Om spam te versturen vanaf een bepaald adres hoef je niet perse in die inbox te kunnen hoor..quote:
Dat dus..quote:Op dinsdag 29 juli 2008 00:46 schreef lordnoid het volgende:
Ik denk dat de mail niet vanaf Dokter-J's computer wordt verstuurd, maar gewoon vanaf een of andere mailserver en dat er een afzender-header van Dokter-J's e-mailadres wordt meegezonden.
Wat doe je daaraan? voor zover ik weet niets.
Ik zou je post bijna wijzigen omdat je van die bullshit post.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 00:49 schreef xqlusivv het volgende:
wachtwoord veranderen... : voor de computers waar je per ongeluk nog 'automatisch inlog' aan hebt staan.. en op je eigen pc alle spyware en virussen voor zover als mogelijk verwijderen
Microsoft én Yahoo hebben er iets voor dacht ik.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 00:53 schreef lordnoid het volgende:
Wie ontwikkelt er voor ons een vervanger voor e-mail waarbij alleen de eigenaar afzender kan zijn?
een digitale (betaalde) postzegel oidquote:Op dinsdag 29 juli 2008 00:54 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Microsoft én Yahoo hebben er iets voor dacht ik.
Niet betaald iig. Op zich wel een aardig systeem maar dan moet wel iedereen het toepassenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 01:48 schreef petre86 het volgende:
[..]
een digitale (betaalde) postzegel oid!
Ik doe geen VMBO en heb dan ook nog nooit zoiets gedaanquote:Op dinsdag 29 juli 2008 00:52 schreef Dlocks het volgende:
Desondanks kan het veranderen van het wachtwoord geen kwaad.
Er zijn ondertussen genoeg sites waar je je msn login gegevens moet invullen om een gratis ringtone te krijgen, die persoon die anoniem verliefd op je is te achterhalen en nog meer van dat soort onzin waar teveel mensen intrappen. En jawel, 9 van de 10 sites misbruiken dan je login gegevens om spam te versturen via o.a msn.
Anders lees je de OP evenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:41 schreef Manneke_Pils het volgende:
Krijg je mailtjes terug ofzo of hoe ben je hier ooit achter gekomen?
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:58 schreef Manneke_Pils het volgende:
Excuseer o opper 1337-ness dat ik niet meteen doorhad dat je het daardoor wist.
dan is het toch bullshit joh... wel de enige bullshit om het op te lossen.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 00:50 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ik zou je post bijna wijzigen omdat je van die bullshit post.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |