quote:Op zaterdag 5 september 2009 11:31 schreef PiraatPiet het volgende:
Ook leuk is, als ze tussen Ajax en Feyenoord moet kiezen, kiest ze voor Ajax![]()
bron: Veronica Magazine
Kuthoer.quote:Op zaterdag 5 september 2009 11:31 schreef PiraatPiet het volgende:
Ook leuk is, als ze tussen Ajax en Feyenoord moet kiezen, kiest ze voor Ajax![]()
quote:Op zaterdag 5 september 2009 11:31 schreef PiraatPiet het volgende:
bofkont !quote:Op zaterdag 5 september 2009 12:45 schreef NatteBever het volgende:
Ik stond op 16 jarige leeftijd elke week met haar te Breezeren en bieren in een cafe bij me ouders in het dorpToen was ze al leuk, nu nog steeds. Anoukje is dus altijd al leuk geweest
Nog steeds contact met d'r?quote:Op zaterdag 5 september 2009 12:45 schreef NatteBever het volgende:
Ik stond op 16 jarige leeftijd elke week met haar te Breezeren en bieren in een cafe bij me ouders in het dorpToen was ze al leuk, nu nog steeds. Anoukje is dus altijd al leuk geweest
quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:15 schreef TerroRobbie het volgende:
"technisch en tactisch zijn we minstens zo goed als de mannen"![]()
![]()
![]()
Hoe ongelofelijk kun je jezelf diskwalificeren als je dat echt zegt.. Zelfs mijn oma van 91 ziet dat het volslagen onzin is.quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:15 schreef TerroRobbie het volgende:
![]()
![]()
Seedorf schoot over, zij nietquote:Op zaterdag 5 september 2009 17:26 schreef Chain_Reaction het volgende:
[..]
Hoe ongelofelijk kun je jezelf diskwalificeren als je dat echt zegt.. Zelfs mijn oma van 91 ziet dat het volslagen onzin is.
Reportage: http://mediaplayer.rtvutrecht.nl/stream/57b628eb.wmvquote:MIJDRECHT - Ze zijn trots als pauwen: Otto en Ineke Hoogendijk uit Mijdrecht. Donderdagavond scoorde hun dochter Anouk Hoogendijk het winnende doelpunt tegen Frankrijk.
En daarmee zijn de Nederlandse voetbalvrouwen door naar de halve finale van het EK in finland. Het was bloedstollend, want de beslissing viel pas in een strafschoppenreeks.
Zondag speelt Oranje de halve finale tegen Engeland. Wanneer Anouk niet voor Oranje speelt, dan is ze in de weer voor FC Utrecht.
Een vrouw met humorquote:Op zaterdag 5 september 2009 17:15 schreef TerroRobbie het volgende:
![]()
![]()
La Paix?quote:Op zaterdag 5 september 2009 12:45 schreef NatteBever het volgende:
Ik stond op 16 jarige leeftijd elke week met haar te Breezeren en bieren in een cafe bij me ouders in het dorp![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |