Valt wel mee, moet blijkbaar straks ook nog pics van m'n buik gaan posten om te bewijzen dat ik niet zo'n erg buikje hebquote:
Greet gaf net ook prive info over mij hiero.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik zou het graag vertellen, maar dat is persoonlijke info en krijg ik weer een ban.|
Laten we het erop houden dat Manu een beetje overgewicht heeft en op mannen valt.
Die man blijft mij boeien.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:53 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Vanochtend stond 'ie te vertellen dat 'geef ons heden ons dagelijks brood' materialistisch
bedoeld is door God. Gewoon de boodschappen van vandaag! Brood, aardappelen, rijst,
spaghetti, macaroni........................pom! Schiet 'ie helemaal in de lach om zichzelf.....
En dan wel bellen he als je onder het kraantje leg ?? (Doe het wel effe met een dect-telefoon,quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:52 schreef Dementor het volgende:
[..]
Joah! dat is op zich wel een goed plan!
Dat overleeft mijn account niet hoor!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Laat jij je morgenavond maar eens lekker gaan.
Ik lees alles wel terug
Enquote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik zou het graag vertellen, maar dat is persoonlijke info en krijg ik weer een ban.|
Laten we het erop houden dat Manu een beetje overgewicht heeft en op mannen valt.
mmmm.......heeft Manu ook borsthaar dat je weet ?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
dat Manu een beetje overgewicht heeft en op mannen valt.
Geen zin om er op in te gaanquote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, eens lekker los gaan is gewoon verlossendquote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:55 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat overleeft mijn account niet hoor!
I know.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, eens lekker los gaan is gewoon verlossend
Maar die mevrouw is toch wel dik in de 30 Ruudquote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En dit strookt dan helemaal niet met die post over de 'VIEZE OOM' @ Gert. Sorry NMNS, dat klinkt ook 'vieze-oom-achtig"
Kan nooit erger zijn dan een Senseoquote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:55 schreef PeterNB het volgende:
[..]
En dan wel bellen he als je onder het kraantje leg ?? (Doe het wel effe met een dect-telefoon,
niet met je vaste lijn)
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Maar die mevrouw is toch wel dik in de 30 Ruud
* kahaarin visioenen van harige, besnorde mannen in leren strakke pakken krijgt.*quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:56 schreef PeterNB het volgende:
[..]
mmmm.......heeft Manu ook borsthaar dat je weet ?
Inderdaad, want onder een Senseo brand je je bekquote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Kan nooit erger zijn dan een Senseo
Hahahahahahahahahaquote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, want onder een Senseo brand je je bek
Nog een keer alle afleveringen kijken.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:58 schreef PeterNB het volgende:
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:56 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Geen zin om er op in te gaan
Maar gewoon vol blijven houden
Heee heeee heeeee!!!!! Wie postte die berenboys?? Ikke nie hoor!!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:58 schreef kahaarin het volgende:
dat is jouw schuld, komt van die berenfoto's......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |