quote:
Zit jij ook op erfprins dan?
Nu in elk geval weer thuis na een (vrij) rustig weekje op erfprins, We hebben geen avond-programma meer dus kunnen nu in de zeven Provinciën 's avonds relaxen!
De eerste week was vooral gewenning aan alle (zowat) niet haalbare tijden, Daarna natuurlijk weer tot tien uur 's avonds door met de mariniers omdat de kasten of de bedden niet netjes/zustervouw goed was....
Evengoed was het een zeer leuke week, veel nieuwe dingen geleerd en ook voor rangen en standen een voldoende gehaald
Inmiddels in de tweede week aangekomen, De week van de eerste bivak! Natuurlijk veel zin in maar ook een beetje tegenzin omdat je natuurlijk niet echt weet wat er komen gaat :p
(Tevens waren de noodrantsoenen zeer goed te doen vond ik!)
Na drie loodzware dagen en twee nachten niet slapen (Elke nacht wel een Brand-Brand-Brand-oefening gehad

) erdoor heen gekomen, Soms was het wel even doorbijten.. Maarja pijn is fijn zoals de mariniers het zeggen
Deze week hebben we ook de kleine mars gehad, Vond het zelf wel een mooi stukje lopen... De spiertjes waren nogal aan de stijve kant dus kon ik ze nu mooi los lopen, Het regende wel onwijs dus alles was zeiknat tot aan de onderbroek toe!
Ik heb wel jammer genoeg mijn rechterknie iets overbelast, Nu even in het weekend het rustig aan doen zodat ik volgende week er weer volop tegen aan kan!
*Gaat weer even genieten van een welverdiend biertje en een lekker warme douche!