Graag ja. Ik zat er namelijk al naast met mijn voorspelling voor het toernooi dat hij de finale niet eens zou halen. Dan maar helemaal ongelijk hebben.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 04:36 schreef TheVulture het volgende:
nou ik ben er klaar voor... straf mijn mening dat je aan een kansloze missie bezig was nog maar eens een keer af VDH....
Inderdaad, zeker met die shitverbinding die ik nu heb.:')quote:Op donderdag 14 augustus 2008 04:19 schreef Bruce117 het volgende:
Je had het wel mogen laten staan hoor.
Geweldig inderdaad, "if he can jump over that pole"quote:Op donderdag 14 augustus 2008 04:38 schreef Tim86 het volgende:
GEWELDIG interview met Popov..die eerlijkheid..echt fantastisch.
Meestal krijg je die standaard antwoorden: he is a great swimmer and has a lot of quality. If everything works out well he has a chance to win.
FUCK NO, eerlijkheid. Toffe kerel.
(wij NL'ers blijven hopen of course)
Inderdaad, daar was geen woord Chinees bij.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 04:38 schreef Tim86 het volgende:
GEWELDIG interview met Popov..die eerlijkheid..echt fantastisch.
Daar kun je idd een heleboel streaming beelden krijgen, maar helaas niet van het zwemmen. En de NOS-stream is idd alleen voor in NL.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 04:35 schreef I.R.Baboon het volgende:
He MrMiguel, volgens mij kan je hier wel de livebeelden zien: http://www.nbcolympics.com/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |