Kan ook, maar ik dacht dus Nout Wellinkquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:14 schreef Sporti het volgende:
Man van prinses Margiet, de stem dus!
Was ik ook, maar heb het toch gedaanquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
![]()
Daar ben ik veel te verlegen voor
Die wil ik niet kennenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kan ook, maar ik dacht dus Nout Wellink
Leuk juist!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:16 schreef Dementor het volgende:
kan wel beellen maar dan komen er teveel waarheden uit, zou niet goed zijn.
nee joh staat teveel op het spel, de dame die ik leuk vind weet het toch ahaha.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Leuk juist!
Dronken mensen en kleine kinderen.............
Ik ben vandaag al zo dapper geweest met bellen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:16 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Was ik ook, maar heb het toch gedaan
Good for you !!!!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:18 schreef Dementor het volgende:
[..]
nee joh staat teveel op het spel, de dame die ik leuk vind weet het toch ahaha.
Band zonder toekomstquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:20 schreef mazaru het volgende:
Wie is Manubel?
Hou het vooral lekker vaag daar maak je vrienden meequote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:16 schreef Dementor het volgende:
kan wel beellen maar dan komen er teveel waarheden uit, zou niet goed zijn.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:20 schreef Sporti het volgende:
[..]
Hou het vooral lekker vaag daar maak je vrienden mee
huhquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:20 schreef mazaru het volgende:
Wie is Manubel?
idiotenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat yelden ze.
MANUBEL
MANUBEL
MANUBEL
En ze zegt dat je straalbezopen bentquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:23 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Manu, je moet bellen nu, Lobasca is aan de lijn.
Een vlees etende plant ziet er ook redelijk uit heaquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:24 schreef Soury het volgende:
Liefe stem van Lobasca voor zo'n kut wijf
Commentaar daarquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:22 schreef spapaars het volgende:
Fok in de Telegraaf.
http://www.telegraaf.nl/b(...)_fok.nl__.html?p=1,1
quote:Fok en Geenstijl zijn sites voor jong volwassen die er geestelijk nog niet aan toe zijn om aan de grote mensenwereld deel te nemen. Ze blaten elkaar maar wat na als een stel schapen zonder er echt bij na te denken.
Die haal ik ook niet in huisquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:24 schreef Dementor het volgende:
[..]
Een vlees etende plant ziet er ook redelijk uit hea
Geen woord van gelogenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
En ze zegt dat je straalbezopen bent
niets is wat het lijkt dusssquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:24 schreef Soury het volgende:
Liefe stem van Lobasca voor zo'n kut wijf
Bel dan eens, dan kan ik dat zelf beoordelenquote:
Ja, nu gaat Dementor vást bellenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:30 schreef mazaru het volgende:
Dementor!
Je schijnt een braller te zijn
Aye and a holler, holler if you hear me ah ah!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:30 schreef mazaru het volgende:
Dementor!
Je schijnt een braller te zijn
Hoi, is er iets aan de hand? Wie bellen er nu? Ik ga zeker zo bellen maar wil niet iets verstoren/inbrekenquote:
Lobasca, Peter en Manu en Hansquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:35 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hoi, is er iets aan de hand? Wie bellen er nu? Ik ga zeker zo bellen maar wil niet iets verstoren/inbreken
Oh dear.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:35 schreef Smash-it het volgende:
Hallo! Hoor nu dus Lobasca en Manu (en Hans)? Lachen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |