Je vindt het een vette game, maar het racen is kut in nfsquote:Op zondag 7 september 2008 12:16 schreef AQuila360 het volgende:
NFS![]()
Vette game al vind ik het racen wel kut in nfs
Dan hou je weinig over wat je wel goed vind...quote:Op zondag 7 september 2008 12:16 schreef AQuila360 het volgende:
NFS![]()
Vette game al vind ik het racen wel kut in nfs
Daarom zei ik het ook zoquote:Op dinsdag 9 september 2008 12:33 schreef Komakie het volgende:
[..]
Je vindt het een vette game, maar het racen is kut in nfs
Ik volg je niet helemaal
quote:Op donderdag 4 september 2008 10:50 schreef delano.888 het volgende:
Op dit moment de carlist:Porsche 997 Turbo zit er iig ook inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoiler voor het geval iemand het nog niet wil weten![]()
Bron
.
http://www.nfs-planet.de/en/news/4575
quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:28 schreef delano.888 het volgende:
Stevige hoeveelheid auto\'s verkrijgbaar in NFS: Undercover
Officiele carlist volgens fok, ik geloof dr niet zo in btw, aangezien het niet op de officiele website staat..
Filmpje over NFS undercover op de Iphone, als iemand deze op youtube kan krijgen, heel graag.
http://www.nfs-planet.de/index2.php?lang=eng#4579quote:
HOT NEWS: » NFS UC: Exclusive First Look online! (2008-08-20)
NFS UC: Carlist Rumours & Microsites Tuesday, 16.09.2008
Yesterday surprisingly a carlist for Need for Speed Undercover was revealed. We got confirmation from EA, that this carlist is definitely a fake (just as expected), but therefore two new Undercover Microsites will go online tomorrow:
One of them is the "Tri-City Car Lot", which will unveil the car list of NFS Undercover on a weekly basis with 6 cars being rolled out each week. Since there are already some cars known from screenshots and videos, you may won't be suprised when you see the new cars in the first two weeks...just be patient.
The second microsite is the "Tri-City Gazette", fictional newspaper which will feature news stories based on the world of Undercover and give you some insight into the game.
So stay tuned for more.![]()
Maarrr, deze lijkt zwaaaar op most wanted, (zie 1e filmpje) en die was dan weer zwaaaaar goedquote:Op donderdag 18 september 2008 16:02 schreef Dos37 het volgende:
ben benieuwd hoe deze game wordt ontvangen, de laatste NFS was echt zo slecht
eenschquote:Op donderdag 18 september 2008 16:41 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Maarrr, deze lijkt zwaaaar op most wanted, (zie 1e filmpje) en die was dan weer zwaaaaar goed
Ze brengen nu elk jaar een nieuwe uit. En nu kan ik wel zeggen dat je oud wordt, maar ook ik word datquote:Op maandag 22 september 2008 14:00 schreef Komakie het volgende:
[..]
eensch
Alleen vind ik dit wel heel snel gaan. Ik kan me niet herinneren dat het zo belachelijk snel ging. Of begin ik gewoon oud te worden
Volgens mij..... Bedoelt hij de snelheid in het spelquote:Op maandag 22 september 2008 @ 14:21 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Ze brengen nu elk jaar een nieuwe uit. En nu kan ik wel zeggen dat je oud wordt, maar ook ik word dat
had volgens koosy van de week gepost op games.fokquote:Op maandag 22 september 2008 14:25 schreef delano.888 het volgende:
HEBBEN JULLIE ALLEMAAL WEL DE GAMEPLAY BEELDEN GEZIEN? DIE ZIJN NAMELIJK ZWAAAAR VET
Filmpje 1 is wel zeker de vetste, al die skylines![]()
![]()
![]()
Weet ik, ik had het ook al eerder gepost in dit topic, maar wil het even overnieuw in de aandacht brengen vanwege de weinige reacties erop.quote:Op maandag 22 september 2008 @ 14:32 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
had volgens koosy van de week gepost op games.fok
deed me wel heel erg denken aan most wanted trouwens, maar zolang de politie niet zo extreem is als toen dan heb ik er zin in!
ja ik ook, heb nu geen NFS op mijn PS3, dus ook als 'ie praktisch hetzelfde is als Most Wanted dan mag 'ie mijn collectie aanvullenquote:Op maandag 22 september 2008 14:38 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Weet ik, ik had het ook al eerder gepost in dit topic, maar wil het even overnieuw in de aandacht brengen vanwege de weinige reacties erop.
Ik heb er zoiezo zin in
Dat noemen ze next gen hequote:Op woensdag 24 september 2008 @ 16:22 schreef Sackboy het volgende:
Jammer dat er weer zo'n ontzettend bruine filter over alles heenzit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |