abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60864508
Ik heb mijn Gmail-adres nu ongeveer 5 jaar. Tot 2 maanden geleden heb ik nog nooit ook maar één spammail ontvangen. Is ook niet zo moeilijk: je abonneert je gewoon niet met dat adres op dingen, zorgt dat je mailadres niet op websites komt te staan.

Maar ja, dan zijn er nog altijd mensen die onzorgvuldig met jouw mailadres omgaan.

Neem nou een vriendin van mij. Die heeft een hotmailadres en al letterlijk 10 jaar hetzelfde paswoord. Een tijd geleden begon ik opeens spamberichten van haar te ontvangen. De mails waren niet afkomstig van haar IP maar wel van haar hotmailadres want ze stonden ook bij de verzonden berichten. Mijn conclusie: iemand had haar paswoord gehijacked, waarschijnlijk een of ander spyware-achtige programmmatuur.

Ik heb haar dus meteen aangeraden haar paswoord te veranderen. Dat deed ze maandenland niet. Toen kreeg haar hele adressenboek nog meer spam van haar adres, diverse keren. Veranderde ze eindelijk haar paswoord.

Maar ja, helaas begon ik enkele dagen daarna met regelmaat 2 spamberichten per dag te ontvangen.

Een schande, mensen die zo halfzacht omspringen met je mailadres dat jij er later spam van krijgt. Gelukkig is het spamfilter van Gmail relatief goed.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 21:29:06 #2
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_60864561
nerd
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 21:30:19 #3
199787 Schatgraver
The Ice Cream Man
pi_60864589
Huillie
I'm down for you so ride with me
My enemies your enemies
Cause you ain't never had a friend like me
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 21:30:23 #4
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_60864595
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 21:29 schreef Bob-B het volgende:
nerd

Suffe huurmoordenaar.

O.T

I.D.D een van de meest ergerlijke zaken van deze tijd. Op een mailing list belanden ofzo door zo'n tutje.
pi_60864611
De adressen worden via haar email-adres doorgestuurd maar volgens mij heb je daar niet het password voor nodig om in te loggen o.i.d. maar word gewoon haar email adres misbruikt voor het versturen van spam.

Zie ook:

Iemand verstuurt spam via mijn email!
pi_60864619
Ja, maar je moet ook realistisch blijven dat heel veel mensen wel gewoon een hotmail adres hebben en dermate weinig interesse in andere mensen en hun probleempjes hebben dat ze voor die lui meteen hun wachtwoord gaan veranderen.
verder ben ik het wel met je eens.
No. I'm not part of the show.
pi_60864621
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 21:30 schreef Buschetta het volgende:

[..]

Suffe huurmoordenaar.

O.T

I.D.D een van de meest ergerlijke zaken van deze tijd. Op een mailing list belanden ofzo door zo'n tutje.
Ik kreeg ook laatst een of andere HOAX-forward van iemand die ik ooit kort had ontmoet en mijn mailadres had gegeven, zo'n mailtje van Als je dit naar 20 mensen doorstuurt dan belt degene die verliefd op je is je vanavond op.

Heb ik meteen gereplied of ze me alsjeblieft uit haar adresboek wilde verwijderen
pi_60864653
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 21:30 schreef fm07 het volgende:
De adressen worden via haar email-adres doorgestuurd maar volgens mij heb je daar niet het password voor nodig om in te loggen o.i.d. maar word gewoon haar email adres misbruikt voor het versturen van spam.

Zie ook:

Iemand verstuurt spam via mijn email!
Dat dacht ik eerst ook maar de berichten stonden bij haar ook bij de verzonden items.

Anders hadden ze overigens ook niet aan mijn mailadres kunnen komen als ze haar adresboek niet hadden gekaapt.
pi_60864709
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 21:33 schreef JohnDDD het volgende:

[..]

Dat dacht ik eerst ook maar de berichten stonden bij haar ook bij de verzonden items.

Anders hadden ze overigens ook niet aan mijn mailadres kunnen komen als ze haar adresboek niet hadden gekaapt.
dan moet ze idd haar wachtwoord veranderen , en misschien helpt dat zelfs niet lekker een nieuwe email aanvragen dan

Ik weet niet of haar adres op @hotmail of op @live.nl eindigt?

Anders zou je haar misschien kunnen zeggen dat hotmail.com er binnekort mee stopt en ze beter haar email adres over kan zetten op @live.nl voor dat iemand anders de naam al gekaapt heeft
pi_60864710
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 21:31 schreef Cylvia het volgende:
Ja, maar je moet ook realistisch blijven dat heel veel mensen wel gewoon een hotmail adres hebben en dermate weinig interesse in andere mensen en hun probleempjes hebben dat ze voor die lui meteen hun wachtwoord gaan veranderen.
verder ben ik het wel met je eens.
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
pi_60864743
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 21:30 schreef Schatgraver het volgende:
Huillie
Open gewoon een nieuw emailadres, opgelost.
Toegang is geen open deur.
pi_60864753
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 21:31 schreef JohnDDD het volgende:

[..]

Ik kreeg ook laatst een of andere HOAX-forward van iemand die ik ooit kort had ontmoet en mijn mailadres had gegeven, zo'n mailtje van Als je dit naar 20 mensen doorstuurt dan belt degene die verliefd op je is je vanavond op.

Heb ik meteen gereplied of ze me alsjeblieft uit haar adresboek wilde verwijderen

Ik kreeg een jaartje geleden een mailtje in het Engels van een of andere iets dat ik kon participeren in een appartementen-complex is Gambia en of ik ff 10,000 kon storten dan zou ik gegarandeert een ton gestort krijgen binnen een half jaar
pi_60864805
quote:
nerd
[ Bericht 91% gewijzigd door Juup© op 15-08-2008 19:08 ]
pi_60864818
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 21:38 schreef fm07 het volgende:

[..]

Ik kreeg een jaartje geleden een mailtje in het Engels van een of andere iets dat ik kon participeren in een appartementen-complex is Gambia en of ik ff 10,000 kon storten dan zou ik gegarandeert een ton gestort krijgen binnen een half jaar
Same here, maar we dwalen af van TS z'n probleem...
pi_60864841
Ja of van die mensen die iedereen die op een kamer oid heeft gereageerd gewoon in één keer terugmailen, zonder bcc... Ook leuk, om te zien welke 50 anderen ook mogen komen kijken.
pi_60864905
Erg vervelend. Sowieso spammailers/telefoonverkopers moeten ze doodschieten
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 21:44:52 #17
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_60864906
Ben je serieus?

Zo heb ik in 2005 een keer 12 dollar verdiend aan het doorgeven van 100 contactpersonen aan 1 of andere site.

Ik heb overigens nooit wat ontvangen. (op mijn secundaire rekening, waar sowieso 0,- op staat )
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
pi_60864976
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 21:41 schreef Toeps het volgende:
Ja of van die mensen die iedereen die op een kamer oid heeft gereageerd gewoon in één keer terugmailen, zonder bcc... Ook leuk, om te zien welke 50 anderen ook mogen komen kijken.
Of dat je de achterbak van je auto dichtgooit terwijl de auto- en huisleutels er nog inliggen.
pi_60865045
Boeiend, Gmail krijg je toch niet vol.
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 21:51:43 #20
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_60865090
Ik krijg trouwens tegenwoordig CNN!Alerts van een hotmailaccount

Een greep uit de selectie:
Newsalert! Bins to be collected just once a year.
Newsalert! Beijing target of nuclear attack
Newsalert! Forecasters predict Largest storm in 300 years to hit NY monday
Newsalert! Freddy Mac loses 1B$!!
Newsalert! Oil prices rise due to attacks
Newsalert! Michael Jordan joins Team USA at olympics
Newsalert! 10% Red Sox fans adore Satan

etc. etc.

De meesten slaan echt nergens op
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
pi_60865486
ik krijg tegenwoordig via msn allemaal berichtjes met spam links van contacten die offline staan ook al van die idioten die onzorgvuldig zijn en andere de dupe worden
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 23:15:31 #22
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_60867169
Binnen 5 minuten nadat ik m'n gmail had aangemaakt ontving ik al spam. Ik had echt nog nergens m'n e-mail opgegeven.
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 23:38:15 #23
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_60867726
*Kan zich relateren met TS.
AFC AJAX
pi_60867752
quote:
nerd
Eens, maar wtf.. ga eens weg
Cuz I'm Mr. Brightside