Phelps zijn 5de gouden plak gewonnen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 02:14 schreef horned_reaper het volgende:
Ik heb door omstandigheden helaas even een hele dag Spelen moeten missen.
Wat is er vandaag gebeurt op zwemgebied en wat gaat er deze ochtend gebeuren ?
Kan iemand me even bijpraten ?
Ik doe mijn bestquote:
Topfavorietquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 03:25 schreef ferdi1984 het volgende:
wat denken jullie nou van coughlin?
Dat is dan niet goed genoeg gebleken.quote:
Neequote:
Dat zegt niks, Jones zwemt altijd een trager tempo.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 04:14 schreef Yonjuuni het volgende:
Die Soni heeft gewoon een véél sneller slagentempo.
Ook knap van die Noorse trouwens.
Ik zag op de VRT een item over hem. Dat het gekkewerk was twee keer te willen pieken.quote:
Waarom doet ze nog mee. Triest. Maar ze kan haar mond goed gebruiken.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 04:27 schreef TheArt het volgende:
Waar is Manadou is godsnaam mee bezig.
http://www.sportwereld.be/Article/Detail.aspx?articleID=KH1LKRV9#quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 04:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waarom doet ze nog mee. Triest. Maar ze kan haar mond goed gebruiken.
Er zijn groffere foto's van haar.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 04:37 schreef Poepoog het volgende:
[..]
http://www.sportwereld.be/Article/Detail.aspx?articleID=KH1LKRV9#
tja
Jeroen Grueter vs Bert Sitters. Veel analyse vs reclame.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 04:25 schreef Dynd het volgende:
Wat is het verschil tussen Eurosport en NL1?
Ik wou het nét zeggen, zo moet ze er dus ook uitzien als ze s'ochtends naast je wakker wordt...quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 04:41 schreef tong80 het volgende:
Soni zal wel. Maar als ik dit zie ben ik blij verliefd te zijn op Dione
Nu gaat ze zeker extra haar best doen!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 04:43 schreef Vodkadruppel het volgende:
Ik word lid van dr hyves als ze wint.
Ja zeker, ze leest hier mee!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 04:47 schreef Dynd het volgende:
[..]
Nu gaat ze zeker extra haar best doen!
Ga een keer met dr uit. Of heb je dat al geprobeerd?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 04:41 schreef tong80 het volgende:
Soni zal wel. Maar als ik dit zie ben ik blij verliefd te zijn op Dione
Wéér een wereldrecordquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 04:51 schreef popolon het volgende:
Niet te geloven, wat een fenomeen.
Hij is te goed.quote:
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 04:58 schreef TheArt het volgende:
Trickett heeft dus haar verkeerde badpak aangetrokken in de halve finale. Wat een teringmazzel, nu nog meer.
Kut als Marleen van haar verliestquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 04:58 schreef TheArt het volgende:
Trickett heeft dus haar verkeerde badpak aangetrokken in de halve finale. Wat een teringmazzel, nu nog meer.
Zwemmer, een natte, komt goed uit dus.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 05:01 schreef Arcee het volgende:
Wie is die Johan in de studio? Vreselijk commentaar. Weg met die gast.
Kenkhuis.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 05:01 schreef Arcee het volgende:
Wie is die Johan in de studio? Vreselijk commentaar. Weg met die gast.
Dat dachten we 4 jaar geleden ook, hij zal wel een receptje van Armstrong gevonden hebben, een echte kampioen dusquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 05:01 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Die zit aan de doping, wordt over een week of 2 bekend gemaakt.
Waarmee zette ie nou het wereldrecord aan de kant? 4 seconden ofzo?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 05:03 schreef At_Fundum het volgende:
[..]
Dat dachten we 4 jaar geleden ook, hij zal wel een receptje van Armstrong gevonden hebben, een echte kampioen dus
Je zit op het internet, daar is heel veel te vinden wat wel lekker is, hoef je je niet te verlagen tot Marleen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 05:04 schreef Vodkadruppel het volgende:
Oeh marleen, even rukken, zo terug
quote:
Ze praat een beetje achterlijk->makkelijk te krijgen dus, hoeft ie ook niet té veel te fantaseren...quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 05:08 schreef 1shot1kill het volgende:
[..]
Je zit op het internet, daar is heel veel te vinden wat wel lekker is, hoef je je niet te verlagen tot Marleen.
52,89quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 05:10 schreef Ericr het volgende:
Nou zwem die 53,2 een keer, Marleen.
Whahaha, ik heb precies hetzelfdequote:Op vrijdag 15 augustus 2008 05:12 schreef Denewar het volgende:
nEEEEEEEEEE
ik sta nooit meer op!
Wat een kutzooi weer!
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 05:12 schreef Denewar het volgende:
nEEEEEEEEEE
ik sta nooit meer op!
Wat een kutzooi weer!
29.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 05:15 schreef Denewar het volgende:
Jank nu maar!
Hoe oud is ze eigenlijk?
Die kan nog twee spelen mee dus, misschien wel drie.quote:
Mhua, 1 spelen max. Ik schreef 29 hè, geen 20.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 05:16 schreef popolon het volgende:
[..]
Die kan nog twee spelen mee dus, misschien wel drie.
Het is een OS, geen kringwedstrijd. Ze zou beter even 10 ipods kapot gooien in de kleedkamer.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 05:15 schreef At_Fundum het volgende:
Kijk je kunt ook schattigverliezen
Ja of 6quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 05:16 schreef popolon het volgende:
[..]
Ze is geen Torres.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 05:16 schreef popolon het volgende:
[..]
Torres pakt op haar 41e ook medailles.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 05:17 schreef TheArt het volgende:
[..]
Mhua, 1 spelen max. Ik schreef 29 hè, geen 20.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 05:16 schreef popolon het volgende:
[..]
ORLY?quote:
Goh, veel ouder dan ik dacht eigenlijk!.quote:
Echt hé?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 05:16 schreef marcodej het volgende:
"Hihi, vier jaar getraind en dan zooo slecht hihi"
Qua tijd had ze alleen 4de kunnen worden maar dit is wel een erg roemloos einde.54,2 is een gevalletje choken.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 05:21 schreef okee6 het volgende:
Nederland verwacht natuurlijk weer teveel van Veldhuis. Toch zesde, ondanks een matige tijd.
Wat ze in Athene ook al deed, dus dit is een regelmatige prestatiequote:Op vrijdag 15 augustus 2008 05:22 schreef Ericr het volgende:
[..]
Qua tijd had ze alleen 4de kunnen worden maar dit is wel een erg roemloos einde.54,2 is een gevalletje choken.
Valt wel mee. Een medaille leek zeer realistisch.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 05:21 schreef okee6 het volgende:
Nederland verwacht natuurlijk weer teveel van Veldhuis. Toch zesde, ondanks een matige tijd.
Dat dusquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 05:13 schreef TheArt het volgende:
[..]
Whahaha, ik heb precies hetzelfdeJuist de enige keer dat ik me verslapen heb, wonnen we goud
Ze zou wat dat betreft een stuk sterker moeten zijn dan in Athene. Veldhuis was qua tijd kansloos voor de medailles maar ga dan met een 53,5 of 53,6 ten onder.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 05:23 schreef okee6 het volgende:
[..]
Wat ze in Athene ook al deed, dus dit is een regelmatige prestatie
En bleek dus niet waar, dan is de eerder gedachte reëele verwachting toch te hoog?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 05:23 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Valt wel mee. Een medaille leek zeer realistisch.
"Niet ondenkbaar", er was concurrentie en ze had een unieke race nodig voor eremetaal. Dat was geen vanzelfsprekend resultaat. Zoals bijvoorbeeld ook positivo De Bruijn deed geloven.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 05:23 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Valt wel mee. Een medaille leek zeer realistisch.
Je mag toch wel kritisch zijn! Het is gvd OS.Dat weten de sporters dondersgoed.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 05:21 schreef okee6 het volgende:
Dat is het hele probleem in heel Nederland, zelfonderschatting.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 05:25 schreef At_Fundum het volgende:
[..]
En bleek dus niet waar, dan is de eerder gedachte reëele verwachting toch te hoog?
Dat is me te makkelijk beredeneerd.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 05:25 schreef At_Fundum het volgende:
[..]
En bleek dus niet waar, dan is de eerder gedachte reëele verwachting toch te hoog?
Zoals jij dit stelt, had het de huiskamer in mogen komen. Hele volksstammen geloven nu dat Veldhuis een medaille heeft weggesprint.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 05:29 schreef TheArt het volgende:
Ik moet zeggen dat ik niet eens zo teleurgesteld ben. Dat heeft vooral de maken met de tijden van de top-3. Een medaille had ze nooit kunnen halen met deze tijden van de concurrentie, ook al was haar race perfect geweest. Dan boeit het me ook geen fuck of ze 4e of 6e wordt.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 05:29 schreef geenID het volgende:
Ze hadden Veldhuis op de rug van Phelps moeten zetten. Dat had vast niet opgevallen.
En ze had dit euvel ook al in Athene, dat is lekker aankleven. Zo iemand heeftdat na vier jaar offeren toch niet verdiend.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 05:31 schreef marcodej het volgende:
Idd, dat ze met een normale tijd ook geen medaille had gepakt had wat beter naar voren mogen komen. Nu lijkt het alsof ze een zekere medaille weggegooid heeft...
Gelet op haar estaffetijd kan ze in principe wel een tijd zwemmen die goed is voor brons. Maar dat komt er nooit uit, net zo min als Lezak zijn 46,06 kon waarmaken op het individuele nummer. Die had ook een lage 47-er kunnen zwemmen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 05:30 schreef okee6 het volgende:
[..]
Zoals jij dit stelt, had het de huiskamer in mogen komen. Hele volksstammen geloven nu dat Veldhuis een medaille heeft weggesprint.
Ik had dat met VDH, die zwemt tegen zijn PR aan en verbetert hem zelfs. dan weet je dat je op je best bent.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 05:29 schreef TheArt het volgende:
Ik moet zeggen dat ik niet eens zo teleurgesteld ben. Dat heeft vooral de maken met de tijden van de top-3. Een medaille had ze nooit kunnen halen met deze tijden van de concurrentie, ook al was haar race perfect geweest. Dan boeit het me ook geen fuck of ze 4e of 6e wordt.
Op de 50 vrij nieuwe en betere kansen.
Gevoel heb ik ook, ondanks de gouden plak.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 05:35 schreef TheVulture het volgende:
Misschien is Marleen ook wel niet goed in vorm... gezien de rest van de prestaties van de zwemploeg zou me dat niet eens verbazen....
Misschien wel, 100m vrij estafette zwom ze wel naar behoren maar dat is toch anders... maar voor de rest zijn de prestaties van de Nederlanders individueel echt belabberd, op VDH niemand een PR.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 05:37 schreef Denewar het volgende:
[..]
Gevoel heb ik ook, ondanks de gouden plak.
Te vroeg gepiekt??
Klopt, helemaal mee eens. Beetje verkeerd gepiekt dus door een heel deel van de selectie.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 05:43 schreef marcodej het volgende:
Veel medailles had ik niet verwacht, maar je mag toch van de zwemmers verwachten dat je rond je PR zwemt en ik heb dat te weinig gezien...
Volgens mij alleen die oude man VDHquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 05:43 schreef marcodej het volgende:
Veel medailles had ik niet verwacht, maar je mag toch van de zwemmers verwachten dat je rond je PR zwemt en ik heb dat te weinig gezien...
Technische fouten ?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 05:40 schreef geenID het volgende:
Ze had gewoon pech, paar technische fouten. Zonder dat had ze wellicht een medaille, dus zo extreem slecht is het ook niet imo.
Ik bedoel met technisch dat bewegen op het startblok enzo.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 06:27 schreef rja het volgende:
[..]
Technische fouten ?
Het zwemmen is een automatisme, dat leer je wel in die duizenden kilometers op de training, misschien tellen ze nog slagen.
Ze kon gewoon de spanning niet aan.
Dus gewoon weer dezelfde fout gemaakt zoals ze wel vaker gedaan heeft...quote:Verhaeren: Slechte start geen excuus
PEKING - Jacco Verhaeren was vrijdag duidelijk in zijn analyse na de teleurstellende zesde plaats van Marleen Veldhuis in de olympische finale van de 100 meter vrij. “Ze heeft een heel slechte race gezwommen. Zulke fouten mag je in een olympische finale niet maken”, aldus de coach.
Veldhuis raakte uit haar concentratie omdat de starter vanwege de herrie lang wachtte. Ze kwam daarna als laatste van het blok en moest een inhaalrace inzetten. “Ze bewoog zelfs even. Ze had daar zelfs gediskwalificeerd voor kunnen worden. Dat gebeurde gelukkig niet. Het was geen fijn begin, maar die start kun je niet als excuus aanvoeren. Ze had zich daarna aan het raceplan moeten houden, maar nu blies ze zichzelf met een soort kamikazeactie op. Ik ben daarom ook wel een beetje boos. Op een gegeven moment denk je: Ze weet het wel.”
Tsja, het ging natuurlijk heel raar, maar daar had iedereen last van. Beetje zwak.quote:Zwemploeg klaagt over starter
PEKING - De Nederlandse zwemploeg gaat bij de leiding van het olympische zwemtoernooi een klacht indienen tegen de starter. Hij wachtte vrijdag heel lang bij de finale van de 100 meter vrij. Marleen Veldhuis ondervond daar voor haar race veel hinder van.
“Het is geen excuus voor de slechte race van Marleen, maar de startprocedure moet wel op een normale manier verlopen”, lichtte technisch directeur Jacco Verhaeren na de zesde plaats van Veldhuis toe. “Het publiek had eerst tot stilte gemaand moeten worden. Maar dat gebeurde niet en daarna wachtte hij veel te lang.”
Inderdaad beetje zwak. zal wel een psychologisch spel van van jacco richting marleen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 06:50 schreef marcodej het volgende:
[..]
Tsja, het ging natuurlijk heel raar, maar daar had iedereen last van. Beetje zwak.
Laten we het hopen. Toch wel een tegenvaller dat het nu niet echt lukte. Heb dus (helaas) wel een goede beslissing genomen door niet vroeg op te staan.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 10:02 schreef Damzkieee het volgende:
Het gaat goedkomen op de 50, mark my words.
Goede coach en teamgeest.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 10:45 schreef Leatherface het volgende:
Hoe heeft Nederland met alle middelmatige individuele prestaties toch dat estefattegoud kunnen halen
Ja, maar dat alleen is niet genoeg. Je moet ook op volle sterkte je race zwemmen.quote:
Ik denk dat je daar een vergissing maakt.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:40 schreef Lann555 het volgende:
Volgens mij is ze niet al te snugger
Daarom doet/deed ze ook zeker een masteropleiding economics.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:40 schreef Lann555 het volgende:
Ik krijg altijd de kriebels als ik haar hoor praten. Volgens mij is ze niet al te snugger
Ze stond met iets te veel te lachen en te giebelen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:40 schreef Remzz het volgende:
Heerlijk interview van Marleen trouwens![]()
Zo is ze nu eenmaal. Leuke meid overigens. Prestatie heel erg matig maar volgens mij is op de 50 mtr een zekere medaille winnaar. Vooraf had ik haar op 100 mtr sowieso minder kansen toegedicht dan op de 50 mtr.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:21 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Ze stond met iets te veel te lachen en te giebelen.
Je hebt het mis. Marleen is vrij intelligent. Dat ze overkomt als een lachebek zegt niets over intelligentie.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:40 schreef Lann555 het volgende:
Ik krijg altijd de kriebels als ik haar hoor praten. Volgens mij is ze niet al te snugger
Hey, net als ik en geloof me dat iedere oetlul die studie kan doenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:42 schreef Ericr het volgende:
[..]
Daarom doet/deed ze ook zeker een masteropleiding economics.
Ok, ok, ik neem het terug. Maar dat gegiegel zo vlak na een slechte race, met dat piepstemmetje...quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:39 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Je hebt het mis. Marleen is vrij intelligent. Dat ze overkomt als een lachebek zegt niets over intelligentie.
Ik kan het weten want ze heeft me getraind
Dat doet ze alleen als ze enorm geconcentreerd of opgelaten is volgens mij.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:41 schreef Lann555 het volgende:
[..]
Ok, ok, ik neem het terug. Maar dat gegiegel zo vlak na een slechte race, met dat piepstemmetje...
De 50 hoor.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:38 schreef dgbw het volgende:
Ja maar ze ging toch hoofdzakelijk voor de 100m..........
Gaan we dat weer krijgen, wat heeft een piepstemmetje nu met prestaties te maken ? Wordt een beetje moe van mensen zoals jij.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:41 schreef Lann555 het volgende:
[..]
Ok, ok, ik neem het terug. Maar dat gegiegel zo vlak na een slechte race, met dat piepstemmetje...
Juist, bij de 100 was brons al mooi geweest. Erg jammer dat die race helemaal de mist in ging. Kon ik niet met een jaaaaaa-gevoel weer gaan slapen.quote:
Iemand als Johnny Heitinga niet hoor!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:40 schreef Lann555 het volgende:
[..]
Hey, net als ik en geloof me dat iedere oetlul die studie kan doen
Ik vraag me wel eens af of dat wel mag. Het lijkt wel een commerciële zender volgensmij heeft RTL nog minder reclame per dag. Echt serieus elk half uur 7 minuten reclamequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |