Blijf gewoon hier!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:45 schreef superXmacho het volgende:
Ik mag lkkr als eerste posten.. sal wel wat minder reageren want ga besig met me eigen forum
Vast Invisionfree.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:47 schreef drummerdude het volgende:
Niet zo moeilijk, onderwerp uitkiezen, free+forum googelen en inbouwen, of codeer je zelf? Op een eigen domein?
Met die typefouten ontwerpen?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:47 schreef drummerdude het volgende:
Niet zo moeilijk, onderwerp uitkiezen, free+forum googelen en inbouwen, of codeer je zelf? Op een eigen domein?
Vet man..quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:48 schreef superXmacho het volgende:
[..]
het begin is der al..
ga nog besig met de rest
hebben we 2 leden kunnen we lkkr met elkaar praten:Pquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:47 schreef Pizzakoppo het volgende:
Je eigen forum, daar zou ik maar wat graag lid van worden zeg! Jottum!
Taalbestanden niet vergeten te bewerken om het aan je eigen stijl aan te passenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:48 schreef superXmacho het volgende:
[..]
het begin is der al..
ga nog besig met de rest
Het gaat KOF-CHIN heten heb ik uit betrouwbare bronnen gehoord.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:48 schreef Vamps het volgende:
[..]
Vet man..
Gaat hij succesvol worden?
Dat lijkt me echt vetquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:48 schreef superXmacho het volgende:
[..]
hebben we 2 leden kunnen we lkkr met elkaar praten:P
Verpest mijn grolletje nietquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:49 schreef Mich92 het volgende:
[..]
Hij heeft een vierkante kin, geen punt kin.
Goede genade!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:48 schreef superXmacho het volgende:
[..]
hebben we 2 leden kunnen we lkkr met elkaar praten:P
Ik.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:51 schreef superXmacho het volgende:
zijn er meer mensen die lid willen worden??
waarvan lid worden?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:51 schreef superXmacho het volgende:
Pick me, pick me!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:51 schreef superXmacho het volgende:
ZeHkAhZquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:51 schreef superXmacho het volgende:
Wat niet, ik zou teruglezen!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:52 schreef rival het volgende:
deel 3 alweer.... ik ken 1 en 2 niet.. wat heb ik gemist?
It's a dream coming true.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:51 schreef superXmacho het volgende:
mijn forum..quote:
Whaha! Ja dat is echt wel coolquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:53 schreef superXmacho het volgende:
[..]
mijn forum..
mijn regel loze forum..
alleen als het te ver gaat dan treed ik ff op maar zo lang het een beetje normaal blijft , gebeurt der nix..
en het mooiste van alles..
als je vervelende tegewn iemand wordt kan ik je ene ban geven!
En mag ik nog beslissen hoe lang die gaat duren ook![]()
mag ik de link enw eten waar jij woontquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:53 schreef superXmacho het volgende:
[..]
mijn forum..
mijn regel loze forum..
alleen als het te ver gaat dan treed ik ff op maar zo lang het een beetje normaal blijft , gebeurt der nix..
en het mooiste van alles..
als je vervelende tegewn iemand wordt kan ik je ene ban geven!
En mag ik nog beslissen hoe lang die gaat duren ook
Maar natuurlijk, dit wil ik toch niet missen!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:55 schreef -SG- het volgende:
[..]
Hoi Daniane, deel 3 ook al weer gevonden![]()
.
Eerst een foto posten! Lafbek! Je hebt geen recht van sprekenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:56 schreef Daniane het volgende:
[..]
Maar natuurlijk, dit wil ik toch niet missen!
Alsof dat iets nieuws isquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:55 schreef Scorpie het volgende:
Pizzakoppo heeft een date!
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:57 schreef -SG- het volgende:
[..]
Eerst een foto posten! Lafbek! Je hebt geen recht van spreken.
als jij er ook een posttttttquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:57 schreef -SG- het volgende:
[..]
Eerst een foto posten! Lafbek! Je hebt geen recht van spreken.
Ik heb het niet verzonnenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:58 schreef rival het volgende:
[..]
jezus, wat een puntding!![]()
valt reuze mee?
Drummerdude had er ook geen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:59 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ik heb geen 6-pack, heb alleen een beertender.
superXmacho mijn aanbod geld nog steeds^!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:56 schreef -SG- het volgende:
superXmacho, mag ik ook adminrechten. Want er zullen best wel veel mensen lid worden en 2 paar ogen kunnen meer dan 1 paar ogen zien.
Heb jij een link van dat ultramooie puntkaak forum voor mijn?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:01 schreef -SG- het volgende:
[..]
superXmacho mijn aanbod geld nog steeds^!
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:59 schreef Daniane het volgende:
[..]
Ik heb het niet verzonnenmaargoed dan de hele foto maar gezocht
[ afbeelding ]
Oké man.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:01 schreef superXmacho het volgende:
benk weerw as ff weg
Phaaa!! FOUT!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:01 schreef Weirdow het volgende:
Zou het?![]()
Qua schrijfstijl/username zelfde
http://jongereforum.forum2go.nl
meisje mag ik de link naar et forum?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:02 schreef superXmacho het volgende:
En als je de link wil naar het forum moet je ff vriendelijk vragen..
En we doen dara wel leif tegen elkaar..
zo niet,..
Kan je het melden aan mij en kan ik blokken
Mag ik asje asje asje asjeblieeeeeft de forumlink?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:02 schreef superXmacho het volgende:
zo niet,..
Liefe schat,quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:02 schreef superXmacho het volgende:
zo niet,..
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:05 schreef -SG- het volgende:
Zou ik alsjubli3fd 33n l!ink n44r h3t F0rum m0g3n?
M3t vr!3ndelijk3 gr03t,
Uw halfgod -SG-
Wat nouquote:
Jij wel danquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:08 schreef -SG- het volgende:
[..]
Wat nou! Jij hebt geen recht van spreken, je hebt geen foto gepost! Lafbek!
waarschijnlijk zelfsquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:16 schreef Tabloid het volgende:
statistieken
laatste bezoek: 1 seconde geleden.
aantal posts: 238 (gemiddeld 238 per dag)
Dat word misschien een nummer een plaats voor der in de top 100
Ze is admin, ze ziet je email toch welquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:25 schreef drummerdude het volgende:
Nee, dat is mijn serieuze e-mailadres... die vertrouw ik haar niet toe
Maak je snel een nep account bij live ofzo, deed ik ookquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:25 schreef drummerdude het volgende:
Nee, dat is mijn serieuze e-mailadres... die vertrouw ik haar niet toe
2 maar, ik maarliefst 6quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:28 schreef drummerdude het volgende:
ik heb 2 e-mailadressen...
1 fake 1 real
Ik ook 2.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:28 schreef drummerdude het volgende:
ik heb 2 e-mailadressen...
1 fake 1 real
wrm gaan jullie mij e-mail sturenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:35 schreef Tabloid het volgende:
Wie heeft superXmacho al een mail gestuurd?
Kijk onder jequote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:37 schreef superXmacho het volgende:
[..]
wrm gaan jullie mij e-mail sturen
Staat het schaamrood je nu niet op je kaken?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:37 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Ik vroeg als ze wou neuken
Oh wacht het gaat over een kin hequote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:39 schreef -SG- het volgende:
[..]
Staat het schaamrood je nu niet op je kaken?
Muehahahaha kut voor je.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:43 schreef Tabloid het volgende:
Ik ben verbannen wegens mijn naam puntkaak
Lekker boeiendquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:48 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
* UnderTheWingsOfLove Is weer aanwezig.
Die heb ik al 4 keer gehadquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:53 schreef drummerdude het volgende:
Hallo superXmacho,
Dit bericht bevat een e-mail die de gebruiker "Drummerdude" naar jou
toegestuurd heeft via Gratis Forum Hosting = phpBB3.nl. In geval van
misbruik, neem contact op met de verzender van de e-mail of de beheerder
van de site. De beheerder is te bereiken via het volgende e-mailadres:
superXmacho@hotmail.com
Neem in dat geval de volledige tekst van deze e-mail in je bericht op,
inclusief de headers van het bericht.
Let op! Het antwoordadres voor deze mail is het e-mailadres van
"Drummerdude".
Het volgende bericht is naar je verzonden:
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:55 schreef Vamps het volgende:
Hallo superXmacho,
Dit bericht bevat een e-mail die de gebruiker "Vamps" naar jou toegestuurdheeft via Gratis Forum Hosting = phpBB3.nl. In geval van misbruik, neemcontact op met de verzender van de e-mail of de beheerder van de site. De beheerder is te bereiken via het volgende e-mailadres:
superXmacho@hotmail.com
Neem in dat geval de volledige tekst van deze e-mail in je bericht op,inclusief de headers van het bericht.
Let op! Het antwoordadres voor deze mail is het e-mailadres van "Vamps".
Het volgende bericht is naar je verzonden:
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ik wil een klacht indienen betreffende het grove taalgebruik op het forum.
Het is niet netjes en er worden woorden gebruikt die voor mensen boven de16 geschikt zijn.
Doe er wat aan.
wie is bart-thug??quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:09 schreef Dutch_Nelson het volgende:
superXmacho,
pics van je paard, en je vriendje bart - thug
Is geen sm he dus je kan me lkkr nie comanderenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:14 schreef Vamps het volgende:
Jaaaaaa, daar is ze weer.
En nu blijven jij.
Jammerquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:15 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Is geen sm he dus je kan me lkkr nie comanderen
Ik commandeer je ook niet.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:15 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Is geen sm he dus je kan me lkkr nie comanderen
Hier namelijk, naam van het filmpje is jou usernamequote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:18 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Er is een filmpje over jou op youtube![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij hebben het voorbeeld al gegevenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:29 schreef Daniane het volgende:kun je niet fokken en msnen tegelijk?
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:29 schreef superXmacho het volgende:
maar jonges hier gebeurt ook nie echt veel speiaals ik ga op me msn..
Yeah.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:29 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Wij hebben het voorbeeld al gegeven
hier wordt bijna nix meer gezegtquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:29 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Wij hebben het voorbeeld al gegeven
Omdat jij ook niks zegtquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:31 schreef superXmacho het volgende:
[..]
hier wordt bijna nix meer gezegt
Oké Oké. Ik zal veel praten..quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:31 schreef superXmacho het volgende:
[..]
hier wordt bijna nix meer gezegt
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:34 schreef Tabloid het volgende:
Binnenkort op NET 5 na het succes van Peking Express... PUNTKIN EXPRESS
die zal nu ff beantwoord worden:quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:32 schreef Vamps het volgende:
[..]
Oké Oké. Ik zal veel praten..
Maar, waarom is mijn klacht aan de forumbeheer niet beantwoord, superXmacho?
Zeer professioneel hoor.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:38 schreef superXmacho het volgende:
[..]
die zal nu ff beantwoord worden:
Beste meneer Vamps.
Wij het beheer van het forum begrijpen uw klacht.
En begrijpen uw verontstelling ook.
Wij nemen aan dat u zelf ook wel eens vloek of scheld .
Wij van het beheer doen dat wel (vaak zelfs)
En het forum is ook niet geschikt geacht voor mensen die daar niet van gedient zijn.
Uw klacht is in behandeling genomen en er wordt veder onderzoek naar gedaan,
Mocht het erger worden kunt u natuurlijk in hogerberoep gaan ,door nog een bericht te sturen.
Dan sturen wij u het klachten-formulier op.
Die u kunt in vullen en u krijgt dan antwoord binnen 20 werk dagen.
Wij hopen dat u begrip heeft voor de lange wachtrij van mensen die met het beheer willen praten.
Wij hopen dat u begrip voor de zaak heeft.
Met vriendelijke groet
Mevrouw S, X macho
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:38 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Beste meneer Vamps.
En het forum is ook niet geschikt geacht voor mensen die daar niet van gedient zijn.
Mocht het erger worden kunt u natuurlijk in hogerberoep gaan ,door nog een bericht te sturen.
Wij hopen dat u begrip heeft voor de lange wachtrij van mensen die met het beheer willen praten.
Met vriendelijke groet
Mevrouw S, X macho
Whahahahahaquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:38 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Beste meneer Vamps.
Met vriendelijke groet
Mevrouw S, X macho
zal ik jullie iets verklappen..quote:
Advercaat nog wel.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:41 schreef superXmacho het volgende:
[..]
zal ik jullie iets verklappen..
Ik wordt later advercaat, dus als het moet kan ik wel netjes zijn en kan ik wel spellen maar uit luiheid/snelheid doe ik dat niet echt
Een advocaat hoort niet lui te zijnquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:41 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Ik wordt later advercaat, dus als het moet kan ik wel netjes zijn en kan ik wel spellen maar uit luiheid/snelheid doe ik dat niet echt
ja jonges..quote:
Advercaat of advocaat?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:41 schreef superXmacho het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'The first casualty of war is innocence'
Advercaatquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:41 schreef superXmacho het volgende:
[..]
daarnaast moet een advocaat er netjes uitzien, een puntkin of kaak kan echt nietquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:41 schreef superXmacho het volgende:
[..]
En justitututiwat-naaier?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:42 schreef superXmacho het volgende:
[..]
ja jonges..
ik wordt een justisureel-naaier..
en ga geld verdiennen..
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:42 schreef superXmacho het volgende:
[..]
ja jonges..
ik wordt een mooie meid later
en ga geld verdiennen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:42 schreef Tabloid het volgende:
[..]
daarnaast moet een advocaat er netjes uitzien, een puntkin of kaak kan echt niet
nee, maar wel binnenkort in een kartonnen doos omdat je geen geld hebquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:44 schreef superXmacho het volgende:
[..]
heb je mij wel eens in pak gezien??
Nog niet, maar dat gaat vast nog wel komen toch?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:44 schreef superXmacho het volgende:
[..]
heb je mij wel eens in pak gezien??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'The first casualty of war is innocence'
Hoe oud ben jij?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:46 schreef superXmacho het volgende:
als het er op aan komt kan ik heel netjes zijn,,
En als ik op stage ben dan denk ik ff 2 x na voor dat ik iets neer zet nu doe ik dat niet..
Dat snap ik, maar zou het geen goede oefening zijn voor later -als je advocaat bent- om nu al te beginnen met altijd naar behoren Nederlands te typen?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:46 schreef superXmacho het volgende:
als het er op aan komt kan ik heel netjes zijn,,
En als ik op stage ben dan denk ik ff 2 x na voor dat ik iets neer zet nu doe ik dat niet..
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:42 schreef Vamps het volgende:
[..]
Advercaat of advocaat?![]()
In ieder geval, het idee van de afwijzings brief was er.
Ik weet niet hoe oud superXmacho is, maar ze heeft volgens mij nog wel een paar jaarten om haar Nederlands bij te schaven voordat ze advocaat wordt.14 begreep ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Der oude hyves te lezen.Make my day!
Nou mensen, dat valt dan toch nog best mee.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:47 schreef agter het volgende:
[..]
14 begreep ik
Der oude hyves te lezen.
Me vader betaalt een deel,quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:46 schreef Tabloid het volgende:
superXmacho heb jij al een bijbaantje?
Want advocaat leren kost veel geld en dat kan jij echt niet ophoesten van je zakgeld en de eurocenten die je vind voor de deur van het leger des heils
Wie A zegt, moet ook B zeggen. Doe eens.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:21 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Wist je dat ik een hele mooie bjorn borg ana heb??
Met een rood randtje..
en oja heb een t-shirt aan...
en een broek en sokjes.. en iets ander me boxer .. en iets onder me t-shirte..
en kan ik der wat ana doen dat je over besexst bent
Maar je kan toch niet alleen van je ouders profiterenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:49 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Me vader betaalt een deel,
En een oud tante ofzo heeft toen ze overleden is een hele som geld achter gelaten voor me studie dus ben al redelijk op weg en de rest dat leen je van de staat..
kan je gewoon een lening op nemen
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:49 schreef Mich92 het volgende:
TS slaat de rechter voor zn smoel met die puntkin van dr.
wat is die bloedspetter op de muur?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:50 schreef zarGon het volgende:
[ afbeelding ].
Lief. Hihi.
[..]
Wie A zegt, moet ook B zeggen. Doe eens.
*Zucht* De punt-kin-grap wordt onderhand matigquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:53 schreef Dutch_Nelson het volgende:
[..]
wat is die bloedspetter op de muur?
Beste meneer zarGon ,quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:50 schreef zarGon het volgende:
[ afbeelding ].
Lief. Hihi.
[..]
Wie A zegt, moet ook B zeggen. Doe eens.
We willen een naaktfoto van jequote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:55 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Beste meneer zarGon ,
Ik zag dat u een aanvraag ingedient had.
Wij hebben u aanvraag ontvangen,
Wij hebben uw aanvraag aandachtig door gelezen alleen begrepen wij dit niet,
Zou u nog een x uw aanvraag kunnen indienen .
En zou u dan duidelijk willen melden wat u wil aan vragen.
Met vriendelijke groet
mevrouw S,X ,Macho
Whehehehequote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:55 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Beste meneer zarGon ,
Ik zag dat u een aanvraag ingedient had.
Wij hebben u aanvraag ontvangen,
Wij hebben uw aanvraag aandachtig door gelezen alleen begrepen wij dit niet,
Zou u nog een x uw aanvraag kunnen indienen .
En zou u dan duidelijk willen melden wat u wil aan vragen.
Met vriendelijke groet
mevrouw S,X ,Macho
Duidelijke taalquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:57 schreef -SG- het volgende:
[..]
Whehehehe.
Ten eerste, ik hoop niet dat ik ook een advocaat nodig heb.
Ten tweede, als ik het dan toch een keer nodig heb hoop ik niet dat jij het wordt.
Maar ik ben toch nog minderjarig en zei ookquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:58 schreef Vamps het volgende:
[..]
Ik wil het niet.![]()
Iets met leeftijden enzo.
Hahaha, ga gerust je gang.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:58 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Maar ik ben toch nog minderjarig en zei ook
Doe je je ogen dichtquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:59 schreef Vamps het volgende:
[..]
Hahaha, ga gerust je gang.
Zolang ik er maar niet mee in aanraking kom.
beste meneer -SG- als u een advorcaat nodig mocht hebben zal ik u ten alle tijden helpen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:57 schreef -SG- het volgende:
[..]
Whehehehe.
Ten eerste, ik hoop niet dat ik ooit een advocaat nodig heb.
Ten tweede, als ik het dan toch een keer nodig heb hoop ik niet dat jij het wordt.
Eerste reactiequote:Op vrijdag 15 augustus 2008 17:00 schreef agter het volgende:
Oh my god,
SuperX in de bocht:
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=2&t=918588&hilit=superxmacho
Kan zo in het bazen-topic.
Wil ik helemaal nietquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 17:01 schreef superXmacho het volgende:
[..]
beste meneer -SG- als u een advorcaat nodig mocht hebben zal ik u ten alle tijden helpen.
(kunt u meteen ook zien hoe ik der uit zie)
Met vriendelijke groet:
mevrouw S, X Macho
maar goed ..quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 17:03 schreef -SG- het volgende:
[..]
Wil ik helemaal niet!
En wat is een advorcaat? Ik neem aan dat je advocaat bedoelt?
Zet je cam eens aanquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 17:04 schreef superXmacho het volgende:
[..]
maar goed ..
zal me ff omkleden..
adVOcaatquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 17:01 schreef superXmacho het volgende:
[..]
beste meneer -SG- als u een advorcaat nodig mocht hebben zal ik u ten alle tijden helpen.
(kunt u meteen ook zien hoe ik der uit zie)
Met vriendelijke groet:
mevrouw S, X Macho
Leuke aanvulling in de reeks die tegenwoordig dood isquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 17:05 schreef -SG- het volgende:
superXmacho ga is naar http://www.solomio.nl/ en doe daar via cam_!
Daaromquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 17:05 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Leuke aanvulling in de reeks die tegenwoordig dood is
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 17:05 schreef Quir het volgende:
Godverdomme, advercaat? Was ik daar maar slim genoeg voor...
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:49 schreef Mich92 het volgende:
TS slaat de rechter voor zn smoel met die puntkin van dr.
Pffff wat een agressief kind.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 17:00 schreef agter het volgende:
Oh my god,
SuperX in de bocht:
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=2&t=918588&hilit=superxmacho
Kan zo in het bazen-topic.
En je raadt het al: het komt erg raar over dat een mannetje zoals jij zulke vrouwelijke attributen aantrekt. Nou wil ik niet beweren dat jij een Kelly bent, maar op de foto sta je er als een vent op.quote:Wist je dat ik een hele mooie bjorn borg ana heb??
Met een rood randtje..
en oja heb een t-shirt aan...
en een broek en sokjes.. en iets ander me boxer .. en iets onder me t-shirte..
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 17:09 schreef agter het volgende:
Nog zo'n geniale van het paarden forum van ons meiske:
"Me moeder zei dat je dan misschien de ziekte van vijver kan hebben."
Hahahahahahahquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 17:09 schreef agter het volgende:
Nog zo'n geniale van het paarden forum van ons meiske:
"Me moeder zei dat je dan misschien de ziekte van vijver kan hebben."
Wat wil je nouw vragenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 17:08 schreef zarGon het volgende:
Guitige Xmacho,
De foto is van zulks een hoek genomen waarbij ik uwer sekse niet kan waarnemen. Is het object op de foto mannelijk of vrouwelijk? Het heeft een zeer vrouwelijk uiterlijk, maar het kijkt net zo zwoel als een androgyne transgender man. Een leuke Kelly, zeg maar.
[..]
En je raadt het al: het komt erg raar over dat een mannetje zoals jij zulke vrouwelijke attributen aantrekt. Nou wil ik niet beweren dat jij een Kelly bent, maar op de foto sta je er als een vent op.
Is het een vent of een poppige deerne. Hmmm...
Knufkusjekroelend,
zarGon.
Hetzelfdee. houdoe!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 17:10 schreef Vamps het volgende:
Ik vind superXmacho wel schattig...
Nou ja, in ieder geval de manier waarop ze zichzelf probeert te manifesteren.
Maargoed, ik ga er hier vandoor. Prettig weekend mensen.
Zuip niet te veel en zeker niet te weinig. Doe ook geen dingen die Vamps ook niet zou doen.
Door de vissiesquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 17:11 schreef Quir het volgende:
Vijver? Klinkt serieus, kun je daarvoor behandeld worden?
nee ben een meisje..quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 17:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
Of je onderlichaam consistent is aan jouw mannelijke bovenlichaam.
Ik heb net een heel proza zitten schrijven over mijn twijfels. Twijfels betreffende jouw sekse, dat wat heel ende gaar niet zo duidelijk op de foto te zien is.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 17:13 schreef superXmacho het volgende:
[..]
nee ben een meisje..
is ook duidelijk op de foto te zien..
ja kan je voor behandelt worden..quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 17:11 schreef Quir het volgende:
Vijver? Klinkt serieus, kun je daarvoor behandeld worden?
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 17:16 schreef Quir het volgende:
Ja, we moeten er hier alweer bijna een punt achter zetten.
Ja dan krijg je idd de ziekte van vijver. Als er maar een kooi in zitquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 17:16 schreef superXmacho het volgende:
[..]
ja kan je voor behandelt worden..
we d8ten dat ik het had omdat een paar uit de vrienden groep het ook hadden en ik ookw el eens een slokje drinken van hun had en ik was heel vaak moe en suf.
Maar ik had een begin er van en was ff 2 weken ziek,
maar toen was het ook klaar
Mijn beeldscherm heeft geluk dat ik net mijn drinken doorgeslikt had.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 17:16 schreef superXmacho het volgende:
[..]
ja kan je voor behandelt worden..
we d8ten dat ik het had omdat een paar uit de vrienden groep het ook hadden en ik ookw el eens een slokje drinken van hun had en ik was heel vaak moe en suf.
Maar ik had een begin er van en was ff 2 weken ziek,
maar toen was het ook klaar
is hij nu alweer bijna vol??quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 17:15 schreef Tabloid het volgende:
TS jij gaat straks wel een deel 4 openen toch?
Spannend. Vertel er maar over wanneer je terug bent, [naam].quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 17:18 schreef superXmacho het volgende:
[..]
is hij nu alweer bijna vol??
en ga strax weg..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |