Nee, dat is MRSA. Hoewel ze bij MCRZ wel erg panisch zijn m.b.t. MRSA.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 07:52 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Is dat niet zo'n ziekenhuisbacterie?
Tyft eens op!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 08:07 schreef Duvel het volgende:GOUDA
GOUDA
GOUDA
GOUDA
GOUDA
GOUDA
GOUDA
GOUDA
GOUDA
GOUDA
GOUDA
GOUDA
GOUDA
GOUDA
GOUDA
GOUDA
GOUDA
GOUDA
GOUDA
GOUDA
GOUDA
GOUDA
GOUDA
GOUDA
GOUDA
GOUDA
GOUDA
GOUDA
GOUDA
GOUDA
GOUDA
GOUDA
GOUDA
GOUDA
GOUDA
GOUDA
GOUDA
GOUDA
GOUDA
GOUDA
GOUDA
GOUDA
GOUDA
GOUDA
GOUDA
GOUDA
GOUDA
GOUDA
GOUDA
GOUDA
GOUDA
Mogge.
Deze moet ik ff quotenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 08:07 schreef Duvel het volgende:GOUDA
GOUDA
GOUDA
GOUDA
GOUDA
GOUDA
GOUDA
GOUDA
GOUDA
GOUDA
GOUDA
GOUDA
GOUDA
GOUDA
GOUDA
GOUDA
GOUDA
GOUDA
GOUDA
GOUDA
GOUDA
GOUDA
GOUDA
GOUDA
GOUDA
GOUDA
GOUDA
GOUDA
GOUDA
GOUDA
GOUDA
GOUDA
GOUDA
GOUDA
GOUDA
GOUDA
GOUDA
GOUDA
GOUDA
GOUDA
GOUDA
GOUDA
GOUDA
GOUDA
GOUDA
GOUDA
GOUDA
GOUDA
GOUDA
GOUDA
GOUDA
Mogge.
Waarom dat dan? Doen ze ook de binnenkant?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 08:38 schreef Isegrim het volgende:
Heb je eindelijk vakantie, moet je alsnog vroeg opstaan omdat ze je huis komen schilderen.
Nee, maar alle ramen en deuren moeten open.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:22 schreef Alicey het volgende:
[..]
Waarom dat dan? Doen ze ook de binnenkant?
Gelukkig is het een lekkere warme zomerdag!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:23 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nee, maar alle ramen en deuren moeten open.
Witte wolken zijn okay, daar komt geen regen uit.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:59 schreef Duvel het volgende:
In Utrecht zie ik in de verte heel grote witte wolken.
Dat biedt echter geen garantie voor dat er niets uit de lucht komt vallen (zojuist net niet geraakt door een meeuw+ uitwerpsel)quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 10:00 schreef Isegrim het volgende:
Witte wolken zijn okay, daar komt geen regen uit.
Chrysanten bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 10:05 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Dat biedt echter geen garantie voor dat er niets uit de lucht komt vallen (zojuist net niet geraakt door een meeuw+ uitwerpsel)
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 10:06 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ik zal zo de wolken meenemen in de trein en ze er in Gouda uitzetten
Ze worden wel HEEL groot...quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 10:00 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Witte wolken zijn okay, daar komt geen regen uit.
Er rijden hier minstens acht treinen per uur naar Gouda, dus we verdelen ze gewoon. Of we laten ze in Utrecht hangen, heb ik ook nog een leuke middag in het Goudse.quote:
Ze laten zich vrij makkelijk opvouwen, dus je kunt ze in een tas doen, hoef je geen apart kaartje ervoor te kopen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 10:09 schreef DutchTrain het volgende:
Vet schattig
* DutchTrain een wolkenlokfluitje zoeken gaat..
Dat had ik ook.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik sta dus net op de galerij, begint het te regenen!
Wacht nog wel ff
TS plast zittend!quote:Zie hier het topic deel 27 (27, alicey, niet 25! )
Tsss, heeft zo'n gare VVE beheerder dat zo vroeg gepland?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 08:38 schreef Isegrim het volgende:
Heb je eindelijk vakantie, moet je alsnog vroeg opstaan omdat ze je huis komen schilderen.
Je bedoelt dat je een ruft laat zodra de trein in Gouda stopt?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 10:06 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ik zal zo de wolken meenemen in de trein en ze er in Gouda uitzetten
Aldus onze held uit Leusden.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:50 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Nogsteeds dieptriest dat ze de Intercity in dat dorpje laten stoppen :n
Ach, vanuit Leusden kan je vaker en sneller per OV naar Utrecht dan vanuit Gouda...quote:
Als je de buurtbus meetelt.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:09 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ach, vanuit Leusden kan je vaker en sneller per OV naar Utrecht dan vanuit Gouda...
Plan Heiligenbergerweg, Leusden (hier stoppen de Lijnen 70 en 78 in de spits ieder 4x, lijn 80 2x of 4x en wat andere vage lijnen ook zo nu en dan), naar Utrecht CS. 40 minuten, en dus zeker 8x/uurquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:21 schreef Duvel het volgende:
[..]
Als je de buurtbus meetelt.De auto van je moeder valt niet onder "OV".
Tien treinen per uur Gouda - Utrecht, twee bussen. Per intercity 20 minuten.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:28 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Plan Heiligenbergerweg, Leusden (hier stoppen de Lijnen 70 en 78 in de spits ieder 4x, lijn 80 2x of 4x en wat andere vage lijnen ook zo nu en dan), naar Utrecht CS. 40 minuten, en dus zeker 8x/uur
Ach zo.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:23 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nee, maar alle ramen en deuren moeten open.
Ik nodig mezelf bij deze dan alvast uit!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:09 schreef Isegrim het volgende:
Ik weet nu al zeker dat er vanavond een berg eten overblijft, dus als er morgen iemand honger heeft en geen zin om te koken: wees welkom!!!
Tjeempie, vast Schiedammers.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:02 schreef DutchTrain het volgende:
Die Chrysanten bloemetjes zorgen voor een leuk tafereel in de stad; op het Schouwburgplein zijn ze al bijna allemaal weg, omdat er mensen met plastic zakken ze lopen te verzamelen, maar het Kruisplein ligt er nog vol mee
Hmm, foto?quote:En op het Schouwburgplein is nu van graszoden een parkje gemaakt. En het is evenemententerrein, dus er mag gedronken worden...
Wel een keitof idee.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:28 schreef DutchTrain het volgende:
Brakke mobiele telefoonfoto's voor het idee
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb geen bloemetje zien vallen; we hebben vanaf zes uur daar gezeten/rondgelopen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:02 schreef DutchTrain het volgende:
Die Chrysanten bloemetjes zorgen voor een leuk tafereel in de stad; op het Schouwburgplein zijn ze al bijna allemaal weg, omdat er mensen met plastic zakken ze lopen te verzamelen, maar het Kruisplein ligt er nog vol mee
En op het Schouwburgplein is nu van graszoden een parkje gemaakt. En het is evenemententerrein, dus er mag gedronken worden...
Voor ons was het de reden dat we er heen gingenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:32 schreef Alicey het volgende:
Ik ben er iets na zessen langs gekomen. Maar aangezien ik altijd lekker autistisch ben als ik fiets heb ik er niets van gezien.
Kom maarquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:50 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik nodig mezelf bij deze dan alvast uit!Mocht ik om een of andere reden verhinderd zijn, laat ik dat uiteraard weten.
LHO en littledrummergirl komen ook. Uur of zes, zeven?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:50 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik nodig mezelf bij deze dan alvast uit!Mocht ik om een of andere reden verhinderd zijn, laat ik dat uiteraard weten.
Hoezo?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 09:40 schreef TJDoornbos het volgende:
Mensen mag ik u er op wijzen dat je vandaag naar Ahoy moet!!
Hehe.quote:
Heb je wel een werkend F5-verwerkings-apparaat voor nodigquote:
Xcuz_me...... lees dit!quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 13:15 schreef KcA het volgende:
Hebben jullie dat ook: Kocht ik hiervoor altijd mijn groeten en fruit bij de lokale supermarkt, loop je op zaterdag op de markt..en voel je ineens een dikke vuist in je reet door AH/Jumbo/C1000 omdat op de markt:
1: goedkoper
2: verser is.
Markt!(ik ben bekeerd..eindelijk)
Die kutherrie bedoel je?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 12:26 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Hehe.
Nou ik heb ook weinig met de F1, maar dat geluid in onze binnenstad is echt een gevalletje kippenvel.![]()
Dat wordt morgen dus zeker even een kijkje nemen.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 12:53 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Heb je wel een werkend F5-verwerkings-apparaat voor nodig
Ik wilde net zeggen. Vanochtend viel het mee met de drukte.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:59 schreef Isegrim het volgende:
Het was trouwens wel tyfusdruk op de markt net. Ik pleit voor een marktverbod voor:
1. kinderen
2. bejaarden
3. kinderwagens
4. beppende Antillianen
5. fietsen (wie haalt het in godsnaam in zijn hoofd om een fiets aan de hand mee te nemen de markt op?)
Volgende keer moet ik gewoon weer vroeg op de dag gaan, dan is het lekker rustig.
06:00quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 16:06 schreef Fugie het volgende:
morgen begint om 14:00 het hoofdprogramma, maar hoelaat moet ik op hofplein zijn voor een goede stek ? Iemand een idee ?
Uurtje of 05.00. Dan is het ergste weer voorbij.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 16:06 schreef Fugie het volgende:
morgen begint om 14:00 het hoofdprogramma, maar hoelaat moet ik op hofplein zijn voor een goede stek ? Iemand een idee ?
2, 3 en 5 eens. Helemaal op Blaak (zijn de paden sowieso iets smaller dan @ afrikaander square). Ergste zijn bejaarde met van die wagentjes met daarin hun aankopen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:59 schreef Isegrim het volgende:
Het was trouwens wel tyfusdruk op de markt net. Ik pleit voor een marktverbod voor:
1. kinderen
2. bejaarden
3. kinderwagens
4. beppende Antillianen
5. fietsen (wie haalt het in godsnaam in zijn hoofd om een fiets aan de hand mee te nemen de markt op?)
Volgende keer moet ik gewoon weer vroeg op de dag gaan, dan is het lekker rustig.
Nouja, alles beter dan Antilliaanse fietsende bejaarden met kinderen in een kinderwagen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 16:53 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
2, 3 en 5 eens. Helemaal op Blaak (zijn de paden sowieso iets smaller dan @ afrikaander square). Ergste zijn bejaarde met van die wagentjes met daarin hun aankopen.
Spuitdingen?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 16:55 schreef LeeHarveyOswald het volgende:![]()
Heiden, ik heb helaas geen spuitdingen meerIn ieder geval niet 1 die ik met jou en McGuiver wil delen
Oh, dat soort spuitdingen. Die heb ik nog overvloedig liggen, alleen niet de bijbehorende naalden.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 16:57 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Heroine, jeweets.
Het gaat waarschijnlijk weer regenen, dus dan sta je altijd zo vooraan op het Hofplein. Althans dat is mijn ervaring van de voorgaande keren. Als je er rond 12.00 bent, sta je vast ook nog wel goed.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 16:06 schreef Fugie het volgende:
Rond 17.00 heb ik een helicopter zien hangen en ik was er zelf rond 18.00. Onmogelijk dat je de bloemetjes toen gemist hebt.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:31 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik heb geen bloemetje zien vallen; we hebben vanaf zes uur daar gezeten/rondgelopen.
Fietste er net langs en het viel me op dat er nog nauwelijks iets staat. Dat moet vannacht erg snel opgebouwd worden allemaal. Toen ik over de Schiekade reed, kwam er een colonne vrachtwagens met hekken aan.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 10:39 schreef _Boo_ het volgende:
Weet iemand of het Hofplein vandaag al afgezet is
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 17:34 schreef Isegrim het volgende:
Er bestaan geen auto's die een mooi geluid maken.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 17:34 schreef Isegrim het volgende:
vrouwen hebben geen verstand van auto'squote:Op zaterdag 16 augustus 2008 17:34 schreef Isegrim het volgende:
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 17:33 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Het is mooi geluid van auto's
Klopt. Gelukkig niet. Auto's zijn een middel, geen doel.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 17:36 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
vrouwen hebben geen verstand van auto's
Kit is voor in de badkamer. K.I.T.T. > Knights Industries Two Thousandquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 17:36 schreef Isegrim het volgende:
Nou, okee dan, voor Knight Rider maak ik een uitzondering.Kit.
Kick man zeker omdat RD veel gereden heeft met die Renault. Was alleen weinig grip in de hal. Karting met VD Zande was ook superstoer!! Stonden veel gave wagens en je kon dichterbij komen dan tijdens een GP weekend. MAAAAAAAAAAAAAR het kan altijd mooierquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 17:36 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Hoe was de Racesalon. Ben dit jaar maar weer niet geweest, gezien de deceptie van de voorgaande jaren.
Auto's zijn heiligquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 17:38 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Klopt. Gelukkig niet. Auto's zijn een middel, geen doel.
Whatever. Die auto was tof. Maar dat komt ook alleen maar doordat 'ie een persoonlijkheid had.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 17:39 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Kit is voor in de badkamer. K.I.T.T. > Knights Industries Two Thousand
Ik moet nog ergens zo'n CD hebben van Formule 1 geluiden uit ongeveer 1992. Dat was toen heel erg hip... net als house muziek.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 17:33 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Het is mooi geluid van auto's
100.000 is geen enkel probleem. Gewoon hopen op een paar regenbuien dan maar.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 17:43 schreef Fugie het volgende:
ik ga een beetje rondlopen door rotterdam centrum als er 100000 mensen zijn
12:00 vind ik ook te vroeg, mens moet slapen ej
mensenvreesquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 17:51 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
100.000 is geen enkel probleem. Gewoon hopen op een paar regenbuien dan maar.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 17:49 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ik moet nog ergens zo'n CD hebben van Formule 1 geluiden uit ongeveer 1992. Dat was toen heel erg hip... net als house muziek.
Ik heb ook nog een CD van Mika Hakkinen's music mix
daaromquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 17:55 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Gemiddelde zater/zondag is al >100.000.
Doe niet zo snel!quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 17:55 schreef Isegrim het volgende:
Moeten jullie niet eens op weg gaan naar de andere kant van de wereld Rotterdam?
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 18:17 schreef Fugie het volgende:
reintje de vos klinkt wel bekend ja, maar das wel teringoud
Nog zo'n discipel. Isegrim was er vanmiddag ook naartoe, op advies van LHO. Vraag me af hoe hoog de vergoeding is die hij krijgt om overal reclame te maken voor de Jumbo.quote:Op zondag 17 augustus 2008 11:37 schreef Alicey het volgende:
Zometeen eens naar het centrum, eens een kijkje nemen in die Jumbo waar LHO lyrisch van is.
Ik heb nog geprobeerd te onderhandelen aan de kassa, dat ze er een paar euro van afhalen, een paar euro minder provisie aan LHO betalen en dat ze een klein beetje in haar eigen zak steekt, maar het mocht niet baten.quote:Op zondag 17 augustus 2008 18:30 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Nog zo'n discipel. Isegrim was er vanmiddag ook naartoe, op advies van LHO. Vraag me af hoe hoog de vergoeding is die hij krijgt om overal reclame te maken voor de Jumbo.
Tjeempie, normaal ben ik altijd degene die iets niet kan vinden.quote:Op zondag 17 augustus 2008 18:37 schreef Isegrim het volgende:
Nou, ik ben ook naar de Jumbo geweest, die ik eerst helemaal niet kon vinden.
Grote supermarkt inderdaad, maar niet de moeite van het omfietsen waard. De C1000 aan het Eudokiaplein is even goed wmb.
bwaaaaap bwaaap knal knal bwaaaaaaaaapquote:Op zondag 17 augustus 2008 18:37 schreef Isegrim het volgende:
En die auto's maken inderdaad een enorme grafherrie. Kutdingen.
Nog goedkoperquote:Op zondag 17 augustus 2008 18:58 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik heb nog geprobeerd te onderhandelen aan de kassa, dat ze er een paar euro van afhalen, een paar euro minder provisie aan LHO betalen en dat ze een klein beetje in haar eigen zak steekt, maar het mocht niet baten.
C1000 is ook niet al te duurquote:Op zondag 17 augustus 2008 18:37 schreef Isegrim het volgende:
Nou, ik ben ook naar de Jumbo geweest, die ik eerst helemaal niet kon vinden.
Grote supermarkt inderdaad, maar niet de moeite van het omfietsen waard. De C1000 aan het Eudokiaplein is even goed wmb.
Een andere tip, je Rotterdamse bekkie meenemen en dan hang je gewoon relaxt vanuit het raam van het WTC gebouw wat foto's te schieten.quote:Op zondag 17 augustus 2008 17:25 schreef Fugie het volgende:
city racing was dope, alleen had iemand me wel kunnen zeggen dat ik een ladder mee moest nemen
In ieder geval een wijze les voor volgend jaar
Dat lijkt wel het oude landhuis van Lisiduna, te leusdenquote:Op maandag 18 augustus 2008 09:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wij zaten hier
[ afbeelding ]
van vrijdag t/m zondagtegen de autootjes.
ik ben geen rotterdammer.quote:Op maandag 18 augustus 2008 12:53 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Een andere tip, je Rotterdamse bekkie meenemen en dan hang je gewoon relaxt vanuit het raam van het WTC gebouw wat foto's te schieten.![]()
Heb nooit het probleem gehad bij evenementen in de stad om een goede plek te hebben, Air race van dit jaar mooi kunnen bekijken vanaf het WPC gebouw door simpelweg aan te bellen.
Het staat in Hoog Keppel en niet in Leusden.quote:Op maandag 18 augustus 2008 13:37 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dat lijkt wel het oude landhuis van Lisiduna, te leusdenMaar dat zal haast wel niet, want dat heeft de "geweldige" bestemming te functioneren als een groep bedrijfspanden voor oa. grafische bedrijven (wat er in het gastenverblijf, personeelsverblijf etc. zit weet ik niet - maar geen Horeca, helaas).
Och, dan heeft-ie nog een paar jaartjes te gaan.quote:Op maandag 18 augustus 2008 07:00 schreef TJDoornbos het volgende:
Nou dan moettie voor zn leven vrezen als die 33 is
9quote:Op maandag 18 augustus 2008 18:40 schreef Alicey het volgende:
[..]
Och, dan heeft-ie nog een paar jaartjes te gaan.
Op zich wel grappig dat iedereen nu weer lyrisch is over de Jumbo. In ongeveer 1997 kwam de Konmar met een geheel nieuw winkelconcept. Een supergrote supermarkt, met lage schappen en veel verse producten van over de hele wereld. Dit werd getest in het gebouw 'De Vijf Werelddelen' in het toen upcoming mixed district Kop van Zuid.quote:
Konmar.quote:Op maandag 18 augustus 2008 19:34 schreef Isegrim het volgende:
Ik vond de Konmar altijd een fijne super, maar véél te duur.
Ik heb bij Inge Dekker in de klas gezetenquote:Op maandag 18 augustus 2008 20:47 schreef Fugie het volgende:
ow, morgen celebrities in de sportschool. Blijkbaar traint de eigenaar alledrie de medailles uit het vrouwenjudo
je vriending?quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:50 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik heb bij Inge Dekker in de klas gezetenwho wants to touch me?
Absoluut!quote:Op maandag 18 augustus 2008 19:35 schreef heiden6 het volgende:
@Alicey, LHO en ldg: was gezellig zaterdag!
Lekker dat het goed blijkt te bevallenquote:Vandaag mijn eerste werkdag gehad bij Direkt. Was best leuk!Ik was een beetje bang dat het een hele passieve bedoening zou zijn als intercedent, maar had al wel een voorgevoel dat dat hier niet zo zou zijn, ik heb al lekker in de telefoon gehangen voor acquisitie en een stuk of drie aanvragen gescoord.
Eens, op de laatste regel naquote:Op maandag 18 augustus 2008 21:11 schreef Alicey het volgende:
[..]
Absoluut!
[..]
Lekker dat het goed blijkt te bevallenIs tenslotte toch afwachten een eerste dag.
Nu kunnen we alleen niet meer zeggen dat je lui bent.
Je hebt gelijk. Maar toch wel iets minder lui..quote:Op maandag 18 augustus 2008 21:13 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Eens, op de laatste regel na
Het is nu wat moeilijker aan te tonen hèquote:Op maandag 18 augustus 2008 21:19 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Maar toch wel iets minder lui..
Precies. We moeten toch met harde bewijzen komen om zoiets te onderbouwen en het is nu net even 2 seconden verder zoeken.quote:Op maandag 18 augustus 2008 21:29 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Het is nu wat moeilijker aan te tonen hè
T'is wachten op de eerste posts onder werktijd, dan kunnen we altijd zeggen dattie daar ook niets uit spooktquote:Op maandag 18 augustus 2008 21:31 schreef Alicey het volgende:
[..]
Precies. We moeten toch met harde bewijzen komen om zoiets te onderbouwen en het is nu net even 2 seconden verder zoeken.
Nouja, sowieso. Hij zegt net zelf dat hij alleen maar een beetje aan het bellen is.quote:Op maandag 18 augustus 2008 21:33 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
T'is wachten op de eerste posts onder werktijd, dan kunnen we altijd zeggen dattie daar ook niets uit spookt
When you take the red pill, nothing changes and you stay in wonderland. When you take the blue pill, those ideas will disapearquote:
Ik zie hem er nog wel voor aan om ze dan allebei te slikken.quote:Op maandag 18 augustus 2008 23:02 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
When you take the red pill, nothing changes and you stay in wonderland. When you take the blue pill, those ideas will disapear
Hier alweer droog.quote:
Alsof ik het kan helpen dat ze in Gouda alleen maar een AH hebben, en geen echte supermarktenquote:
Even duur als bij C1000/Jumbo/.... ? Of even duur als bij de Super de Boer of Plus? Die laatste 2 geloof ik best, maar ik heb nog niets gevonden dat bij de AH even duur of zelfs goedkoper is dan bij de andere supermarktenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:41 schreef Isegrim het volgende:
Stel je aan.Als ik drie dingen moet hebben die overal even duur en van dezelfde kwaliteit zijn, dan ga ik echt niet driemaal zo ver fietsen om ze te halen.
Nou, ik voel niet echt de nood om die te openen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:04 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Albert Heinofobie
Waar blijft nou jou "verheerlijk hier Gouda" topic?
Tip: Mocht je nog over het Weena langs het Groothandelsgebouw of over de Schiedamsedijk moeten, neem dan badkleding mee.quote:
Ik moet helemaal niks want ik heb lekker vakantie!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:09 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Tip: Mocht je nog over het Weena langs het Groothandelsgebouw of over de Schiedamsedijk moeten, neem dan badkleding mee.
Ga dan maar lekker niets moeten doenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:15 schreef Isegrim het volgende:
Ik moet helemaal niks want ik heb lekker vakantie!
Van die mensen die van hamsters en wuppies houden enzoquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:18 schreef Alicey het volgende:
Het is nu wachten op een topic over albertheijnofilie.
Wuppies waren best leuk.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:19 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Van die mensen die van hamsters en wuppies houden enzo
1. Per 1 septemberquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:40 schreef Fugie het volgende:
zoek een goede baas1 en die 10 cent per fles2 boeit ook niet meer.
je hebt het echt nagerekend ehquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:33 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
1. Per 1 september
2. 17 cent per fles. En dat is het aankoopbedrag, niet het verschil, dat is een factor 4/5 meer.
in de regen? hmzz. das dan wel weer koud hoor.quote:
Je mag helemaal niet op de vluchtstrook rijdenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:04 schreef littledrummergirl het volgende:
heb zelfs ge-auquaplaned op de vluchtstrook
ja dat was vast mn strafquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:07 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Je mag helemaal niet op de vluchtstrook rijden
Euh, ja. Gister trouwens een hele droevige ervaring met de jumboquote:
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:35 schreef TJDoornbos het volgende:
Trouwens als ik een neger aanrij op de dordselaan dan krijg ik toch een lintje?
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:35 schreef TJDoornbos het volgende:
Trouwens als ik een negeriemand aanrijeen zetje geef opvan de dordselaan het kpn gebouw dan krijg ik toch een lintje?
LHO het Groene Boekje kan kopen van al het geld dat hij heeft weten te besparenquote:
Mn vuurvos spellingscontrole heeft er niet over geseurd hoorquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
LHO het Groene Boekje kan kopen van al het geld dat hij heeft weten te besparen
Twee zelfs: een van de deelgemeente Charlois en een van de deelgemeente Feijenoord.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:35 schreef TJDoornbos het volgende:
Trouwens als ik een neger aanrij op de dordselaan dan krijg ik toch een lintje?
Ellen Allien & Modeselektor bedoel jequote:Op maandag 18 augustus 2008 19:57 schreef ebeaydojraes het volgende:
owwwwwwwwwww. Black Sun Empire in Watt komende maand. HEERLIJK !!!
Nee, want 'betekend' is een bestaande vorm, maar in deze context wel helemaal fout. Net als 'jou topic'.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:29 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Mn vuurvos spellingscontrole heeft er niet over geseurd hoor
Stommerdtquote:Op woensdag 20 augustus 2008 00:07 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nee, want 'betekend' is een bestaande vorm, maar in deze context wel helemaal fout. Net als 'jou topic'.
wrom nog moiete doen om het een beetj eop Nighttown te laten lijken. Maak er meteen wat nieuws van ... ik vind het eigenlijk net iets TE simpel, al is het idee goed.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:28 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
Ellen Allien & Modeselektor bedoel je
Ik werk trouwens bij het bureau dat alles voor WATT ontwerpt (logo, website etc)
heeeel misschien, maar idd dat weer....quote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:28 schreef Hankster het volgende:
Zijn er hier nog die-hards die vanavond de wind en regen gaan trotseren om Juno te bekijken?
Nu niet meerquote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:38 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Er staat student.
jaja i get it, jij was op lowlands en wij niet , lekker puhquote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:42 schreef ebeaydojraes het volgende:
pfffff. allemaal mensjes die nix gewend zijn... kheb net 5 dagen in de buitenlucht rondgehangen. nix mis mee
ik hecht waarde aan mijn lederen bankquote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:42 schreef ebeaydojraes het volgende:
pfffff. allemaal mensjes die nix gewend zijn... kheb net 5 dagen in de buitenlucht rondgehangen. nix mis mee
ghehe tsja. Anyway ik zit hier goed nu. We gaan zo beginnenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:35 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
jaja i get it, jij was op lowlands en wij niet , lekker puh![]()
ja ik ben jaloers
Wees welkom in Rotterdamquote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:00 schreef JeroenV het volgende:
Hallo Rotterdammertjes,
Ik zit eraan te denken om misschien in Rotterdam op kamers te gaan.
quote:Wil niet een heel klein hok en niet met teveel mensen. Zat op de site van Stadswonen te kijken. Volgens mij zijn die wel goed, hebben jullie hier ervaring mee? De wachtlijst is alleen ongeveer een half jaar, kennen jullie nog meer sites?
Thanks
quote:
Heiden6, licht mij in...quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:04 schreef Isegrim het volgende:
Heiden6 zat bij Stadswonen, die had wel een relaxt appartementje.
Ik heb ook een kamer via Stadswonen. Grote kamer, centrum, twee huisgenoten en het kost niet veel. De wachtlijst is inderdaad ongeveer een half jaar en vervolgens moet je nog hospiteren dus het kan langer duren. En je mag maar 1x een kamer afwijzen. Voor kamers zijn er naast kamernet verder niet zoveel goede opties.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:00 schreef JeroenV het volgende:
Hallo Rotterdammertjes,
Ik zit eraan te denken om misschien in Rotterdam op kamers te gaan. Wil niet een heel klein hok en niet met teveel mensen. Zat op de site van Stadswonen te kijken. Volgens mij zijn die wel goed, hebben jullie hier ervaring mee? De wachtlijst is alleen ongeveer een half jaar, kennen jullie nog meer sites?
Thanks
Geef me 1 reden waarom je in een stad zo goedkoop als Rotterdam in een concentratiekamp bunkergedeeld appartement zou gaan wonen waar je de haren van een vreemde uit een doucheputje kan gaan roeren?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:52 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Ik heb ook een kamer via Stadswonen. Grote kamer, centrum, twee huisgenoten en het kost niet veel. De wachtlijst is inderdaad ongeveer een half jaar en vervolgens moet je nog hospiteren dus het kan langer duren. En je mag maar 1x een kamer afwijzen. Voor kamers zijn er naast kamernet verder niet zoveel goede opties.
Dan heb je een kuthok in een kutbuurt ja. Welkom in uw riante kelderwoning in bruisend Spangen.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:52 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Voor pakweg 200 euro / maand heb je ook een normale kleine woning.
niets mis mee toch ?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 06:49 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dan heb je een kuthok in een kutbuurt ja. Welkom in uw riante kelderwoning in bruisend Spangen.
Misschien antikraak, maar niet als je zelf euro's mee moet brengen.quote:
(Anti)kraak is ook een goede optie in Rotterdam, zat panden beschikbaar en de gemeente doet niet zo moeilijk als de omliggende gemeentes.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 08:47 schreef Duvel het volgende:
[..]
Misschien antikraak, maar niet als je zelf euro's mee moet brengen.
Als het jou woning is, met je eigen douche en eigen keuken, dan is dat voor mij het geld meer dan waard (Althans, als je voor het zelfde geld dus ook gedeeld kunt wonen)quote:Op donderdag 21 augustus 2008 06:49 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dan heb je een kuthok in een kutbuurt ja. Welkom in uw riante kelderwoning in bruisend Spangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |