eeey smashiequote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:39 schreef Smash-it het volgende:
Hahaha, heerlijk:
LS: Hallo, Lekker Simpel hier
Lobasca: Neeeeee....!!
Dat is toch maar een half uurtje?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:40 schreef kahaarin het volgende:
[..]
ik ook hoor, morgenvroeg moet ik op de boot.
Yeeaaah.. oepsquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Maar jij viert een feestje
Maar jij hoeft die boot toch niet te sturen?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:40 schreef kahaarin het volgende:
[..]
ik ook hoor, morgenvroeg moet ik op de boot.
40 minuten geloof ik, maar wel vroeg, als ik nu ga zuipen dan kom ik m'n bed niet uit.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat is toch maar een half uurtje?
Jij voelt je wel lekker he Dementor?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:45 schreef Dementor het volgende:
allemaal lekkertjes hier met de lekkerste die om mij heen draait okay dan.
tijd voor nog een steiner
Ameland is mooi, maar wat ik mij nu afvraag, wat ga je daar doen, want het is ook klein! Een eilandje voor vogelaars, ben jij er zo eentje?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:45 schreef kahaarin het volgende:
[..]
40 minuten geloof ik, maar wel vroeg, als ik nu ga zuipen dan kom ik m'n bed niet uit.
Ja nu gaat het nog beter!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:47 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Jij voelt je wel lekker he Dementor?
nee hoor, gewoon lekker uitwaaien, bijkomen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ameland is mooi, maar wat ik mij nu afvraag, wat ga je daar doen, want het is ook klein! Een eilandje voor vogelaars, ben jij er zo eentje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |