Het blijft verdacht stil idd......quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:48 schreef BONG4002 het volgende:
Ik heb zomaar het gevoel dat het een bijzonder korte uitzending gaat worden, geen fan, geen BQ etc. mja, iig heb ik wel een paar leuke nummertjes dus hopelijk leukt dat de boel een klein beetje op
En eerste slok binnenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:49 schreef BONG4002 het volgende:
* BONG pakt alvast zijn eerste alc. consumptie
ik doe mee met een glaasje karnemelk proostquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:49 schreef BONG4002 het volgende:
* BONG pakt alvast zijn eerste alc. consumptie
Thnx, jij aan de Warsteiner?quote:
Hoi Sporti, ook proostquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:52 schreef Sporti het volgende:
[..]
ik doe mee met een glaasje karnemelk proosten hoi allemaal
HJ, steinertjes bewaar ik voor het vuurwerk.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:53 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Thnx, jij aan de Warsteiner?
[..]
Hoi Sporti, ook proost
Is ook prima spul, vooral "Grand Prestige"quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:54 schreef Dementor het volgende:
[..]
HJ, steinertjes bewaar ik voor het vuurwerk.
Tipje van mij, aanstaande zondag geeft ie een optreden in het vondelpark, gratiz... Ervoor Leo Blokhuis en Ricky Koole met liedjes, ik ga dr fijn in de zon zitten, wijntjes drinken, genieten en foto´s maken...quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:52 schreef mazaru het volgende:
Volgende week Alain Clark op het Zomerterras!
![]()
Niet bellen?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:55 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Tipje van mij, aanstaande zondag geeft ie een optreden in het vondelpark, gratiz... Ervoor Leo Blokhuis en Ricky Koole met liedjes, ik ga dr fijn in de zon zitten, wijntjes drinken, genieten en foto´s maken...
Ow en nu ga ik luisteren naar Peter en consorte
Bedankt voor de tip.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:55 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Tipje van mij, aanstaande zondag geeft ie een optreden in het vondelpark, gratiz... Ervoor Leo Blokhuis en Ricky Koole met liedjes, ik ga dr fijn in de zon zitten, wijntjes drinken, genieten en foto´s maken...
Ow en nu ga ik luisteren naar Peter en consorte
Yes ... zoietsquote:
En een hoop vriendinnetjes.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:01 schreef blomst het volgende:
hallo vriendjes
Dus een vroegertje vanavondquote:
Nope, bellen daar doe ik niet aan, althans niet naar de radioquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:56 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Niet bellen?
Veel plezier alvast
Dat kan natuurlijk, luisteren is ook leuk , maar zonder bellers is de show uiteraard snel afgelopenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:02 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Nope, bellen daar doe ik niet aan, althans niet naar de radio
Prioriteiten Blomst, Fok! eerst, de rest komt laterquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:05 schreef blomst het volgende:
Hij kan er gelukkig de lol wel van inzien
Hallo liesjequote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:07 schreef liesje1979 het volgende:
Goedenavond fok!
Druk met FOK, en een topgozert die dat snapt, jou avond kan niet meer stukquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:05 schreef blomst het volgende:
O O O, slechte moeder als ik ben vergeet ik mijn zoon op te halen die zijn brommer naar de maker bracht, zegt hij kom je me met een kwartier ophalen, ik: ja doe ik, stapt hij opeens binnen, tervergeefs gewacht op zijn moeder., is hij lopend terug gekomen![]()
Hij kan er gelukkig de lol wel van inzien
Ik vind het aanbieden aan jou van een Rijnreisje voor twee wel op z'n plaats....quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:08 schreef Dementor het volgende:
Ik krijg direct flashbacks van jaren 90 kapsels, decors en de gulden.
Ja over een jaar of 50.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik vind het aanbieden aan jou van een Rijnreisje voor twee wel op z'n plaats....
erg erg ergquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Prioriteiten Blomst, Fok! eerst, de rest komt later
En Disana is ook nergens te bekennen?quote:
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik vind het aanbieden aan jou van een Rijnreisje voor twee wel op z'n plaats....
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
LS en ik zitten op http://nl.justin.tv/peternbquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:12 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
En Disana is ook nergens te bekennen?
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:02 schreef Sporti het volgende:
[..]
Bel ff dan heb je dat alvast gehad
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:14 schreef BONG4002 het volgende:
[..]Nooit van gehoord!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
We zitten gezamelijk te zuipen..quote:
In ieder geval niet in staat van nuchterheid enzo.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:08 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hallo liesje
Ga jij mss nog bellen vanavond?
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:18 schreef Dementor het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
De 5e zit nog in de doos, de 6e is haar ding al aan het doen.
Betaal toch eens je nuon rekeningquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:18 schreef Dementor het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
De 5e zit nog in de doos, de 6e is haar ding al aan het doen.
"ik heb nog nooit een rekening betaald" - Amanda uit de Gouden Kooi.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Betaal toch eens je nuon rekening
Blussen die kut kaarsenquote:
Nee hoor lekker van voren .. Wijntje ?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:22 schreef Sporti het volgende:
[quote]Op vrijdag 15 augustus 2008 21:18 schreef Soury het volgende:
[..]
We zitten gezamelijk te zuipen..Bere cool
[/quote
Alles achterlangs dus
oke danquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee hoor lekker van voren .. Wijntje ?
Sorry ik heb geen kurkentrekker wel een zwaardquote:
Sabre į Champagnequote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Sorry ik heb geen kurkentrekker wel een zwaard
[ afbeelding ]
Cheers
Cool een zwaardquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Sorry ik heb geen kurkentrekker wel een zwaard
[ afbeelding ]
Cheers
Met mij.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:29 schreef Sporti het volgende:
[..]
Ik weet echt wel met wie ik een drankje drink hoor
Goed fietsen wil niet he met champie achter de kiezenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:32 schreef Sporti het volgende:
[..]
Eerst fietsen en dan champus of andersom?
Ach we zijn onder vriendenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:34 schreef Dementor het volgende:
[..]
Goed fietsen wil niet he met champie achter de kiezen
Maar een beetje is wel lekker!
Zo van de jachthaven een beetje over de dijk zigzaggend naar huis.
vertel weer teveel.
Nee johquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:36 schreef Sporti het volgende:
[..]
Nog een minuut of 3 en hij begint over Manu
Nog een minuut of zes en ik val weer in slaapquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:36 schreef Sporti het volgende:
[..]
Nog een minuut of 3 en hij begint over Manu
Jij moet eerst je gras maaienquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nog een minuut of zes en ik val weer in slaap
Luister lekker zelf ..quote:
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:45 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik luister al de hele tijd hoor Soury..
quote:
Lucht weegd niksquote:
Kilo veren in je reet welquote:
06-30319498quote:
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:59 schreef Dementor het volgende:
[..]
Joah veel en voak!
Kneem het er maar van he?
Ja als jij belt komt ze pas weer zei ze net.quote:
Leuk Coos, om je stem te horen!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:07 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja als jij belt komt ze pas weer zei ze net.
Van wie!?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:07 schreef Dementor het volgende:
kmoet rustig aan doen met heyt bier.
Aan je typen te zien inderdaadquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:07 schreef Dementor het volgende:
kmoet rustig aan doen met heyt bier.
Nee, zeker niet mager maar klein en heel sportiefquote:
Ja meiske ik zal drinken en jij moet rijden so be it. :quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:09 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Aan je typen te zien inderdaad![]()
Tjonge, ik ben nuchter, moet wel he?
Ja, als ze heel klein is kan het kloppen. Ze is vast geen 1.68 dan.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:10 schreef Coos het volgende:
[..]
Nee, zeker niet mager maar klein en heel sportief
mag hoor dames die voor mij opkomen zjjn altijd welkomquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ahh
okay, ik wou al voor je opkomen
Ik wist wel dat hij echt vliefd wasquote:
Ga jij bellen Mazaru? Toe!!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ahh
okay, ik wou al voor je opkomen
Met plezier hoorquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:12 schreef Dementor het volgende:
[..]
mag hoor dames die voor mij opkomen zjjn altijd welkom
Kan ook, maar ik dacht dus Nout Wellinkquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:14 schreef Sporti het volgende:
Man van prinses Margiet, de stem dus!
Was ik ook, maar heb het toch gedaanquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
![]()
Daar ben ik veel te verlegen voor
Die wil ik niet kennenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kan ook, maar ik dacht dus Nout Wellink
Leuk juist!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:16 schreef Dementor het volgende:
kan wel beellen maar dan komen er teveel waarheden uit, zou niet goed zijn.
nee joh staat teveel op het spel, de dame die ik leuk vind weet het toch ahaha.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Leuk juist!
Dronken mensen en kleine kinderen.............
Ik ben vandaag al zo dapper geweest met bellen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:16 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Was ik ook, maar heb het toch gedaan
Good for you !!!!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:18 schreef Dementor het volgende:
[..]
nee joh staat teveel op het spel, de dame die ik leuk vind weet het toch ahaha.
Band zonder toekomstquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:20 schreef mazaru het volgende:
Wie is Manubel?
Hou het vooral lekker vaag daar maak je vrienden meequote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:16 schreef Dementor het volgende:
kan wel beellen maar dan komen er teveel waarheden uit, zou niet goed zijn.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:20 schreef Sporti het volgende:
[..]
Hou het vooral lekker vaag daar maak je vrienden mee
huhquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:20 schreef mazaru het volgende:
Wie is Manubel?
idiotenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat yelden ze.
MANUBEL
MANUBEL
MANUBEL
En ze zegt dat je straalbezopen bentquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:23 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Manu, je moet bellen nu, Lobasca is aan de lijn.
Een vlees etende plant ziet er ook redelijk uit heaquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:24 schreef Soury het volgende:
Liefe stem van Lobasca voor zo'n kut wijf
Commentaar daarquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:22 schreef spapaars het volgende:
Fok in de Telegraaf.
http://www.telegraaf.nl/b(...)_fok.nl__.html?p=1,1
quote:Fok en Geenstijl zijn sites voor jong volwassen die er geestelijk nog niet aan toe zijn om aan de grote mensenwereld deel te nemen. Ze blaten elkaar maar wat na als een stel schapen zonder er echt bij na te denken.
Die haal ik ook niet in huisquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:24 schreef Dementor het volgende:
[..]
Een vlees etende plant ziet er ook redelijk uit hea
Geen woord van gelogenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
En ze zegt dat je straalbezopen bent
niets is wat het lijkt dusssquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:24 schreef Soury het volgende:
Liefe stem van Lobasca voor zo'n kut wijf
Bel dan eens, dan kan ik dat zelf beoordelenquote:
Ja, nu gaat Dementor vįst bellenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:30 schreef mazaru het volgende:
Dementor!
Je schijnt een braller te zijn
Aye and a holler, holler if you hear me ah ah!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:30 schreef mazaru het volgende:
Dementor!
Je schijnt een braller te zijn
Hoi, is er iets aan de hand? Wie bellen er nu? Ik ga zeker zo bellen maar wil niet iets verstoren/inbrekenquote:
Lobasca, Peter en Manu en Hansquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:35 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hoi, is er iets aan de hand? Wie bellen er nu? Ik ga zeker zo bellen maar wil niet iets verstoren/inbreken
Oh dear.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:35 schreef Smash-it het volgende:
Hallo! Hoor nu dus Lobasca en Manu (en Hans)? Lachen!
W8 ik nog heel ff tot er 1 a 2 ophangenquote:
Die Hans is al wegquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:36 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
W8 ik nog heel ff tot er 1 a 2 ophangen
okej, mja ik ga zo bellen dus zal zo wel te horen zijn denk ikquote:
Ik ben ook nuchter hoor. Ik drink waterquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:37 schreef -Blurk- het volgende:
Volgens mij ben ik vanavond de enige die nuchter is, shit zeg
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:37 schreef -Blurk- het volgende:
Fan is erg leuk ja iddquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:38 schreef Smash-it het volgende:
Peter denkt dat Fan nog wel gaat bellen. Ik hoop het, moet altijd ontzettend om haar lachen..
koffiequote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:37 schreef -Blurk- het volgende:
ik ook hoor, morgenvroeg moet ik op de boot.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:37 schreef -Blurk- het volgende:
eeey smashiequote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:39 schreef Smash-it het volgende:
Hahaha, heerlijk:
LS: Hallo, Lekker Simpel hier
Lobasca: Neeeeee....!!
Dat is toch maar een half uurtje?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:40 schreef kahaarin het volgende:
[..]
ik ook hoor, morgenvroeg moet ik op de boot.
Yeeaaah.. oepsquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Maar jij viert een feestje
Maar jij hoeft die boot toch niet te sturen?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:40 schreef kahaarin het volgende:
[..]
ik ook hoor, morgenvroeg moet ik op de boot.
40 minuten geloof ik, maar wel vroeg, als ik nu ga zuipen dan kom ik m'n bed niet uit.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat is toch maar een half uurtje?
Jij voelt je wel lekker he Dementor?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:45 schreef Dementor het volgende:
allemaal lekkertjes hier met de lekkerste die om mij heen draait okay dan.
tijd voor nog een steiner
Ameland is mooi, maar wat ik mij nu afvraag, wat ga je daar doen, want het is ook klein! Een eilandje voor vogelaars, ben jij er zo eentje?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:45 schreef kahaarin het volgende:
[..]
40 minuten geloof ik, maar wel vroeg, als ik nu ga zuipen dan kom ik m'n bed niet uit.
Ja nu gaat het nog beter!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:47 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Jij voelt je wel lekker he Dementor?
nee hoor, gewoon lekker uitwaaien, bijkomen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ameland is mooi, maar wat ik mij nu afvraag, wat ga je daar doen, want het is ook klein! Een eilandje voor vogelaars, ben jij er zo eentje?
*noteert!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:48 schreef Dementor het volgende:
smashie is ook een lekkertje hoor.
dat ze het weet.
Ging leuk Hansquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:50 schreef hanstw het volgende:
Leuk hoor.
DIe V kwam doordat ik al sinds 01:00 op ben.
Maar eindelijk kon ik nu even luisteren. Tot de volgende keer, wanneer ik kan, ben ik er weer.
Hoi Hans, leuk dat je hier postquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:50 schreef hanstw het volgende:
Leuk hoor.
Maar eindelijk kon ik nu even luisteren. Tot de volgende keer, wanneer ik kan, ben ik er weer.
als je er zo eentje ben, wat dan?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ameland is mooi, maar wat ik mij nu afvraag, wat ga je daar doen, want het is ook klein! Een eilandje voor vogelaars, ben jij er zo eentje?
Nou, vooruit dan maar. We vergeven het jequote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:50 schreef hanstw het volgende:
Leuk hoor.
Hansieeee!! Je klonk oké!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:50 schreef hanstw het volgende:
Leuk hoor.
Leuk Hans tot een volgende keerquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:50 schreef hanstw het volgende:
Leuk hoor.
Klopt.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:51 schreef mazaru het volgende:
Propranolol kan ook heel goed helpen tegen clusterhoofdpijn.
Klonk heel gezellig Hans, top.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:50 schreef hanstw het volgende:
Leuk hoor.
Dikke kans dat die dat gaat krijgen als die naar de neuroloog gaat.quote:
Bong zei dat ie lekker aan de borrel zat, toen vroeg Lobasca hoe het met zijn clusterhoofdpijn ging..quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
Val net binnen, wat is dit, PeterNB' Bremer' met "vinger aan de pols"![]()
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:50 schreef hanstw het volgende:
Leuk hoor.
Lijkt er nu wel een beetje op he?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
Val net binnen, wat is dit, PeterNB' Bremer' met "vinger aan de pols"![]()
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:54 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Lijkt er nu wel een beetje op he?
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dan ben je er zo eentje....relax.....
Ik wijd je wel in als het zover isquote:
Dan heb je nog mazzelquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:58 schreef Sporti het volgende:
Ik krijg jeuk van al die goede raad van mevrouw Lobasca ......
sorry smashie.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:02 schreef Smash-it het volgende:
Maar de helft zit dus op een chat bij justin.tv? leuk..
De rentestijging?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:02 schreef Dementor het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gooi er eens eentje op!
kben te ver heen.
Geld is niet belangrijk, alleen leuke dames en de eeuwigheid.quote:
Toch geen Zappa hequote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
Tis een toksjoow.Maar als er even weinig te tokken valt Peter dan draai maar even Black Napkins van Zappa
Niet zoveel lullen maar doen, lijkt me in jou geval wel een goeiequote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:06 schreef Dementor het volgende:
[..]
Geld is niet belangrijk, alleen leuke dames en de eeuwigheid.
Je weet het, answer my call.
who will ride with me with into the new age?
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:08 schreef Sporti het volgende:
[..]
Niet zoveel lullen maar doen, lijkt me in jou geval wel een goeie
Amiga teringquote:
quote:
quote:
toch gaat daar enige oefening aan vooraf hoorquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:10 schreef Dementor het volgende:
ik schiet liever in 1 keer goed raak.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |