quote:
Ik kreeg ook laatst een of andere HOAX-forward van iemand die ik ooit kort had ontmoet en mijn mailadres had gegeven, zo'n mailtje van Als je dit naar 20 mensen doorstuurt dan belt degene die verliefd op je is je vanavond op.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:30 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Suffe huurmoordenaar.
O.T
I.D.D een van de meest ergerlijke zaken van deze tijd. Op een mailing list belanden ofzo door zo'n tutje.
Dat dacht ik eerst ook maar de berichten stonden bij haar ook bij de verzonden items.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:30 schreef fm07 het volgende:
De adressen worden via haar email-adres doorgestuurd maar volgens mij heb je daar niet het password voor nodig om in te loggen o.i.d. maar word gewoon haar email adres misbruikt voor het versturen van spam.
Zie ook:
Iemand verstuurt spam via mijn email!
dan moet ze idd haar wachtwoord veranderen , en misschien helpt dat zelfs niet lekker een nieuwe email aanvragen danquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:33 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Dat dacht ik eerst ook maar de berichten stonden bij haar ook bij de verzonden items.
Anders hadden ze overigens ook niet aan mijn mailadres kunnen komen als ze haar adresboek niet hadden gekaapt.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:31 schreef Cylvia het volgende:
Ja, maar je moet ook realistisch blijven dat heel veel mensen wel gewoon een hotmail adres hebben en dermate weinig interesse in andere mensen en hun probleempjes hebben dat ze voor die lui meteen hun wachtwoord gaan veranderen.
verder ben ik het wel met je eens.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:31 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Ik kreeg ook laatst een of andere HOAX-forward van iemand die ik ooit kort had ontmoet en mijn mailadres had gegeven, zo'n mailtje van Als je dit naar 20 mensen doorstuurt dan belt degene die verliefd op je is je vanavond op.
Heb ik meteen gereplied of ze me alsjeblieft uit haar adresboek wilde verwijderen
Same here, maar we dwalen af van TS z'n probleem...quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:38 schreef fm07 het volgende:
[..]
Ik kreeg een jaartje geleden een mailtje in het Engels van een of andere iets dat ik kon participeren in een appartementen-complex is Gambia en of ik ff 10,000 kon storten dan zou ik gegarandeert een ton gestort krijgen binnen een half jaar
Of dat je de achterbak van je auto dichtgooit terwijl de auto- en huisleutels er nog inliggen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:41 schreef Toeps het volgende:
Ja of van die mensen die iedereen die op een kamer oid heeft gereageerd gewoon in één keer terugmailen, zonder bcc... Ook leuk, om te zien welke 50 anderen ook mogen komen kijken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |