met dit weer!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 14:50 schreef DeadKnight het volgende:
Gisteren ook terug gekomen van de eerste twee weken EMMV, Soms wat zwaar gehad maarja dat hoort erbij![]()
Daar heb je wel gelijk inquote:Op zondag 31 augustus 2008 14:52 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Zwaar? Texel is een weekje kamperen met dit weer!
Lucky youquote:Op zondag 31 augustus 2008 20:59 schreef DeadKnight het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk in
Jammer genoeg heb ik nu geen tijd meer sinds ik zo weer terug naar erfprins ga, Maar vanaf donderdag ben ik alweer vrij en heb ik dus lekker lang weekend, Dan heb ik vast wel meer tijd om wat te schrijven
No shit. Dan heb ik je waarschijnlijk gezienquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 14:50 schreef DeadKnight het volgende:
Zit jij ook op erfprins dan?quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:59 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
No shit. Dan heb ik je waarschijnlijk gezien
Nee, ik zat die week op Texel vanwege mijn amfibisch gedeelte van de EVO Mariniersquote:Op donderdag 4 september 2008 21:36 schreef DeadKnight het volgende:
[..]
Zit jij ook op erfprins dan?![]()
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 20 september 2008 15:25 schreef Rave_NL het volgende:
Na negenentwintig weken pure ellende heb ik afgelopen vrijdag mijn baret in ontvangst mogen nemen
gefeliciteerd, hoeveel klikken hebben jullie gemaakt tijdens de eindoefeningquote:Op zaterdag 20 september 2008 15:25 schreef Rave_NL het volgende:
Na negenentwintig weken pure ellende heb ik afgelopen vrijdag mijn baret in ontvangst mogen nemen
Pfff 100+ iig, alleen al een eindmars van 25 klikjes (+een beetje omdat we toch tijd over hadden..quote:Op zaterdag 20 september 2008 15:54 schreef viezerdt het volgende:
[..]
gefeliciteerd, hoeveel klikken hebben jullie gemaakt tijdens de eindoefening?
quote:Op zaterdag 20 september 2008 23:16 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Pfff 100+ iig, alleen al een eindmars van 25 klikjes (+een beetje omdat we toch tijd over hadden..)
Nog meer leuke cijfertjes?
hehe onze eindmars was ook 25 met die heerlijke 120L op je krent. gelukkig weet je wat er aan het eindpunt ligt en maakte het me niks meer uit wat ze me aandedenquote:Op zaterdag 20 september 2008 23:16 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Pfff 100+ iig, alleen al een eindmars van 25 klikjes (+een beetje omdat we toch tijd over hadden..)
Wow wat vet Rave!quote:Op zaterdag 20 september 2008 23:16 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik hoop dat je er echt komt, door de geplande bezuinigingen is het nog maar afwachten wat er gaat gebeuren.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:16 schreef dogtagz het volgende:
[..]
Wow wat vet Rave!
Ik dacht trouwens al dat je al een tijdje bij de baas zat, bij het korps.
Ik begin volgend jaar pas. Echt benieuwd hoe t gaat worden.
Al een opkomst datum of?? (blijft namelijk afwachten met de bezuinigingen, al is er net weer een nieuw blok gestart).quote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:16 schreef dogtagz het volgende:
[..]
Wow wat vet Rave!
Ik dacht trouwens al dat je al een tijdje bij de baas zat, bij het korps.
Ik begin volgend jaar pas. Echt benieuwd hoe t gaat worden.
Tja ik zit in een traject van V&V. Dus ik heb baangarantie voor wat ik gekozen heb(en dat is Korps Mariniers).quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:19 schreef John_Gotti2 het volgende:
[..]
Al een opkomst datum of?? (blijft namelijk afwachten met de bezuinigingen, al is er net weer een nieuw blok gestart).
Och, het kan altijd erger, op de KMS is het iets van de eerste 4 maanden overslaan.quote:
Not truequote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:17 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Och, het kan altijd erger, op de KMS is het iets van de eerste 4 maanden overslaan.
Ah gelukkig denk jij er niet over na dat ik instroom met andere V&V leerlingen, die zelf dus ook in mijn klas zitten op dit moment. En die ken ik dus al bijna 2 jaar.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:33 schreef hcwp het volgende:
Lekker voor de teambuilding ook als er na vijf weken ineens een groep lui aan komt kakken...
Van wat ik begreep mogen ze binnekort met V&V niveau 3 netjes in module 3 instromen.........quote:Op zondag 30 januari 2011 13:18 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Not true
die 4 maanden van de KMS is de ietswat verzwaarde amo.. die je niet meer hoeft te doen als je doorstromer bent en al de rang van Soldaat1 / kpl hebt bemachtigd
Het zou ook onzin zijn om dingen te herhalen(qua stof en zo).quote:Op zondag 30 januari 2011 18:40 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Van wat ik begreep mogen ze binnenkort met V&V niveau 3 netjes in module 3 instromen.........
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |