quote:KNEVEL & VAN DEN BRINK
ANDRIES KNEVEL EN TIJS VAN DEN BRINK ONTVANGEN IN HUN TALKSHOW DE BELANGRIJKSTE PERSONEN UIT DE ACTUALITEIT.
In 'Knevel & Van den Brink' schuiven de belangrijkste personen uit de actualiteit aan tafel. De gasten komen uit de wereld van de sport, de politiek, het bedrijfsleven, de entertainment, de cultuur, de criminaliteit en het maatschappelijk leven. Samen voeren zij hét gesprek van de dag.
De dagelijkse talkshow 'Knevel & Van den Brink' is vanaf maandag 19 mei t/m vrijdag 6 juni en van maandag 11 augustus t/m 5 september (tijdens de Olympische Spelen) te zien. Elke werkdag rond de klok van 23.00 uur op Nederland 1.
haha ik zat ook al te kijken, ik dacht dat het een pruik was.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:34 schreef paultjuhhh het volgende:
Tof kapsel heeft die moeder
nee mamslief....quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:36 schreef Haaibaaike het volgende:
-edit- ik zie wie jullie bedoelen over de moeder.
mja en toen viel er een pijnlijke stilte in de studio:)quote:Die vader: het lijkt wel een turk met al die lagen.
Ik kan er niet meer warm of koud van worden.quote:
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:37 schreef Apache4U het volgende:
Die vader:
Ze heeft anorexia, daarom heeft ze op de foto zoveel lagen kleding aan. Het lijkt wel een Turk ..
Die voetbalmanager, of wat zijn beroep ook is, lijkt echt zo'n Italiaanse maffiosoquote:
Trainerquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:47 schreef pberends het volgende:
[..]
Die voetbalmanager, of wat zijn beroep ook is, lijkt echt zo'n Italiaanse maffioso.
Ze vindt Huub een stoute lekkere jongenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:48 schreef Vodkadruppel het volgende:
Ah, nu mag Nada iets zeggen.
Whatever. Kan hij z'n teringkop niet houden?quote:
RTL Zquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:50 schreef pberends het volgende:
[..]
Whatever. Kan hij z'n teringkop niet houden?
Nodig liever Willem Middelkoop uit van RTL Z.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |